WoleProstoHeader

22 lis 2012

Moje włosy w pigułce

Tagów nie lubię. Kiedyś lubiłam, ale wtedy było ich niewiele, a teraz w blogosferze krąży ich tyle, że ciężko nadążyć to raz, a dwa - zazwyczaj są bardzo wtórne. Zdarzają się jednak wyjątki i takim właśnie wyjątkiem jest tag "Moje włosy w pigułce", na który odpowiem tym chętniej, że otagowała mnie cammie :)


1. Jaki jest twój naturalny kolor włosów?
Moje włosy są brązowe - zimą jest to z reguły brąz na poziomie średnim, latem jasny ze złotymi refleksami. Moje włosy ogólnie mają to do siebie, że błyszczą na złoto/rudo/ciepło. Te ciepłe refleksy widać nawet na zdjęciach.

2. Jaki jest twój obecny kolor włosów?
Obecnie mam na głowie swój naturalny kolor włosów. Po długich eksperymentach (byłam już czarna, ruda, nawet blond) stwierdziłam, że jednak matka natura nie mogła się pomylić i zaczęłam wracać do swojego koloru. Obecnie włosów nie farbuję już kilka miesięcy, a odrost nie jest w żaden sposób widoczny, więc wnioskuję, że się udało.

3. Jaka jest aktualna długość twoich włosów?
Dość długie mi urosły kudełki i obecnie sięgają na pewno za połowę pleców. Z tym, że włosy mam wycieniowane, więc ciężko mi je zmierzyć. Zobaczycie sobie na zdjęciu poniżej jak to wygląda. 

4. Na jaką długość chciałabyś zapuścić włosy?
Właściwie to nie wiem. Na razie sobie rosną, a dokąd urosną to się okaże. Chodziło mi po głowie ostatnio jakieś większe cięcie (takie do ramion np.), ale ciągle się wstrzymuję. Mój chłopak pewnie by się przestał do mnie odzywać (:P), a i ja sama plułabym sobie w brodę jak znam życie. Ostatnio byłam z przyjaciółką u fryzjera (jak wsparcie duchowe - zdecydowała się na ścięcie włosów a'la Anne Hathaway) i już sam widok nożyczek wywołał we mnie reakcje typu "uciekać", także ten....

5. Jak często podcinasz końcówki?
Na pewno nie robię tego regularnie. Ostatni raz włosy podcinałam we wrześniu, kolejne podcinanie planuję może na styczeń. Tak ogółem - ze 2-3 razy w roku.

6. Twoje włosy są proste, kręcone, czy falowane?
Proste nad czym ubolewam straszliwie. One nawet nie są po prostu proste, one są tak *proste*, że mało kto mi wierzy, że nie używam prostownicy. Są też bardzo niepodatne na wszelką stylizację, ale robię co mogę. Ostatnio odkryłam kręcenie włosów na mokrych chusteczkach i przyznam, że metoda ta sprawdza się na mnie całkiem nieźle (choć po około 5-6 godzinach zostają z loków co najwyżej fale).

7. Jaką porowatość mają twoje włosy?
Nie mam najzieleńszego pojęcia. Prawdopodobnie moje włosy są nijakie, bo pasuje do nich zarówno kilka cech włosów niskoporowatych, jak i kilka tych charakteryzujących włosy wysokoporowate.

8. Jakie są twoje włosy (normalne, przetłuszczające się, suche)?
Znów - mieszane. Przy skalpie mają tendencję do przetłuszczania się, końce zaś są dość suche. Tak czy siak - czuprynę myję codziennie, nie wyjdę z domu z nieumytymi włosami (no chyba, że je jakoś zwiążę).  

9. Jak wygląda twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
Nie mam żadnego konkretnego rytuału. Myję włosy, zazwyczaj wieczorem, używam odżywki do spłukiwania, włosy odciskam w ręcznik, spryskuję odżywką ułatwiającą rozczesywanie, czasem je nawet rozczeszę, jak wyschną to zawijam je w cebulkę na czubku głowy i idę spać. Jeśli myję włosy rano to korzystam z suszarki i omijam etap kręcenia na koczka. Jak sobie przypomnę od wielkiego dzwonu to nakładam jakieś maski, oleje i inne wynalazki, ale prawdę mówiąc - brakuje mi do tego zapału.

10. Czego nie lubią twoje włosy?
 Biorąc pod uwagę te wszystkie psikusy, które mi wykręcają, powiedziałabym, że nie lubią mnie :P A tak poza tym - wilgoci, wiatru.
11. Co lubią twoje włosy? 
Na pewno lubią być codziennie myte, lubią też lekkie odżywki (Babassu wróóóóć...), wszelkie ułatwiacze rozczesywania (lubią się skubane plątać).

12. Jaka jest twoja ulubiona fryzura?
Najczęściej chodzę w rozpuszczonych włosach, najchętniej lekko pofalowanych. Jestem leniem w tej materii i totalnym beztalenciem, skomplikowane uczesania mnie przerastają. Często chodzę też w skarpetkowym koczku. 

13. Gdyby twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
"Coś kręcisz!" 
Na zdjęciu (specjalnie dzisiaj zrobiłam :D) mam włosy pokręcone metodą koczka na noc :)  
Tag krąży już dość długo, więc pewnie większość z Was zdążyła na niego odpowiedzieć, więc taguję wszystkich, którzy jeszcze tego nie zrobili, a mają ochotę :))

Pozdrawiam,
Panna Joanna

13 komentarzy:

  1. Piękne :) Zazdroszczę tych fal, moje nic a nic nie chcą się skręcić :] Co to za metoda na "mokre chusteczki"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Moje się skręcają, ale na krótko ;/ A metoda o taka http://www.anwen.pl/2012/10/loki-na-chusteczkach-d.html

      Usuń
  2. Też zazdroszczę tych fal *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zazdroszczę prostych włosów :| moje są 'nie chcemy być proste ani kręcone chcemy wywijać się na wszystkie strony świata' xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to mają potencjał przynajmniej :P Jak widzę te wszystkie włosowe historie, jak to właśnie z włosów "tylko się wywijamy" dziewczynom taaakie piękne loki się robiły ;)

      Usuń
  4. Faktycznie Ci urosły :) Chciałabym mieć proste druty :) Niby mam, ale się odginają i żyją swoim życiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to chyba zawsze tak jest, że jak się ma kręcone to się chce proste i odwrotnie ;)
      A rosną ostatnio faktycznie jak głupie ;)

      Usuń
  5. piękne te Twoje włoski - moje po koczku sie tak nie chcę kręcić ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaadne:) A a mam za to takie kręcone, ale nie piękne loki, tylko jak im się zachce:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz włosy i jakie długie:) I bardzo podoba mi się Twój kolor chciałabym taki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobne włosy jeśli chodzi o 'prostość' i 'niepodatność' na układanie :) choć moje nawet po nocy w koczku będą proste jak druty..

    OdpowiedzUsuń
  9. o, ja własnie zapuszczam włosy do takiej długości:) a swoją drogą, to proste włosy są super, nie wiem czemu nad tym ubolewasz. ale w sumie tak to w zyciu jestv że jak sie ma włosy proste to się chce kręcone, a jak się ma kręcone to się chce mieć proste:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...