WoleProstoHeader

3 gru 2012

Lakierowo - Cult beige

Kolejny lakier z nowej serii Joko Colors of luxury i kolejny nudziak, jednak tym razem nieco inny niż wszystkie. Kolor jest bardzo ciekawy, mi się kojarzy z herbacianą różą. To taki ciepły, ciemniejszy beż, prawdę mówiąc mógłby być odrobinę ciemniejszy, bo mam wrażenie, że trochę "zlewa" mi się z kolorem skóry, ale na paznokciach wygląda bardzo dyskretnie i tak jakoś elegancko. Dla mnie to taki typowy biurowy odcień, po który można sięgnąć, gdy chcemy aby nasze paznokcie wyglądały schludnie. Na zdjęciach mam jedną warstwę lakieru i tyle wystarcza do pełnego krycia, za co lakier ma u mnie ogromnego plusa (kto nie lubi jednowarstwowców?;)). W prawym, dolnym rogu mały bonus - Cult beige od Joko i delikatny fioletowy brokat. Schnięcie, pędzelek, trwałość - tak jak w przypadku wszystkich opisywanych przeze mnie lakierów Joko.  
Jak Wam się podoba kolejna luksusowa propozycja od Joko?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

28 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolor, podoba mi się.....

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem bez brokatu lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie się prezentuje zarówno z brokatem jak i sam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby ładny, ale mam wrażenie, że tak jakoś niezdrowo dłonie wyglądają w tego typu odcieniach :/

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwycają mnie te lakiery joko:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wygląda :) Lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie się to prezentuje, ale jednak nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za takimi kolorami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie idealny lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja lubię gdy nudziak lekko mi prześwituje (chyba zaliczam się do nielubiących jednowarstwowców:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny :) lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor :) Dłonie wyglądają na zadbane i świeże :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie kolory. Przypomniałaś mi bym rozejrzała się w Joko w lakierach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba , podoba. Chyba muszę się przejść do drogerii po kilka nabytków z Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wg mnie świetny, a jak jeszcze tak super kryje to już całkiem :)
    lubię ich pędzelki, tylko denerwuje mnie, że się potem nierówno zakręcają

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubie jak firmy daja nazywa, np. 'luxury' strasznie dzialaja na nasza podswiadomosc, brrrr.

    Kolor mi sie podoba, przypomina mi kolor z Essie- tea&crumpets

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie zdecydowanie lepiej wygląda z tym brokatem;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny, ale u mnie by kiepsko wyglądał (miałam podobny odcień z Catrice) ;) podoba mi się w wersji z brokatem

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mnie sie taki naturales :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...