WoleProstoHeader

30 sty 2013

Makijażowe wyzwania!

Pod postem z makijażem Twiggy, moniak85 podsunęła mi pomysł na całkiem fajnego i przyjemnego taga. Wczoraj zabrałam się za dopracowanie pomysłu i dzisiaj przychodzę do Was z propozycją wzięcia udziału w zabawie "Makijażowe wyzwania!".
Zasad zabawy w zasadzie nie ma, sama nie cierpię tagów, które narzucają tysiącpiećsetstodziewięćset reguł typu wstaw baner i linka do autorki taga w iluśtam miejscach na blogu, otaguj 40 osób itp. :) Dlatego u mnie będzie prościej - powyższy baner oddaję do Waszej dyspozycji, możecie dowolnie z niego korzystać. Cała zabawa ma polegać na stawianiu sobie makijażowych wyzwań, sięgania po makijaże, po które normalnie byśmy nie sięgnęły, ćwiczeniu pędzla i wcielaniu się w nowe role. Wybrałam dziewięć, moim zdaniem ciekawych i charakterystycznych makijaży, niektóre z nich są spokojne, inne całkowicie szalone, czasami szkopuł polega na tym, żeby poprzez makijaż oddać charakter postaci, niekoniecznie idealnie go odwzorowując.

Na pierwszej pozycji znajduje się makijaż Twiggy, który w moim wykonaniu mogłyście już zobaczyć. Charakterystyczne duże oczy, spojrzenie "słodkiego psiaka", bardzo specyficzny makijaż.
Na drugim zdjęciu widzicie Marilyn Monroe, jej makijaż zawsze był bardzo kobiecy, seksowny, czarne kreski na powiekach, zalotne spojrzenie i czerwone, soczyste usta.
Audrey Hepburn to z kolei elegancja sama w sobie. Zawsze uśmiechnięta, z pięknie podkreślonym spojrzeniem. Makijaż idealny na śniadanie u Tiffany'ego.
W drugim rzędzie przenosimy się w czasy bardziej współczesne - pozycja czwarta to Lady Gaga, która już nie raz zaskoczyła szaloną stylizacją. Makijaż na zdjęciu to chyba jedna z bardziej oryginalnych propozycji - ciemne oczy i usta, bardzo nietypowe konturowanie twarzy. Jeśli macie ochotę na jakiś inny makijaż zainspirowany Gagą - śmiało.
Piąta na liście jest Amy Winehouse, której makijaż był wręcz jej znakiem rozpoznawczym. Mocne, daleko wyciągnięte kreski, jasne usta, mocno rozświetlona twarz.
Szóstka to Keira Knightley, nie bez powodu na liście podkreślona znakiem zapytania. W tym miejscu wahałam się między Keirą, Penelope Cruz, Jennifer Lopez - one wszystkie na wielkich galach pojawiają się z pięknie, mocno podkreślonymi oczami. Ten punkt to Wasza interpretacja "galowego smokey eye".
W ostatnim rzędzie mamy małe pomieszanie z przemieszaniem. Na pozycji siódmej - inspiracja latami dwudziestymi. Nie wiem czy w jakiejkolwiek innej epoce makijaż był aż tak charakterystyczny. Interpretacja dowolna, google z pewnością wyrzuci Wam sporo inspiracji.
Ósma pozycja to makijaż rodem z bollywoodzkich produkcji - możecie zainspirować się hinduskimi księżniczkami, bohaterką któregoś z tamtejszych musicali, wybór jest naprawdę ogromny, a makijaże bez wyjątku są bogate, podkreślające oko.
Na dziewiątym miejscu znajduje się Anja Rubik w makijażu graficznym. Bardzo nietypowy, bardzo oryginalny, niewątpliwie stanowiący wyzwanie. Możecie wybrać dowolny makijaż graficzny - pamiętajcie jedynie, że tu liczą się mocne kształty, kreski, nietypowe rozwiązania.

