WoleProstoHeader

16 sty 2013

Makijażowo - całuśnie

Dzisiaj po raz kolejny ekspresem, ale niestety terminy gonią. Praca złożona, czekam na wyznaczenie terminu obrony i chcąc nie chcąc, musiałabym zacząć się do niej uczyć. Obiecuję, że w lutym wrócę do Was z podwójną dawką energii, póki co jednak wciąż mogę pojawiać się tak z doskoku. 
Chciałam pokazać Wam jedno z dość często używanych przeze mnie ostatnio mazideł do ust. Nadal dość często sięgam po farbkę ze Sleeka, ale gdy mam ochotę na coś delikatniejszego wybieram błyszczyk firmy Virtual Shine lip gloss o numerze 163.
Błyszczyk ma przyjemny, różowy kolor, równie przyjemny słodkawi zapach i konsystencję, która mi wyjątkowo odpowiada. Jest dość gęsty, całkiem dobrze napigmentowany, dzięki czemu kolor jest widoczny na ustach, jednak w porównaniu do wspomnianego już wyżej Pout Painta, jest zdecydowanie mniej kryjący. Gęsta konsystencja sprawia, że błyszczyk dobrze trzyma się ust i wytrzymuje na nich stosunkowo długo (około 2-3 godzin bez picia czy jedzenia). Podoba mi się w nim to, że mam uczucie jakby pielęgnował usta, nawet jak błyszczyk się już "zje" z ust, to same wargi nadal pozostają miękkie i gładkie. Na ustach daje efekt całkiem mocnej tafli, jednocześnie nie posiada żadnych drobinek i jest bardzo kremowy. Jedyne co mnie w nim denerwuje to aplikator. Jest mały, nabiera zbyt mało produktu, przez co chcąc równomiernie nałożyć błyszczyk na usta, muszę kilkukrotnie nabierać kosmetyk na aplikator. Myślałam już nawet o wymontowaniu gumki przy otworze, ale z obawiam się z kolei, że wtedy błyszczyk będzie się wylewać z opakowania.
Posiadam jeszcze kolor czerwono - koralowy (nr 162) i również jestem z niego zadowolona, zachowuje się bardzo podobnie do swojego różowego brata, jednak to róż częściej gości na moich ustach. Nie jestem w stanie podać niestety pojemności tego mazidła, ponieważ nigdzie nie znalazłam takiej informacji. Cena to około 11 złotych.
Podsumowując - ja lubię i mimo dość upierdliwego aplikatora używam często. Kolor mi wynagradza te kilkanaście sekund więcej, które muszę poświęcić na makijaż ust. Podejrzewam, że z kosmetykami do ust z Virtuala mi po prostu po drodze, bo oprócz błyszczyków również ich szminki często goszczą na moich ustach. Firma wypuściła właśnie nową kolekcję mazideł, muszę przyznać, że jestem ciekawa, podobają mi się cztery kolory od lewej, te pomarańcze nieszczególnie do mnie przemawiają :)


Pozdrawiam,
Panna Joanna

41 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wygląda. jak nie przepadam za delikatnym różem i błyszczykami, tak ten podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on mimo, że delikatny to jednak jest widoczny i to jest w nim fajne :) Ale jakbym miała Twoje usta to non stop bym w czerwieni chodziła :D

      Usuń
  2. mi tez podobaja sie 4 z lewej, ta pomarancz jakas dziwna;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie średnie te pomarańczki, ale reszta fajna :D

      Usuń
  3. Całkiem ciekawy ;] Mi najbardziej widzi się pierwszy od prawej ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietypowy kolor, ciekawe jak prezentuje się na ustach :)

      Usuń
  4. Przyjemny :) Dodaje uroku i delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to taki bardzo dziewczęcy odcień :)

      Usuń
  5. Kolor jest piękny:) wydaje mi się, że daje podobny efekt błyszczyków do L'oreala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka błyszczyków L'oreala, ale nie zwróciłam w sumie uwagi na podobieństwo :)

      Usuń
  6. Błyszczyk błyszczykiem, trzymajmy kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się bardzo ciekawie, ale nie jestem fanką błyszczyków :) Nowe za to mają bardzo fajne opakowania i podobają mi się kolorystycznie róże, czyli 3 środkowe sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie jestem fanką błyszczyków,woleszminki:)ale co muszę powiedzieć,że Panna Joanna ma bardzo całuśne usta:)

      Usuń
    2. Iwetto - te róże faktycznie najładniejsze, choć i ten koral tam po lewej całkiem przyjemnie się zapowiada :)
      Annabelle - cmok, cmok :D

      Usuń
  8. Bardzo ładny efekt na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oo całkiem ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie takie w sumie niepozornie, więc pozytywnie zaskoczył :)

      Usuń
  10. ladny ten kolor i pieknie Ci w nim ...usta nabieraja zmakowitego i soczystego wyrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...