WoleProstoHeader

9 sty 2013

Makijażowo - do dyplomu

Dzisiaj, z konieczności, musiałam udać się do fotografa w celu zrobienia zdjęć do dyplomu ukończenia studiów. Była to iście wątpliwa przyjemność, z prostego powodu - nie cierpię jak robi mi się zdjęcia. Może się to wydać dziwne, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę ilość moich zdjęć, które możecie zobaczyć na blogu, jednak co innego gdy sama sobie jestem fotografem, a co innego jak ktoś próbuje mnie ustawiać, mówi gdzie mam patrzeć i jaką minę robić. No nie lubię i koniec. Dzisiejsza wizyta była o tyle nie najgorsza, że do fotografa wybrałam się z przyjaciółką, która, jak się okazało, ma z tym jeszcze większy problem niż ja i w efekcie spędziłyśmy tam niemal całą godzinę.
Nie chciałam jakoś specjalnie kombinować z makijażem, jednak na takich typowych "dokumentowych" zdjęciach wolę wyglądać jak najbardziej naturalnie. Nie znaczy to jednak, że nie pomalowałam się w ogóle - sięgnęłam po dość mocno kryjący podkład i przypudrowałam twarz transparentnym pudrem utrwalającym, wykonturowałam twarz nieco mocniej niż zwykle (próbowałam nawet wymodelować nos :P), również brwi podkreśliłam bardziej niż na co dzień, ponieważ na zdjęciach one mi jakoś tak giną. Na oczach chciałam mieć mat, więc sięgnęłam po niezastąpioną paletkę Darks i wyczarowałam lekki, beżowo - brązowy makijaż. Użyłam cieni Pillow Talk, Dune, Flesh i Paper Bag. Na ustach zagościł dawno już przeze mnie zapomniany Lip Tint z Astora w odcieniu Nude Sweetness. Przed wyjściem cyknęłam kilka fotek w domu i teraz chciałabym pokazać Wam efekty :)




Mam nadzieję, że wyszło tak jak chciałam - subtelnie, elegancko, ale mimo wszystko dość wyraziście :) Przy okazji dorzucam mały bonusik - aktualne mani:


Ps. Kod rabatowy dla czytelniczek bloga na cocolita.pl został przedłużony do końca stycznia, więc w tym miesiącu również możecie uzyskać rabat podczas zakupów na hasło "Panna Joanna". Dzisiaj wieczorem na cocolicie ma rozpocząć się wyprzedaż, więc może akurat któraś z Was będzie chciała skorzystać z podwójnej okazji :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

105 komentarzy:

  1. makijaż wyszedł super, ostatnio podobnie maluję się na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja się ostatnio też maluję w podobny sposób, ale jednak trochę delikatniej, sięgam po mniej kryjące kosmetyki itd. :)

      Usuń
  2. piękny makijaż! wyszło dokładnie tak jak chciałaś ;) bardzo elegancko
    A jakiej wysokości jest ten rabat jeśli można spytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rabat jest na 5%, niby niedużo, ale zawsze coś :) Ponadto dzisiaj startuje wyprzedaż, więc zachęcam zaglądać :)

      Usuń
    2. na jasne! z chęcią zobaczę co dziś przygotują na wyprzedaży :)

      Usuń
  3. klasyczny makijaż w brązie pasuje do wszystkiego i uważam, że to dobry wybór na zdjęcia u fotografa :) sama wtedy też nie kombinuję tylko stawiam na delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ohhh chciałabym taki makijaż jak pójdę do fotografa :D szykuje się już 3 dyplom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wpadaj, zmalujemy :D Mi dopiero pierwszy :D

      Usuń
  5. jakiego podkładu użyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pharmacerisa, wersji kryjącej :) Nic tak fajnie u mnie nie kryje jak ten podkład :)

      Usuń
    2. Muszę w końcu go wypróbować :-))!

      Ale ślicznie wyglądasz! Kurczę ja tak samo nie cierpię robić zdjęć u fotografa, wyglądam na każdym za poważnie, po prostu beznadziejnie. Nienawidzę ! ;-D

      Usuń
    3. Bardzo polecam ten podkład, krycie ma naprawdę świetne :) To w ogóle jeden z moich ulubionych podkładów, z tym, że ja mam suchą cerę, podejrzewam, ze na tłustej aż tak fajnie się nie będzie zachowywać

      Usuń
  6. tez nienawidze tego typu zdjec..makijaz bardzo udany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko kiedy na zdjęciach od fotografa wyglądam jak ja ;/ Dziękuję :)

      Usuń
  7. Piękny makijaż, zdjęcia z pewnością dobrze wyszły :) btw. Ja też borykam się z koszmarem zdjęć u fotografa,ale godzina to rekord :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie wyszło nawet nieźle jak na moją twarz :P Byłoby krócej, ale moja przyjaciółka miała dwie tury pstrykania bo jej się nic nie podobało :D

      Usuń
  8. Ja muszę sobie też foro do dokumentów zrobić, ale... nie lubię jak mi robią zdjęcia. brrr ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolisz, że zlookam makijaż przy najbliższej wizycie u forografa? :P

      Usuń
    2. Oczywiście, że pozwolę :)))

      Usuń
  9. Ładny makijaż i świetne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z takim makijażem zdjęcia na pewno wyszły świetnie. Też nie pałam wielką miłością do fotografów oraz bycia fotografowaną, ale niestety raz na jakiś czas trzeba się przemóc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż jest śliczny, świetnie podkreśla Twoje oczy. Mani też jest ekstra;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny makijaż. Paznokcie też mi się bardzo podobają. Nie znoszę zdjęć, niezależnie czy robię sobie je sama, czy ktoś mi je cyka - jestem niefotogeniczna i wychodzę zwykle jak cieszący się ziemniak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę gdzieś zanotować tego ziemniaka :D