Nie ma terminów, każda z nas pracuje w swoim tempie, możecie narzucić sobie jakiś grafik typu jeden makijaż na tydzień itp. Jeśli macie ochotę wyślijcie mi jedno zdjęcie finalnego efektu (może to być cała twarz, może być samo oko) na maila (pannajoannablogspot@gmail.com) z dopiskiem "Makijażowe wyzwania - NUMER MAKIJAŻU" i podajcie link do Waszego bloga (jeśli go posiadacie), jeśli nie macie bloga - napiszcie jedynie jak chciałybyście być podpisane. Ten post będzie podlinkowany na pasku bocznym i bardzo chciałabym stworzyć galerię naszych interpretacji powyższych makijaży. Wszystko będzie oczywiście do Was podlinkowane :)

Ktoś chętny?:)))

Pozdrawiam,
Panna Joanna
_________________________________________________________________________________

GALERIA PRAC

Twiggy!











Marilyn Monroe!


119 komentarzy:

  1. Ja się piszę :) W weekend będziemy malować! Super pomysł na TAG, zupełnie innym i bardzo kreatywny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam z pomysłem :)) W takim razie - czekam na zdjęcia :))

      Usuń
  2. Nad makijażem Audrey już jakiś czas temu wzdychałam, jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł;) jak znajdę czas to się może pobawię:D brakuje mi makijażu beyonce:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiegoś konkretnego?? Może pod 6 albo 9 da się podciągnąć?:)

      Usuń
    2. może pod 9 podciągnę:D

      Usuń
  4. Świetny pomysł i motywacja :) U mnie niestety jest dupa ze zdjęciami, brakuje mi światła a czas i możliwość malowania mam tylko wieczorami :( Kobiety pracujące nie mają łatwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, zimą to ogólnie lipa jest ze zdjęciami ;/ Ale do wiosny już blisko!:)

      Usuń
  5. takie tagi to mi się podobają :) Anje już kiedyś robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dawaj zdjęcia na maila :) Chyba, że masz ochotę się jeszcze raz pobawić :)

      Usuń
  6. Pomysł świetny, ale ja do makijaży się nie nadaje. Za to chętnie popatrzę jak inni sobie radzą :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz spróbować, w końcu to wyzwania :)) A każdy kiedyś zaczynał :D

      Usuń
  7. świetnie, że pomysł Ci się spodobał! oczywiście biorę udział.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dzięki za podsunięcie pomysłu :) No i zapraszam do udziału oczywiście :D

      Usuń
  8. Fajny tag!
    Będzie się działo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. w takim razie łapię za pędzle ;)
    Świetny pomysł, szczególnie, że kilka z tych makijaży już wcześniej planowałam zrobić. Szczególnie ten Anji, który chce odwzorować kropka w kropkę, bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to jakaś motywacja jak się postawi przed sobą konkretny cel :)) Czekam na efekty w takim razie :)

      Usuń
  10. Świetny pomysł:) najlepsze jest to, że nie trzeba sie mieścić w czasie:) Chyba sie dołączę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustalanie ram czasowych byłoby moim zdaniem bez sensu, w końcu chcemy malować dla przyjemności, a nie trzymać się jakiś ścisłych terminów, potem człowiek się tylko niepotrzebnie spina :D A tak jak jest wena to i czas się znajdzie :)

      Usuń
  11. Nie wezmę udziału, bo do bardziej wymagających makijaży mam dwie lewe ręce. Ewentualnie spróbuję zrobić coś w domowym zaciszu i nie publikować, co by ludzi nie straszyć/nie zniesmaczać, ale bardzo chętnie pooglądam efekty tego wyzwania, może nauczę się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publikacja na moim blogu jest opcjonalna, nie jest to żaden warunek, pomyślałam, że fajnie będzie stworzyć taką galerię, bo każda z nas pewnie inaczej dany makijaż zinterpretuje, więc takie porównanie może też być ciekawe :)) Ale mimo wszystko do samej zabawy zachęcam - choćby dla samej siebie :))

      Usuń
  12. Fajny pomysł, chętnie się dołączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A co mi tam, też spróbuję.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, im nas więcej tym lepiej :)

      Usuń
  14. Bardzo zachęcający, jak będę miała czas to wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super pomysł! będę obserwować wasze poczynania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jessie z bloga Keep Smiling te zorganizowała zabawę z makijażem gwiazd. Wzięłam w niej udział i wezmę też w Twojej, bo to po prostu motywacja dla mnie, żeby usiąść na tyłku i poćwiczyć ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już gdzieś widziałam tagi w podobnych formach, przeważnie było to coś w stylu cykli inspirowanych jakąś konkretną rzeczą, fajna sprawa :) Sama w sumie nigdy nie brałam udziału w takich zabawach bo wszędzie widziałam ograniczenia czasowe, dlatego pomyślałam, że jak z nich zrezygnuję to pewnie więcej osób się dołączy :)
      Czekam na Twoje prace :))

