WoleProstoHeader

5 gru 2012

Lakierowo - gradient i bling bling

Psze Państwa, właśnie skończyłam pisać kolejny rozdział pracy inżynierskiej, ostatnie zdanie spłodziłam już w wielkich bólach i niechęciach, więc muszę dla odstresowania napisać sobie coś normalnego, żeby nie zatracić kontaktu z rzeczywistością. A że moja forma umysłowa jest średnio zaawansowana, tak więc czas sięgnąć po coś nieskomplikowanego. Może jakieś pazurki?
Ostatnio znowu mam fazę na gradienty, nawet dzisiaj mam na paznokciach delikatne cieniowanie - naturalno - biało - srebrne. Wcześniej nosiłam trochę ciemniejszą wersję, podpatrzoną gdzieś na blogu (oczywiście nie pamiętam na jakim, czyli jednak coś jest na rzeczy z tym traceniem kontaktu z rzeczywistością) i takąż właśnie gradientową kombinację zaraz Wam pokażę. 


 
Bazą był tu lakier Joko Nude Elegance z serii Colors of luxury, cieniowanie zrobione jest mieszanką tego samego koloru i Chocolate shimmer z l.a.colours. Na całość nałożyłam połyskujące, transparentne złotko z Wibo (seria Express growth nr 451). Na żywo to wszystko oczywiście dużo fajniej migało, ale ja sierota nie umiem nigdy tego bling bling uchwycić na zdjęciach.
Chodzi za mną coś choinkowatego, może jakieś połączenie złota z zielenią? Albo czerwieni z zielenią? Następny będzie chyba ruffian manicure w którejś z tych dwóch wersji kolorystycznych. Im bardziej pracochłonny mani, tym lepiej :D 

Pozdrawiam,
Oderwana od rzeczywistości i zakotwiczona w analizie ryzyka,
Panna Joanna

59 komentarzy:

  1. cudne... klimat świąt :)
    w wolnej chwili wpadnij do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się akurat ze świętami nie kojarzyły, ale może zaczną :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na początku miało być odwrotnie, ale mi się koncepcja zmieniła :D

      Usuń
  3. Bling strasznie trudno jest złapać na zdjęciu tak ja to oko widzi :(
    Paznokcie wyglądają jakby pokryte taflą lodu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bling bling z reguły widać dopiero jak zdjęcie jest ruszone ;) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Super wygląda, kiedyś robiłam całkiem podobne połączenie :)
    Również uwielbiam gradienty, mam na nie ostatnio fazę, tylko czasu brak na zabawę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież! U Ciebie to widziałam :))) Dzięki za inspirację ;)

      Usuń
  5. Zakochałam się! CUDOWNY:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I powodzenia w dalszym pisaniu;) Ja sama męczę się nad pracą licencjacką, więc podzielam Twój ból:P

      Usuń
    2. Łączmy się w bólu :P I dziękuję :)))

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi sie ten gradient ;) Za mna tez ostatnio chodza swiateczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną świąteczne motywy dopiero zaczynają chodzić, ale zimowe snują się dość długo :D

      Usuń
  7. wyszlo fantastycznie, nawet przez to blink blink z nutka swiat bozego narodzenia.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach to stąd te skojarzenia ze świętami :)

      Usuń
  8. Efekt wyszedł bardzo naturalnie i choć uważasz, że tego nie widać, myślę, że pokazałaś to co najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jak to genialnie wygląda! muszę takie coś zdziałać na paznokciach :) koniecznie!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo fajnie taka kombinacja wygląda na paznokciach :)

      Usuń
  10. boskie połączenie! też sobie zrobię niedługo!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. analiza ryzyka.... brzmi interesująco ;))
    piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest aż tak interesujące ;) Zwłaszcza jak dodam, że analizuję ryzyko w sieciach wodociągowych :P

      Usuń
  12. Świetny efekt :) oddałabym się w Twoje ręce bo moje są dwie lewe do takiej zabawy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :)) A gradient akurat jest naprawdę łatwy do zrobienia, trzeba tylko zmieszać odrobinę bazowego koloru i tego którym cieniujemy, dzięki temu ładniejsze przejście wychodzi :) I ja polecam korzystać z lekko wilgotnej gąbeczki :)

      Usuń
  13. super, bardzo mi się podoba:) tylko czy mi się uda zrobić taki mani?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądają. Jutro będziesz prawdziwą śnieżynką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz na paznokciach mam coś jeszcze bardziej śnieżynkowatego, może nawet dzisiaj pokażę na blogu :D

      Usuń
  15. Jak ładnie wyszło! Też mi się kojarzy ze Świętami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że większość już czuje święta :D

      Usuń
  16. takie ombre blink blinkowe :) fajne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne! <3 Dzis sama sie pomecze i moze cos podobnego mi sie uda ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie wyszło, sama bym skorzystała z tego pomysłu, ale kompletnie nie mam pojęcia jak wykonać takie cieniowanie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo łatwo - malujesz paznokcie tym kolorem, który chcesz mieć na "dole" paznokcia :) Potem np. na kartce robisz sobie obok siebie dwie ciapki lakierem - tym samym bazowym i tym, którym chcesz zrobić cieniowanie. Potem bierzesz gąbkę i dociskasz do tych plamek, najlepiej kilka razy tak, żeby się te kolory pośrodku trochę zmieszały. Potem gąbkę dociskasz kilka razy do paznokcia i gotowe :) Najczęściej skórki trzeba trochę wyczyścić na koniec i położyć top coat na paznokcie, żeby wyrównać nierówną powierzchnię lakierów :)

      Usuń
  19. zazwyczaj efekt brokatowych paznokci mi się nie podoba, ale to co tutaj zobaczyłam po prostu mnie zachwyciło :)może dla tego manicuru warto kupić sobie pierwszy lakier brokatowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem sroka i lubię brokaty, ale nawet jak ktoś nie przepada to myślę, że takie połączenie na pewno nie jest tandetne :)))

      Usuń
  20. Szalony mani idealny na noc Sylwestrową :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne wykonanie. Na imprezę Sylwestrową jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie Ci wyszło to cieniowanie, genialnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...