      Usuń
  13. Makijaż dyplomowy idealny ;) Mnie też na zdjęciach giną brwi ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hah, czyli nie jestem jedyna :D

      Usuń
  14. Makijaż wyszedł Ci śliczny i elegancki :) Ale moją uwagę przyciągnęły pazurki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nigdy nie byłam przekonana do kolorowego frencza, ale chyba polubię :)

      Usuń
  15. Ślicznie wyglądasz ;) Paznokcie wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze zdjęcie MEGA!
    do kiedy obowiązuje rabacik na Cocolita?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobra... pominęłam ;) już wiem i z pewnością skorzystam :*

      Usuń
    2. Cieszę się, że się przyda :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Nie aż takie fajne jak te wyżej, ale ze wszystkich dokumentowych, które miałam kiedykolwiek robione to chyba najlepiej wyszło :)

      Usuń
  18. ech te dyplomowe zdjęcia...pamiętam, pamiętam:) te czasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, to przecież wcale nie tak dawno ;>

      Usuń
  19. makijaż idealny, a paznokcie super!!!
    masz elektryzujące spojrzenie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny makijaż, wyglądasz pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię patrzeć na Twoje zdjęcia, są ostre, podkreślony kolor, wykadrowane, bez rozpraszających obiektów..no perfekcyjne jak dla mnie.
    ja mam właśnie problemy ze zdjęciami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się jak mogę :) Trzeba sobie wypracować system, ja zdjęcia robię twarzą do okna, na statywie, na tle czarnego brystolu, jak trzeba to potem w programie podciągam jasność/kontrast :)

      Usuń
  22. Panno Joanno wyglądasz olśniewająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny makijaż. A na zdjęciach do dowodów etc. zwykle wygląda się po prostu sztucznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda...na dodatek zdjęcia u fotografa zawsze są robione z lampą/lampami, a ja zdjęć z lampą po prostu nie znoszę.

      Usuń
  24. pięknie:) zdjęcia do dokumentów to przeważnie wielka porażka:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to aktualne narzekać nie mogę, ale i tak nie jest to szczyt marzeń :P

      Usuń
  25. Makijaż świetny, zdjęcia na bank wyszły korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) zdjęcie wyszło nie najgorzej :)

      Usuń
  26. Nigdy nie przestajesz mnie zaskakiwać pomysłowością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale w sumie w samym makijażu nie ma nic pomysłowego, ot dzienniak :D

      Usuń
  27. Przepięknie wyglądasz! A paznokcie rewelacja,ja tyle razy próbowałam coś takiego stworzyć i mi się nigdy nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja pierwszy raz robiłam kolorowego frencza, ale podoba mi się taka odmiana i chyba częściej będę go nosić :)

      Usuń
  28. Świetny makijaż!
    Też nie lubię zdjęć, w wakacje robiłam zdjęcia do dowodu i to była masakra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja mam w dowodzie okropne zdjęcia, nic tylko torbę na głowę założyć :P

      Usuń
  29. No to jestem pewna, że zdjęcie dyplomowe będzie wspaniałe. Prześliczny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny jest ten Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dokładnie taki sam makijaż robiłam do dyplomu - brązy i czerwień podbita pomarańczą na ustach. Nazwijmy ten makijaż dyplomówką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być dyplomówka :) Za jakiś czas zrobię "obronówkę" :D

      Usuń
  32. Pięknie!! Och te Twoje oczy! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. No tak, tak, wyszło tak jak mówisz :D

    OdpowiedzUsuń
  34. pieknie Asiu <3
    cudownie wygladasz i piekne sa te zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny makijaż, mogłaś pokazać, jak wyszło zdjęcie :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładnie wyglądasz w takim makijażu :) a zdjęć, jak ktoś mi robi, to też strasznie nie lubię.. zawsze wychodzę z głupkowatą miną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :P Nie cierpię się uśmiechać do zdjęć i w efekcie wyglądam jakbym chciała kogoś ugryźć :P

      Usuń
  37. przepięknie
    i makijaż i mani i Ty :)
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  38. Musze przyznac, ze zerknelam na post, bo w blogrollu zobaczylam fotke i stwierdzilam, ze musze napisac komplement, bo wygladasz slicznie i tak jak chcialas- elegancko, naturalnie, ale dosyc wyraziscie. Jak wyszlo zdjecie u fotografa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!:) A zdjęcie wyszło nie tak źle jak zawsze :D Może pokażę przy okazji jakiegoś następnego posta, bo widzę, że wzbudziłam Waszą ciekawość :)

      Usuń
  39. Ślicznie wyglądasz! Ostatnio jak robiłam sobie zdjęcia miałam bardzo podobny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też mam tą paletkę. Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudny mejkap! Pazurki tez!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś moim blogowym numerem jeden jeśli chodzi o makijaż oka :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jej, ależ Ty jesteś ładna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawie to wygląda ja widziałam teraz tylko nie pamiętam nazwy metody, ale malowanie paznokci w taki sposób, że jakby francuski jest od drugiej strony ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Widze taki manicure juz na kolejnym blogu bardzo fajny delikatny ale nie nudny, super :)

    OdpowiedzUsuń
  46. mi się również marzy subtelny i wyrazisty makijaż ale niestety nie potrafie takowego wykonać ;<

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...