      Usuń
  17. Bardzo fajny TAG. Może spróbuję coś zmalować. Jak się nada do pokazywania publicznie to Ci oczywiście prześlę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie krępuj się, wszystkie prace są mile widziane :)

      Usuń
  18. Ja też chętnam, tylko tak może za miesiąc, bo póki co pogoda i okoliczności nie sprzyjają. Póki co z przyjemnością (i lekką zazdrością ;)) będę podpatrywać.

    OdpowiedzUsuń
  19. super pomysł, z checią coś wymyślę:) ale boję się że makijaż sobie a brak dobrego sprzętu zniszczy efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, liczy się pomysł :) Jakby coś z fotkami Ci nie pasowało to zawsze je możesz do mnie podesłać i zobaczę czy np. samo jakieś pobawienie się kontrastem czy krzywymi nie pomoże :) Damy radę :)

      Usuń
  20. Ciekawe wyzwanie! Może się podejmę jak starczy czasu, nigdy nie brałam się za takie ekstrawagancje typu Gaga czy Anja Rubik, więc można poćwiczyć umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to to właśnie jest ;)) Fajnie czasem spróbować czegoś nowego :)

      Usuń
  21. Może i ja się skuszę i coś namaluje :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisałam sobie w zakładkach, może coś zmaluję, ostatnio lubię się pobawić pędzlami. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to baw się, a my czekamy na efekty :)

      Usuń
  23. Fajny pomysł :) Ja jestem ciapa makijażowa, ale chętnie pooglądam prace innych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny pomysł! Jutro idę do teatru, to zrobię sobie Monroe. :)
    Co prawda mam jeszcze stary aparat, który tak dobrze nie oddaje efektów, ale mam nadzieję, że coś mi się uda zdziałać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S.: Ja właśnie ściągnęłam sobie Face Charty na wiosnę 2013 i też będę coś kombinować. :P

      Usuń
    2. Przy Twojej urodzie look a'la Marilyn będzie na pewno pięknie wyglądać :) A face charty miałam pooglądać i zapomniałam :D Lecę nadrobić :)

      Usuń
  25. Bardzo fajny pomysł, podoba mi się brak sztywnych reguł;) Chyba czas coś zmalować;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł! :) Niech tylko skończy mi się ta nieszczęsna sesja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, czas nas nie goni :) Powodzenia z egzaminami!:)

      Usuń
  27. O tak, czegoś takiego było mi trzeba na rozruch po sesji! Od przyszłego tygodnia zabieram się do malowania (:

    Świetny pomysł (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi taka motywacja też się przyda, zastałam się trochę po tej obronie :))

      Usuń
  28. pomysl genialny! ale najpierw musze nauczyc sie robic taki makijaz aby byl widoczny na zdjeciach no i same zdjecia rowniez... :) na razie nowym aparatem probowalam 2 razy i chyba strasznie makeup znika na fotach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy aparat zawsze trzeba wyczuć :)) Maluj maluj i przesyłaj, nad zdjęciami zawsze można popracować :)

      Usuń
  29. Fajny pomysł, może się zmobilizuję i dołączę do malowania :) I może wrócę do mojego dawnego pomysłu makijaży inspirowanych zapachami, zrobiłam ich kilka na wizażu i potem jakoś zabrakło czasu i rozmyło się w czasoprzestrzeni...
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam tę Twoją serię zapachową :)) Koniecznie wróć do tego pomysłu :)

      Usuń
  30. również z chęcią się dołączę, jak podpasuje pogoda do zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że grono chętnych rośnie w siłę, nawet nie wiecie jak się z tego cieszę :)

      Usuń
  31. Bardzo ciekawy pomysł, chętnie zobaczę ciekawe makijaże, a może i sama coś spróbuję zmalować:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny pomysł, ale z moim roztrzepaniem i terminarzem, to makijaż pojawiałby się średnio raz na 3 miesiące :P
    Życzę powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na 3 miesiące to nie problem ;) jak będziesz miała czas i ochotę to maluj :D

