WoleProstoHeader

29 gru 2012

Lakierowo - subtelne

Ostatnio mam manię na jasne lakiery - nude, pastelowe róże, błękity. Ten mani pochodzi sprzed kilku - kilkunastu dni, miałam wtedy jeszcze długie paznokcie, po czym złamały mi się oba kciuki i teraz jestem na etapie "o mój boże, moje palce są takie krótkie i grube". Nie lubię tego.
Tak samo nie lubię malowania wymyślnych wzorków, mam do tego dwie lewe, średnio sprawne ręce, a, że czasem człowiek musi, bo go najdzie na coś bardziej skomplikowanego to...trzeba sobie jakoś radzić. Miałam chętkę na czarne serduszka na jasnym tle, ale wszystkie próby stworzenia czegoś, co kształtem nie przypomina plamy spełzły na niczym, więc wróciłam do tego co wychodzi mi najlepiej - do kropek. A, że potrzeba matką wynalazków, stwierdziłam, że przecież kropki, które są banalne w wykonaniu, można poukładać w dowolne kształty. Nawet takie w miarę regularne. Ot, Aśka odkryła Amerykę. 

Tymczasem, moje króciutkie i pomalowane na smutny granat paznokcie cicho zapłakały i wróciły do wystukiwania na klawiaturze pracy inżynierskiej. Znacie określenie "jak krew z nosa"? Ja aż za dobrze.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

39 komentarzy:

  1. Aśka chyba się zakochała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny:) A co do pracy to powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w pisaniu, a co do paznokci bardzo ładne :) Mi się okropnie łamią paznokcie. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ozdóbki w kropeczki- wyglądają jak maleńkie cyrkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie bardzo mi się podobają :) a z pisaniem pracy inżynierskiej to doskonale Cie rozumiem.. bo też teraz piszę i idzie mi tak samo...

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne są! genialny pomysł na "kropeczkowe" serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze paznokcie, ale podobają mi się zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsze prace i teksty zawsze rodzą się w bólach- 3mam kciuki :)

    świetny pomysł na mani, wygląda bardzo ładnie.
    nie martw się paznokcie krótkie i zadbane wyglądają bardzo ładnie- szybko odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super;) chociaż wolałabym po jednym paluszku ozdobionym:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyszły Ci te wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się męczę z magistrem...

    OdpowiedzUsuń
  12. slodkie wzorki:) najgorzej jak jeden, dwa paznokcie sie zlamia i trzeba pozbyc sie calej reszty:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt świetny ale ile roboty nad czymś takim. Mnie już dawno znudziło się robienie wzorków na paznokciach :P Lenistwo :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Super to wyglada.Ja wlasnie szukam inspiracji jak pomalowac swoje paznokcie i moze skusze sie na takie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale delikatne! i ładne.. bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodko w miniaturce myślałam, że to naklejony brokat;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Te wzorki są świetne. Mają swój urok. Muszę spróbować czegoś prostego, bo też mam dwie lewe ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ladne, aczkolwiek nie mialabym odwagi powtarzac tego na paznokciach w prawej dloni :P

    OdpowiedzUsuń
  19. paznokcie urocze :)
    powodzenia przy pisaniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma to jak czytać post o paznokciach malując paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze pudrowe pazurki z charakterem w kształcie serca :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie, aż sama się zainspirowałam i pokazałam tu: http://oczamikaroliny.blogspot.com/2013/01/serduszka-na-paznokciach.html, choć Tobie wyszło lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mi podobnie idzie licencjat... szkoda, że blogowania nie można potraktować jako zaliczenie pracy licencjackiej czy inżynierskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super pomysl, mam sonde moze kiedys tez wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...