WoleProstoHeader

7 gru 2012

Lakierowo - świątecznie na dwa sposoby

Wiem, że ostatnio trochę zasypuję Was postami paznokciowymi, ale co poradzę, że mam wzmożoną wenę w tej kwestii?:)) Dzisiaj chcę pokazać dwa mani, które zdecydowanie przywołują na myśl zimę, śnieg, choinkę, święta. Jeden jest bardzo delikatny, zamysł był taki, żeby paznokcie wyglądały jak przyprószone śniegiem. Drugie z kolei, inspirowane były kolorami, które ze świętami kojarzą mi się najbardziej - zielenią i czerwienią. 


W pierwszym bazą jest baza (:P) z l.a.colours, na tym gradient białym lakierem do frencza z Avonu i srebrny brokat z Celii. W drugiej wersji czerwień to Ruby Pumps z China Glaze, zieleń to Wibo Express growth nr 390 (na żywo jest bardziej choinkowy). 

Która wersja podoba się Wam bardziej?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

37 komentarzy:

  1. Obie wersje bardzo mi się podobają, chociaż ja zawsze skłaniam się do migotów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga wersja cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza wersja jest mega!:) cudownie wyszlo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stawiam na gradient! Urocze :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba są piękne, ale to pierwszy mnie oczarował najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie wersje są bardzo fajne :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje są fajne jednak pierwsza podoba mi się bardziej :)
    Świetny pomysł. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko jak troszkę od Ciebie ściągnę :D

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Gradiencik. Przy tym drugim mam wrażenie, że coś niedobrego dzieje się z paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolę pierwszą, brokatową wersje :) Ta druga byłaby fajna, ale gdyby byl czerwony french na tym zielonym... tak jak jest teraz kojarzy mi sie z mega odrośniętymi żelami do paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  10. masz przepiękny kształt paznokci. za każdym razem jak oglądam Twój post paznokciowy to sobie cicho wzdycham: ah, ależ ta Joasia ma śliczne paznokcie. buziaki :)

    aaa! bym zapomniała. pierwsza wersja świetna, chyba muszę sobie coś podobnego zmalować :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy mani mistrzowski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam wole pierwszą wersję, bardziej ziomową:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy mani wygląda zdecydowanie jak bombki ;). Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. wersja śniegowa jest świetna :D:D:D ja chce takie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy mnie zauroczył :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze są piękne, myślę że podobnie pomaluję na Wigilię:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza delikatniejsza, ale druga też super

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsza zdecydowanie śliczny :)

    a za sztuczną choinke w tle może ode mnie śnieżką, jesli tylko się spotkamy zimą :P ona rozkłada się tylko 500 lat, żywych w tym czasie urośnie cały las :)

    także kupujmy żywe choinki - a nawet mi się zdarzy kupić z korzeniami i wysadzam na wiosnę do ogródka - średnio przeżywa co druga, ale chociaż im daję szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie zdecydowanie bardziej podobają się paznokcie "przyprószone" śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsze podobają mi się zdecydowanie bardziej! :) są śliczne!
    drugie też, ale ostatnio jakoś polubiłam te delikatniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obydwa piękne, ale pierwszy podoba mi się szczególnie - ostatnio mam słabość do takich delikatnych kolorów na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem przekonana do tej drugiej wersji, ale pierwsza jest magiczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza wersja podoba mi się najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwsza, druga nie przemawia do mnie zupełnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza wersja jest zdecydowanie ładniejsza! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też robiłam paznokcie przysypane śniegiem! I w podobny sposób - też cieniowałam przy pomocy białego lakieru, a potem na końcówki nałożyłam trochę białego brokatu i przyprószyłam to odrobiną srebrnego brokatu z Crystalliced z Essence. Efekt był bardzo udany, taki śnieżny;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie połączenia jak w pierwszym przypadku :) Poza tym bardzo ładnie wyszedł Ci gradient - widać płynne przejście i wygląda to naprawdę estetycznie i delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. musze sobie jakis gradient zrobic... :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...