      Usuń
  33. rewelacja :) chętnie się pobawię ;) niech ta wiosna z dobrym światłem szybciej przybywa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też na wiosnę czekam :D ale dzisiaj akurat taka pogoda, że wiele nie brakuje :)

      Usuń
  34. Genialny pomysł taki niecodzienny ale jakże kreatywny - bardzo mi się podoba. Świetny blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Niezłe wyzwanie, też chętnie w przyszłości podjęłabym się takiego! ;)


    iampassingthrough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna akcja! Piszę się na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda ze u mnie bardzo podobny projekt trwa już od miesiąca bo bym dołączyła..ale makijaże są te same więc może obskoczę od razu dwa projekty....brak ram czasowych jest dla mnie bez sensu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie ten brak ram czasowych jest jak najbardziej z sensem, bo widzę, że dziewczyny entuzjastyczniej reagują jak nie muszą się wyrobić np. z jednym makijażem na tydzień, tylko robią go kiedy mają na to ochotę. Sama nie biorę udziału w tego typu zabawach właśnie ze względu na to, że nie zawsze mam czas żeby się dostosować. A u Ciebie widzę, że jedynie pokrywają się makijaże Gagi i Marilyn, więc w sumie aż tak dużo się nie pokrywa :)

      Usuń
  38. Lubię Tagi bez terminów :) Z chęcią coś zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię tagów z terminami :D

      Usuń
  39. Czekam na makijaż w stylu Amy ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysł, może i mi uda się coś zmalować, bardzo fajne osoby wybrane w tym TAGU :)

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny pomysł :) chętnie też bym wzięła udział ale niestety mam problemy ze skórą i nie mogę się malować..

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł, napewno się zgłoszę bo lubię się malować, choć amatorsko mi t o wychodzi, ale nie zważam na to :) dobra zabawa to podstawa! Chyba bollywood wybiorę, te klimaty są mi bliskie z pewnych względów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Aśka! Diable Ty uroczy, Ty mnie skłaniasz do złego, skłaniasz do zmalowania & pokazania światu ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też spróbuję :)może coś fajnego mi wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ou, ou, ja też chcę! Ponadrabiam w tym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Suuuuuper! Na pewno dołączę, ale po sesji, po sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł! Jeśli można to oczywiście przyłączę się ; ))

    OdpowiedzUsuń
  48. Chyba się w końcu skuszę :D Skorzystam z okazji, że jeden projekt mi się kończy i będzie mi się nudziło :P A tag bardzo mi podoba. Jak tylko coś zmaluję dam znać ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. wysyłałam ci jeszcze makijaż twiggy, nie doszedł?

    OdpowiedzUsuń
  50. weak - point - nie doszedł do mnie mail z tym makijażem, wyślij proszę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hejka, świetny pomysł ja właśnie ostatnio miałam pomysł na szaloną Lady Gage jeżeli miała byś ochotę umieścić jedno z moich zdjęć interpretacji Lady Gagi było by mi bardzo miło podaje link gdzie się znajduje :)http://malwina305.blogspot.com/2013/03/lady-gaga-make-up.html i już mam ochotę wziąć się za kolejną propozycje jak tylko znajdę czas to coś zmaluje :))

    OdpowiedzUsuń
  52. O widzę że i mój się pojawił bardzo mnie to cieszy pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny pomysł, oczywiście dumam, co sama bym potrafiła umalować :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Na moim blogu znalazła się kolejna stylizacja tym razem na Amy, jeżeli będziesz miała ochotę, to możesz umieścić zdjęcie w galerii, było by super :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jest i Marilyn :D http://impresjeiekspresje.blogspot.com/2013/03/makijaz-la-marilyn-monroe.html Coraz bardziej mi się to podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  56. O widzie kolejne prace, są super! I u mnie coś nowego tym razem Bollywood zapraszam do podkradnięcia zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Audrey ;D http://impresjeiekspresje.blogspot.com/2013/04/makijaz-w-stylu-audrey-hepburn.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Marilyn http://maniaagain.blogspot.com/2013/05/tag-makijazowe-wyzwania-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Biorę udział :) Jak nic ^^ Coś zmaluję niedługo, ruszę od poniedzialku ^^

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...