WoleProstoHeader

7 sty 2013

Makijażowo - Sparkle 2

Tak jak wcześniej zapowiedziałam, po odstawieniu na krótką chwilę inżynierki, złapałam za pędzle i zabrałam się za testowanie nowej paletki Sleeka, którą sprezentował mi mój chłopak (tu następuje anegdotka - dostałam paletkę, pocieszyłam się jak dziecko, pytam się w której drogerii ją zamówił - pada odpowiedź "w tej, którą promujesz na blogu, nawet z rabatu dla czytelniczek skorzystałem" ;)). Paletka podobała mi się od samego początku, jak tylko zobaczyłam pierwsze zdjęcia w sieci, wiedziałam, że ona będzie kiedyś moja. Nie rozczarowałam się, Sleek po raz kolejny nie zawiódł. Jest duża szansa, że Sparkle 2 obok Darks, zostanie paletką, po którą będę sięgać codziennie. Bo jest ładna, bo ma świetnie dobrane kolory, bo się świeci, ale nie jak paskudne dawne sleekowe perły, tylko delikatniej i migocze też całkiem przyjemnie. No po prostu - lubię to :)

Kolory - górny rząd od lewej do prawej:
Chocolate Penny, Blue Spruce, Mulled Wine, Truffle, Mistletoe, Illusion
Dolny rząd od lewej:
Festive, Gold Ribbon, Glitz & Glamour, Tinsel, Twinkle, Starry Night

Paletka wbrew pozorom wcale nie jest taka shiny shiny, czego sporo osób się obawia. Owszem, jest kilka cieni, które mają w sobie wyraźne, duże drobinki, jednak po roztarciu na powiece (czy choćby na ręce, co zresztą możecie zobaczyć wyżej) drobinki wyglądają dość delikatnie, nie jest ich dużo i co najważniejsze - nie zauważyłam żeby migrowały po twarzy. Pod względem pigmentacji jest różnie, jest kilka cieni, które są dość suche i twarde w porównaniu do reszty, np. Gold Ribbon czy Tinsel, ale nasycenie koloru można budować. Genialne nasycenie mają za to 4 pierwsze z lewej cienie w górnym rzędzie, czerń również jest mega intensywna, Festive też należy do tej mocniejszej grupy. Najbardziej oczarowana jestem odcieniem Truffle - jest to piękny, dość chłodny brąz z połyskiem, którego nie umiem do końca określić. Mocno roztarty wpada  wręcz w szarość i jedynie połyskuje takimi brązowymi drobinkami. Idealnie sprawdza się do delikatnego smoky eye, czuję, że będę po niego nałogowo sięgać :)
Nie udało mi się dzisiaj zrealizować na oczach tylu pomysłów, ile miałam w głowie, głównie dlatego, że od kilku dni śpię krótko i słabo, moje oczy zaczęły się więc buntować po trzeciej zmianie wystroju. W związku z tym pokażę Wam tylko trzy makijaże, każdy z nich został w całości wykonany przy użyciu paletki Sparkle 2.


Gold Ribbon w wewnętrznym kąciku, zewnętrzny kącik to cień Festive, całość roztarta (na górnej i dolnej powiece) cieniem Chocolate Penny. 

Cała górna powieka podkreślona cieniem Blue Spruce, w załamaniu powieki i na dolnej powiece cień Truffle. Zewnętrzny kącik lekko muśnięty Starry Night.
Największe chyba zaskoczenie tej paletki - cień Mulled Wine (który w paletce wygląda na taki miedziano - różowy, w rzeczywistości zaś to mocna malina z mnóstwem złotych drobinek) na całej powiece, przy linii rzęs i na dolnej powiece cień Illusion. Przy samych rzęsach odrobina czerni Starry Night.

Podsumowując - Sleek obecnie wiedzie prym w moich makijażowych ulubieńcach, zarówno cienie jak i róże sprawdzają się u mnie wyśmienicie, a ta paletka jest dla mnie taką wisienką na torcie :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

57 komentarzy:

  1. Ostatni makijaż wyjątkowo przypadł mi do gustu ;) Chociaż nie wiem czy mnie by te kolory pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje makijaże! ja zamówiłam swoją pierwszą paletkę i już wiem, że będą następne :D ta ma cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Uważaj - Sleek wciąga :D Ja też zaczynałam od jednej, a obecnie mam już...osiem :)

      Usuń
  3. Dwa ostatnie makijaże mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna paletka :) taka imprezowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na imprezę i na co dzień da się nią coś stworzyć :)

      Usuń
  5. W palecie wydają się strasznie naładowane brokatem, ale na oczach i na swatchach na ręku wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, traci się gdzieś po drodze trochę ten brokat :)

