WoleProstoHeader

13 gru 2012

Makijażowo - zimowy makijaż z kosmetykomanią

Jakiś czas temu od sklepu kosmetykomania.pl otrzymałam kilka kosmetyków. Wszystkie były dla mnie nowościami, począwszy od kosmetyków do twarzy Sleeka, przez kosmetyki MeMeMe na firmie Technic kończąc. Dzisiaj udało mi się wykonać makijaż przy użyciu niemal wszystkich tych produktów - w związku z kolorystyką cieni MeMeMe makijaż wyszedł w klimacie zimowym.
Cienie to MeMeMe Eye Inspire Potrójny cień do powiek Smokey Eye, brązująco - rozświetlający pasiak to Sleek MakeUp Rozświetlacz Bronze Baby, róż to Sleek Makeup Róż do policzków Scandalous, tint to Technic Cheek Tint Pigment w płynie. Cieni użyłam wszystkich trzech, pasiak powędrował pod policzki, róż na policzki, a tint na usta. Nie chcę się tu rozpisywać na temat poszczególnych kosmetyków, ponieważ chcę poświęcić im osobne recenzje, ale tak w telegraficznym skrócie:
- cienie - dość dobra pigmentacja, są bardzo suche, satynowe, najlepiej wyglądają nałożone na bazę lub na mokro, mogą się trochę osypywać podczas nakładania (zwłaszcza najciemniejszy cień), na powiekach trzymają się przyzwoicie, nie rolują się ani nie migrują
- pasiak - ten z kolei jest miękki, jakby lekko "mokry", wystarczy odrobina by podkreślić policzki, pigmentacja jest mocna, wykończenie zdecydowanie złoto - połyskujące
- róż - moja różowa (właściwie czerwona :P) miłość, matowa, mega nasycona czerwień, pigmentacja mocna/bardzo mocna, nałożony bardzo oszczędnie daje efekt "policzków królewny Śnieżki", uwielbiam!
- tint - tego kosmetyku nie polubiłam jakoś szczególnie - nałożony na policzki jest bardzo słabo widoczny, nałożony na usta lubi podkreślać bruzdy; za to trwałości nie można mu odmówić, a i kolor jest całkiem przyjemny

Oprócz wyżej wymienionych kosmetyków, użyte zostały również: korektor Inglota (AMC, nr 64), podkład Pharmaceris (Ivory), puder fixujący z FM, kredka do brwi Basic (01) i tusz do rzęs Wibo (ten zielony). 

Pozdrawiam,
Panna Joanna


82 komentarze:

  1. Wyglądasz przeuroczo w tym makijażu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fajny jest, polubiłam się z nim, choć trzeba byc ostrożnym podczas aplikacji :)

      Usuń
  3. pięknie :)

    bardzo fajne paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny make-up !! : ) ładny kolor oczu masz !! Zazdroszczę ; ))

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, faktycznie zimowo ze zmarzniętym policzkiem.
    Byłam ciekawa cóż to za czerwień, a to róż od sleeka.
    Na tinta nieśmiało zerkam, mam juz high lights od technica :) Powiedzmy sobie szczerze, są to podróbki benefitu, nie są takie same jak benefit, ale... benefit nie jest 10 razy lepszy od technica czy W7, ale jest 10 razy droższy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi absolutnie nie przeszkadza, że technic się wzoruje na beneficie, zresztą nie oni jedni ;) Ale sam tint, jak dla mnie - średni :)

      Usuń
  6. ten czerwony roz to cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i boskie paznokietki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Zmieniłam ostatnio trochę system robienia zdjęć, mam nadzieję, że zmiana wyszła na plus :)

      Usuń
  8. masz piękny kolor oczy, a ten makijaż jeszcze to podkreśla:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A co do podkreślenia koloru oczu - zawsze mam wrażenie, że szarości czy srebro mi oczy gaszą :P

      Usuń
  9. I jest zimowo ;) Fajnie ten róż wygląda na polikach, mam na niego chętkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż jest cuuudowny :D pasowałby do Ciebie - nie zastanawiaj się, tylko bierz :D

      Usuń
    2. Przekonałaś mnie :D Właśnie zastanawiałam się nad Flame, ale tam są dwie prawie rudości obok czerwieni, chyba wolę ten pojedynczy :)

      Usuń
    3. Łatwo poszło :D Mi się u Ciebie widzi taka czerwień na licu :D Ja się tego różu trochę bałam jak zobaczyłam, że on naprawdę jest mega czerwony, ale odkąd go mam to używam prawie codziennie (na zmianę z Rose Gold) :)

