WoleProstoHeader

21 gru 2012

Lakierowo - sylwestrowe

Czyli coś na szybciora (póki świat się jeszcze nie skończył). Bazą jest lakier Virtuala Hazelnut (jakże podobny do nieodżałowanego Zulu!), na niewyschnięty jeszcze lakier "pokapałam" sobie srebrnym brokatem, po czym nabierając tenże brokat na palec, delikatnie wciskałam go przy brzegu wolnym paznokcia, tak aby tam była największa koncentracja świecidełek. Nie chcecie wiedzieć jak wyglądały moje ręce, moje biurko (i ogólnie ja :P) po tej zabawie. Ale nie żałuję, efekt cieszy oczy. Na całość oczywiście położyłam top coat. Ze względu na błysk, taki mani fajnie będzie wyglądać przy jakiejś stonowanej sylwestrowej kreacji. 
 
Przed świętami jeszcze na pewno tutaj wpadnę, więc póki co wstrzymuję się z życzeniami :)
Pozdrawiam,
Panna Joanna

42 komentarze:

  1. Fajny duet, pasuja razem do siebie:) brokat ożywia ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, lakier sam w sobie jest taki dość...smutny :)

      Usuń
  2. Wszyło świetnie, warto się pobrudzić dla takiego efektu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj brudno było, do teraz mam brokatowe panele :P

      Usuń
  3. Wyszło bardzo fajnie, ostatnio szaleję za brokatem ;)
    Piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem co prawda wściekła bo mi się oba kciuki nadłamały po boku, ale na razie je wypiłowałam, nie mam serce spiłować wszystkich i do zera ;(

      Usuń
  4. Świetne:) A na Sylwestra faktycznie jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie będą wyglądać przy jakiejś prostej kreacji, takie błyskotki na paznokciach z powodzeniem mogą zastąpić biżuterię :)

      Usuń
  5. fajnie też wyglądałoby np. z czerwonym brokatem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, nawet mam czerwony brokat :)) Ale następne w kolejności czekają granat i złoty brokat :)

      Usuń
  6. Połączenie z szarym lakierem genialne :D Skradam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, niech się dobrze nosi :D

      Usuń
  7. Fajny efekt, szkoda, że aktualnie mam króciutkie paznokcie :(. A koniec świata nie wypalił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na krótkich brokat też może fajnie wyglądać :)))

      Usuń
  8. piękne, bardzo mi isę podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna propozycja sylwestrowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabawa i sprzątanie warte efektu ;) Magiczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to mam teraz błyszczący pokój (dosłownie) :D

      Usuń
  11. Bardzo udane połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie zasponsorowane przez osypujące się bombki :D

      Usuń
  12. jakie Ty masz cudowne paznokcie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taki kształt to jedyny przy którym udaje mi się utrzymać długość :)

      Usuń
  13. przepięknie ! ostatnio mam brokatową manie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja mam fazę na brokat i gradient :))

      Usuń
  14. masz bardzo oryginalny kształt paznokci- bardzo mi się podoba, ale sama u siebie bym takiego nie utrzymała :(
    śliczny mani- uwielbiam takie błyszczące połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwie sylwestrowy :D ale ja bym cała była uwalona w brokat :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ołał! Chcę takie! Spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny efekt:) Podziwiam Cię za cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  18. efekt BARDZO cieszy oczy! musze kupic brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. srebrzysz pieknie a raczej Twe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie mani w złocie to w ogóle by och ach było :))

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się barzo, żebym tylko mogła znalezc jakis nienaganny brokat...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...