WoleProstoHeader

6 gru 2012

Drogi św. Mikołaju! W tym roku byłam bardzo...

...no właśnie - grzeczna czy niegrzeczna? Jak myślicie?
A może taka i taka?





Twarz - korektor Inglot, podkład Pharmaceris, puder sypki FM, bronzer Virtual, róż Wibo, rozświetlacz Essence seria Wild Craft.
Oczy - (grzeczna) biały cień w kremie Essence, błękit i niebieski Sleek paletka Brights, Eye gloss Dior nr 240 Azur; (niegrzeczna) czerń i szarość Sleek paletka Storm, złoty liner Avon; tusz do rzęs Wibo, kredka do brwi Basic.
Usta - (grzeczna) błyszczyk Golden Rose; (niegrzeczna) szminka Avon 2000 Red.

A Wy byłyście grzeczne w tym roku?:))
Pozdrawiam,
Panna Joanna

78 komentarzy:

  1. Zbiłaś mnie z topu! Wymiotłaś i wywarłaś ogromne wrażenie!
    Świetne makijaże, a forma przekazu - genialna!

    W ogóle masz piękną buzię. Taką symetryczną <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chciałam, żeby było nietypowo, wszędzie widzę listy do Mikołaja czy posty prezentowe (nie żeby było w tym coś złego), ale chciałam zaskoczyć czymś innym w tym temacie :)

      Usuń
  2. wielkie WOW!!!! zdolniacha z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nader ciekawa propozycja. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się wersja niegrzeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej pasuje do mojego charakteru :D

      Usuń
  5. ale świetny pomysł! makijaże w obu wersjach mi sie strasznie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za wersją... niegrzeczną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :D Jednak więcej we mnie diabełka :D Czy tam diablicy :P

      Usuń
  7. zdecydowanie wolę tę stronę z bronzerem, mraaauu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mnie również ona się bardziej podoba :)

      Usuń
  8. Rewelacyjny pomysł!!!! wykonanie również zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz Asiu, skojarzyło mi się przede wszystkim, że...Piękna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się będę czerwienić jak mim takie rzeczy będziecie pisać :P Dziękuję :)

      Usuń
  10. Rewelacyjny makijaż, Joasiu, brawo! Mikołaj na pewno doceni :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj z okazji mojej diety podarował mi ogromną czekoladę :D Ma poczucie humoru ;)

      Usuń
  11. Pomysł jest super - naprawdę oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Byłam ciekawa jaka będzie Wasza reakcja :D

      Usuń
  12. Super! Zwłaszcza strona z ciemnymi dżetami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dobrze, że mam sweter z którego te dżety poodpadały :D

      Usuń
  13. ta diaboliczna wersja bardziej mi się podoba;)
    a jaka byłam hmm przewaga grzecznej chyba jednak:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłaś grzeczna to dostaniesz więcej prezentów :D U mnie jednak przewaga wersji diabolicznej :D

      Usuń
  14. jesteś zdecydowanie w typie niegrzecznej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Woow obie propozycje świetne :)
    Ale chyba bardziej ta niegrzeczna mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona niegrzeczna zbiera więcej komplementów, czy to znaczy, że mogę rozrabiać?:D

      Usuń
  16. Zjawiskowo! az trudno napisac cos wiecej bo ciagle wracam do gory i patrze na zdjecia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marie! Bardzo miło mi to czytać :)

      Usuń
  17. Wow, super :)
    Czuję się mile zaskoczona tym postem :)
    Wybieram niegrzeczną wersję, chociaż obie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszy mnie taki pozytywny odzew na tego posta :D

      Usuń
  18. <3 Obie wersje piękne <3<3<3 Muszę zainwestować w końcu w klej do rzęs i pobawić się akcesoriami, świetnie to wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja właśnie dzisiaj wycisnęłam ostatnie resztki kleju, a też bym coś jeszcze podziałała :D

      Usuń
  19. Na pewno nie grzeczna :D
    Makijaż cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak po mnie widać, że niegrzeczna?:D Dziękuję :)

      Usuń
  20. Ale super a wersja niegrzeczna po prostu wymiata:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Ale rózgi nie dostałam!:P

      Usuń
    2. Za takie dzieło sztuki rózga byłaby ogromnym nadużyciem :>

      Usuń
  22. ten z kropeczkami ukradl moje serce,pieknie Asiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ale t=do tych cudów, które Ty tworzysz to i tak mi daleko ;)

      Usuń
    2. wiecej wiary w siebie Asienko :) pamietasz na pewno moje poczatki prawda? mysle,ze tutaj kwestia czestych cwiczen odgrywa na pewno duza role :)
      mnie sie ten czarny baaardz podoba! BUZIAK

      Usuń
  23. niegrzeczna wersja podoba mi się dużo bardziej ]:->

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu "good girls go to heaven, bad girls go everywhere" :D

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Moje złe oblicze dziękuje bardzo :D

      Usuń
  25. Coś pięknego! Masz w rękach prawdziwy talent :) rozwaliła mnie niegrzeczna wersja, piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) I chyba mam pomysł na jeszcze jednego niegrzecznego maka :D

      Usuń
  26. Obie wersje fajne, ale niegrzeczna jest bardziej fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieważne, czy grzeczna, czy nie, bo obie wersje masz równie piękne ;). No ja niestety nie odczułam w tym roku Mikołajek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja w sumie mikołajek też nie obchodzę, z reguły tylko jakimś słodyczami się w domu obdarowujemy wzajemnie ;)

      Usuń
  28. Uuuu...makijaż to niezła sztuka! Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Napatrzeć się nie mogę na te zdjęcia! Hipnotyzujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajnie to wymyśliłaś :) Obie twarze Joanny bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia:) masz talent Bestio;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, imponujące makijaże!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...