WoleProstoHeader

18 sty 2013

e-makeupownia

Już jest! Wyczekiwany z niecierpliwością pewnie nie tylko przeze mnie, pierwszy magazyn o makijażu stworzony w całości przez blogerki. Przyznam nieskromnie, że jestem dumna z tego, że mogłam wziąć w tym przedsięwzięciu udział i mam nadzieję, że czas pozwoli mi przygotować jeszcze więcej materiału do kolejnego numeru. Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia magazynu:
Polecam kliknąć sobie w pdfa, lepiej się ogląda i szybciej ładuje (w prawym górnym rogu strony odnośnik).

Pokażę Wam zdjęcia dwóch z czterech moich makijaży, które w magazynie możecie pooglądać w wersji "krok po kroku":



Pozdrawiam,
Panna Joanna

29 komentarzy:

  1. wow, gratuluję , nie lada sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz ślicznie zrobioną kreskę na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!
    makijaże są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cud miód i orzeszki ;)) Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia z sukcesem :) Muszę mocno poćwiczyć, by móc zrobić sobie taką kreskę, jak Ty w drugim makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulację! Magazyn już przeczytałam, świetne przedsięwzięcie! czekamy na więcej :)
    A makijaże po prostu cudowne, no i ta kreska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje ;)
    2 baardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero zabiore się za lekturę... :) ale muszę przyznać, że oba makijaże przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!
    coś przegapiłam czy włoski masz jeszcze ciemniejsze niż miałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten nudziakowy makijaż wygląda genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny makjaz :)
    dodaje do obserwanych zapaszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w końcu jest! obejrzałam calutkie, przeczytałam i jestem bardzo zadowolona z waszej pracy! piękne makijaże Asiu i gratuluję ci takiej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już czytałam ! Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję Kochana! a teraz ucz się ucz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi makijaż jest wspaniały...
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego zachwytu zapomniałam dodać, że gratuluję :)
      naprawdę ten makijaż wprawia w osłupienie, jest idealny!

      Usuń
  16. Drugi makijaż powalił mnie na kolana, wyglądasz w nim pięknie *.*
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham ten 2 makijaz i Ciebie w nim Asiu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. drugi piękny! (w pierwszym brwi bym poprawiła)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...