      Usuń
  6. Piekności mozna nią wyczarować...mmm:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się pewnie dużo więcej, ale chyba oczy by mi wypłynęły jakbym je dalej dzisiaj maltretowała :D

      Usuń
  7. Piękna paleta i rewelacyjne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie też się chyba ten najbardziej podoba :D

      Usuń
  9. Ostatni makijaż fajny :) Ale jakoś wolę Sparkle 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie z kolei jedynka nie do końca przemawia :D

      Usuń
  10. Oj pragnę! Muszę ją kupić, no muszę! :D

    Piękne mejkapy <3 Szczególnie ten z morskością do mnie trafia :)

    Kochana, mi ten kod zniżkowy jakoś nie działa (na Cocolicie), już jest nieważny? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, znowu Cię na coś namówiłam :D
      Kod powinien działać, ale napiszę do Pana Huberta żeby to sprawdził :)

      Usuń
    2. Haha, Ty kusicielko no ;))

      Jak tylko będę mieć mamonę to zamówię, na razie chcę zamówić parę potrzebniejszych rzeczy... więc czekam na info o tym kodzie - albo coś "popsułam" w jakiś sposób, dlatego nie działa ;D

      Usuń
    3. Zapytam i dam znać :) Parę dni temu jeszcze działał, bo mój chłopak korzystał :P

      Usuń
  11. Kusisz :) W planach zakupowych mam Darks, teraz zastanawiam się, czy nie dołączyć do nich Sparkle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darks i Sparkle 2 to chyba najładniejsze paletki Sleeka :D

      Usuń
  12. Drugi i trzeci makijaż podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczułam się skuszona, ech! Cudownie się prezentuje ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Calkiem ciekawe kolory ma ta paletka... i cudnie sie prezentuja w makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi i trzeci makijaż najbardziej mi się podoba :) Piękne oczyska i piękne cienie! :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy makijaż mnie zauroczył!
    Zresztą, wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. SLEEK <3 Moje odkrycie 2012 i miłość od pierwszego wejrzenia i umalowania ;) Mam na razie, NA RAZIE ;) tylko Au Naturel, ale to się szyyybko zmieni ;) Sparkle 2 jest przecudna! Obawiałam się tych drobinek, a Ty mnie do nich przekonałaś :) Makijaż 1 i 3 OBŁĘD <3
    Na każdym roku czai się jakaś kusicielka nooo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakupiłma paletk jak tlko sie pokazała w Pl i jestem nia zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna paletka, superkolory!
    pierwszy makijaż jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo jeej ale piękne kolorki :P
    makijaże wszystkie przypadły mi do gustu,
    ale ostatni mnie powalił :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiekne makijaze.Rowniez posiadam paletke,ktora dostalam od meza i moze w weekend skusze sie na jeden z twoich makijazy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam tą paletkę, kocham... Najpierw nie spodobała mi się, ale gdy zobaczyłam swatche w internecie to wiedziałam, że będzie moja! I jestem tak samo zachwycona jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mocne kolorki i odważne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie są piękne, ale ostatni mnie uwiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wole matowe cienie, chociaz te jakos mocno sie nie blyszcza:) poza tym masz piekny kolor oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pragnę tą paletę! wOow co za kolory miam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna! a makijaże- jak dla mnie majstersztyk:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Drugi i trzeci makijaż bardzo przypadły mi do gustu :)
    Na początku jakoś specjalnie mnie te paletka nie interesowała.... ale teraz widzę, że jest piękna! Chcę! =)

    OdpowiedzUsuń
  29. 2 makijaz mnie zaaachwycil :D sama nie kupie ale jakby mi ktos podarowal w prezencie to bym nie pogardzila, mam prawie wszystkie paletki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. rzeczywiście te cienie nie są aż tak shiny jak sobie wyobrażałam:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Coś pieknego ! :) Nie wiedzialam, że takie cuda mozna nia wyczarować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyznam szczerze, że do tej pory średnio kusiły mnie paletki sleeka ale po tej notce patrze na nie inaczej :) Przepiękne makijaże, szczególnie ten ostatni :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  33. pierwszy i ostatni - cudne! nie spodziewałam się, że ta paletka się uda.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie też ta paletka bardzo się podoba, piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna brakuje jej w mojej kolekcji :P
    Sleek <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam tę paletkę! Mam ją już jakąś chwilę i za nic nie oddam :) Z Twoich mejków najbardziej podoba mi się ostatni- przepiękne kolory i genialnie kontrastują z tęczówką.

    OdpowiedzUsuń
  37. 3 makijaż jest po prostu magiczny! Chyba sobie kupię tą paletkę i spróbuję zmalować :P

    OdpowiedzUsuń
  38. oo kurcze ta paletka jest obledna :)! bardzo mi sie podoba !a jej nie mam :/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...