      Usuń
  10. O matko ten czerwony róż jest przerażający;p ale pięknie wygląda u Ciebie w makijażu!
    Fajnie wyglądasz w czapce;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ale jakie tam cudo, zwykły dzienny makijaż :P

      Usuń
  12. śliczny makijaż, pięknie (i tak zimowo!) w nim wyglądasz!
    ten 'róż' do policzków jest iście krwisty :D

    a co to za lakier do paznokci? bardzo zimowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery są dwa - fiolet to Virtual, a gradien zrobiony błękitem z MeMeMe :)

      Usuń
    2. Asiu - tylko nie bij, ale... ten gradient to pierwsze co mi się rzuciło w oczy! Jest boski! Makijaż też piękny, ależ Ty masz oczy - zazdroszczę!

      Usuń
    3. Nie będę biła :D Specjalnie pchałam pazury w kadr żeby było widać :D Dziękuję :)

      Usuń
  13. Ooo jak ładnie :) świetne zimowe wydanie Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie ;) Moją uwagę też zwróciły paznokcie i ten piękny kolor ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie podpatrzyłam podczas przeglądania wątku o filmach yt na wizażu, pewna blogerka chwaliła się tam, że stylizowała paznokcie Honey i jakoś spodobało mi się to połączenie kolorystyczne ;)

      Usuń
  15. cudny kolor oczu, chętnie zamieniłabym mój brąz na taki błekit!a bardziej niż na makijaż zwróciłam uwagę na paznokcie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy się zamienić, ja zawsze chciałam mieć brązowe :D

      Usuń
  16. wow wyglądasz jakbyś przed chwilą przyjechała z północnych krajów :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę pogodę za oknem to niewiele się pomyliłaś ;)

      Usuń
  17. Jak Śnieżka, zwłaszcza te policzki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam żeby wyszło trochę Śnieżkowo :D

      Usuń
  18. Królewna Śnieżka jak malowanie!:) pięknie Ci wyszedl ten makijaż:) i do tego jeszcze te paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zawsze mi się wydawało, że ten róż to takie dziwadło a tutaj proszę jak ładnie wygląda:) jak mi się odwyk skończy to będę musiała nad nim pomyśleć;) tylko czy on się nadaje też na wiosne czy lato:>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od karnacji, ja jestem bladzioch, więc ja go planuję stosować całorocznie, wydaje mi się, że na ciemniejszej cerze już tak fajnie nie będzie wyglądał.

      Usuń
  20. Ten róż wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. jak dla mnie Twoje makijaże są najładniejsze! :)
    i śliczne pazurki, może pokażesz z bliska w osobnym poście? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam zdjęcia paznokci, więc będzie i o nich post ;)

      Usuń
  22. Super efekt, niczym królewna śnieżka, albo pani zima :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ostatnio nawet czytałam coś więcej a podziale na 12 typów urody i typ zimowy do mnie pasował :D

      Usuń
  23. Genialny efekt Królewny Śnieżki, no i śliczny makijaż~:)
    Coś czuje, że też róż stanie się moim must have na wakacje w Londynie ~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż naprawdę polecam, nie tylko ze względu na niecodzienny kolor, róże Sleeka są po prostu świetne ;)

      Usuń
  24. Ślicznie Ci w tym czerwonym różu ;) . Ja pewnie wyglądałabym jak Rudolf, tyle, że miałabym czerwone wszystko, prócz nosa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, z miękkim pędzlem łatwo go okiełznać :)

      Usuń
  25. Asiu piekne zdjecia,makijaz a Twoje źrenice nie przestane kochac :D
    ten roz przeraza na zdjeciu,ale na twarzy u Ciebie nie jest tak krzykliwy na jaki sie wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Emi :) Różu się przestraszyłam jak zobaczyłam go w opakowaniu, ale na buzi, dobrze roztarty naprawdę fajnie wygląda ;)

      Usuń
  26. świetnie wygląda taki czerwony róż na Twojej bladej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wydaje mi się, że to kolor wprost stworzonych dla bladolicych :D

      Usuń
  27. Makijaż, paznokcie, wszystko super zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cóż tu dużo pisać... suuuper!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Ech idź, bo się zarumienię i róż będzie źle wyglądał :P

      Usuń
  30. To Twój naturalny kolor oczu? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny makijaż i te zdjęcia! Cudne! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...