WoleProstoHeader

31 sty 2013

Coś nowego, nie kosmetycznego

Raz dla odmiany mogę pokazać nowy nabytek, który nie jest kosmetykiem. Jestem z tego faktu bardzo zadowolona, bo mój kosmetykoholizm zaczyna przybierać niebezpieczne rozmiary i jak tak dalej pójdzie mazideł będzie u mnie więcej niż np. ciuchów. Jak każda prawdziwa kobieta, lubuję się we wszelakich butach i torebkach. Lubię mieć wybór, choć przeważnie stawiam na prostotę, na imprezach towarzyszy mi zazwyczaj "mała czarna" na długim pasku, do której mimo jej niewielkich wymiarów jestem w stanie wpakować portfel (który do małych nie należy), wagon chusteczek (ach te wieczny katar), parasol, kosmetyczkę, kilka razy zdarzało mi się też przemycać w niej sweter na chłodniejszy, wieczorny powrót. Inaczej sprawa ma się z uczelnią, ponieważ w tym przypadku moja torba po prostu musi być maksymalnie duża. Najlepiej żeby oprócz wyżej już wymienionego, podstawowego wyposażenia, mieściły się w niej - notatniki, śniadanie, komputer, butelka wody, książka na nudne wykłady itp. Moja ukochana, wielgachna torba - kufer z Atmosphere już niestety powoli dogorywa, nastał więc czas, aby rozejrzeć się za jakimś następcą. 
Zadanie ułatwił mi sklep Wholesale Order, z którego miałam wybrać sobie torbę i bardzo szybko znalazłam model, który okazał się strzałem w dziesiątkę. Moja poprzednia torba była materiałowa i po kilkunastu miesiącach użytkowania było widać po niej upływ czasu, dlatego teraz chciałam coś mocniejszego, skóropodobnego. Postawiłam na dużą, czarną torbę z brązowymi "uszami" i kolorowym przyczepem z kółkami, które można odpiąć. Torba okazała się jeszcze większa niż wydawała mi się na zdjęciach, spokojnie wpakuję do niej wszystko to o czym pisałam wyżej, łącznie z laptopem, zasilaczem i całą resztą. Uszy są mocne, dzięki temu nie ma obaw, że coś nam się urwie, choć początkowo wydawało mi się, że są delikatniejsze niż się w końcu okazały, ogólnie całość jest dość porządnie wykonana. Torba zamykana jest na zamek, w środku nie ma żadnych bezsensownych przegródek, które tylko niepotrzebnie ograniczałyby miejsce, znajdzie się za to kilka kieszonek, co jest mile widziane w moim przypadku. Ogólnie rzecz biorąc - z wyboru jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że torba posłuży mi dzielnie przez kolejne 1,5 roku studiów. Na zdjęciu bonusik w postaci kokardkowego pierścionka, również ze sklepu Wholesale Order.

A u Was zagościły ostatnio, jakieś niekosmetyczne nowości?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na żywo prezentuje się lepiej, zdjęcia nie do końca oddają jej wygląd niestety ;)

      Usuń
  2. Oh mój wymarzony pierścionek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest :)) Ja na palcach nie lubię nic nosić bo mnie drażni, ale ten jest wyjątkowo uroczy :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba :) Jest jeszcze kilka wersji kolorystycznych jakby ktoś nie przepadał za klasyczną czernią, wybór naprawdę spory :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo, niby detal, ale od razu lepiej się całość prezentuje :)

      Usuń
  5. Ach te nasze torby, ile skarbów w nich jest :D ja też muszę mieć wielką, inaczej nie opłaca się kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko na piwko ze znajomymi noszę taką małą listonoszkę, a i to nie zawsze :D Musi być pojemność :P

      Usuń
  6. sliczna torba, ale ja te kolorowe koleczka bym odczepila;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe kółeczka można odczepić bo to taki jakby "brelok" :) Ja je czasem ściągam, ale jak jestem cała na szaro buro ubrana to to jednak taki fajny kolorowy akcent jest :)

      Usuń
  7. Breloczek do torebki jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię, choć czasem odpinam, jak już sama jestem zbyt kolorowa i chcę postawić na bardziej klasyczną wersję :)

      Usuń
  8. Świetna torba,sama bym chętnie taką nabyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma jeszcze jeden duży plus - jest tania :D

      Usuń
  9. Przydałaby mi się taka :) Jest przepiękna, a te kolorowe kółeczka rozbroiły mnie całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kółka tak trochę dodają charakteru tej torbie, bez nich jest taka zwyczajna :)

      Usuń
  10. Śliczna, szkoda że nie ma fotki na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam zrobić ale nic z tego nie wyszło :P

      Usuń
  11. Już chciałam kliknąć, ale nie kupuję na nie polskich stronach :) Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak prawdę mówiąc to wysyłka stamtąd się średnio opłaca ;/ No chyba, że przy jakimś wspólnym zamówieniu większym

      Usuń
  12. lubię takie duże torby do której można spakować po prostu wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię i innych mieć nie mogę :D Pakowność przede wszystkim :)

      Usuń
  13. ten pierścionek jest przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna torebka i super , że coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka jest super,na wiosnę muszę pomyśleć o nowej;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna i pakowna sie wydaje a ja takie bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się marzy ostatnio również wielka i prosta torba, ale z ćwiekami <3

    OdpowiedzUsuń
  18. szukam właśnie torebki na wiosnę, ta jest niby uniwersalna a jednak kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...