WoleProstoHeader

28 lis 2012

Makijażowy step by step - Darks po raz kolejny

Kilka dni temu pokazywałam Wam makijaże, jakie udało mi się stworzyć przy użyciu paletki Darks. Najwięcej z Was chwaliło makijaż nr 3, kilka dopytywało jak go zrobić, więc dzisiaj korzystając z tego, że odwołano mi rano zajęcia, chwyciłam za pędzle, paletkę i zrobiłam stepa. Mam nadzieję, że komuś się przyda, makijaż jest co prawda trochę inny, bo mocniejszy, ale kolorystyka i rozmieszczenie kolorów zostawiłam takie same.

1. Na całą powiekę nakładam bazę, u mnie jest to biały cień w kremie z Essence z serii Ballerina Backstage.
2. Nad linią rzęs maluję czarną kreskę (Flashy Liner, Sephora), czernią pokrywam też 1/3 dolnej powieki w zewnętrznym kąciku.
3. 2/3 górnej ruchomej powieki pokrywam cieniem Orbit. 
4. Na pozostałą 1/3 powieki nakładam cień Ink.
5. Nad morskim i granatowym cieniem na całej długości nakładam fioletowy cień (Highness).
6. Nabieram na puchaty cień ten sam fioletowy cień i dokładnie rozcieram nałożony uprzednio fiolet - staram się rozcierać go ku górze i w dół, jednocześnie łącząc go z morskim i granatem.
7. Połowę dolnej powieki podkreślam fioletowym cieniem (ponownie - Highness), łączę cień w zewnętrznym kąciku z granatem z górnej powieki.
8. Drugą połowę dolnej powieki, tym razem od strony wewnętrznego kącika, podkreślam morskim cieniem (Orbit). Również łączę go z kolorem z górnej powieki.
9. Rozcieram cienie na dolnej powiece, posiłkowałam się cielistym cieniem Dune.
10. Linię wodną podkreślam czernią (Flashy liner).
11,12. Tuszuję górne i dolne rzęsy (Wibo, Growing lashes stimulator mascara).

Jeśli komuś zależy na delikatniejszym efekcie może zrezygnować z morskiego cienia dolnej powiece i zastąpić go cielistym czy beżowym cieniem, zmienić czerń na linii wodnej na cielistą lub białą kredkę. 

Na policzki nałożyłam puder brązujący z Joko, a na usta pomadkę Creamy Lipstick w odcieniu 151 Jessica firmy Virtual. Na twarzy podkład również z Virtuala (Ideal Cover make up - 100 jasny beż). Brwi to standardowo kredka do brwi z Basic.




Pozdrawiam,
Panna Joanna

94 komentarze:

  1. piękny Joasiu :) pasuje do Twojej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) A podobno takie kolory gaszą niebieskie oczy, a guzik prawda jak widać :D

      Usuń
  2. Super makijaż, ale Ci pięknie tęczówkę wydobywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aż się w sumie zdziwiłam jak zobaczyłam na zdjęciach, że tak fajnie wybija ten niebieski z moich patrzałek :)

      Usuń
  3. Pięknie ci w tym makijażu! I fajna metoda z pokazaniem stepów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cammie :*
      Dumałam nad tym jak posklejać tego stepa, bo nie chciałam tu wrzucać 12 zdjęć osobnych, tasiemiec by wyszedł :)

      Usuń
  4. Masz hipnotyzujące spojrzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asia w niebieskim czyli wszystko na swoim miejscu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślałam, że tym makijażem Cię tu przyciągnę :D:D

      Usuń
    2. no pacz zarzuciłaś przynętę tak podstępnie? nununu! :D

      a ja dzisiaj dostałam Darks to se może też zmaluję coś :D tylko muszę obfocić najpierw, a ostatnio światło ze mną nie współpracuje :/

      Usuń
  6. Pięknie muszę odgapić i to koniecznie:)))uwielbiam takie smoki :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Ja w tego typu makijażach wyglądam niestety zazwyczaj jakby mi ktoś oczy podbił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, taki makijaż oka wymaga idealnie poukrywanych mankamentów cery itd. Ale warto pokombinować :)

      Usuń
  8. Wyglądasz... magnetycznie :) Nie oderwałabym od Ciebie oczu, gdybym na ulicy czy na imprezie zobaczyła laskę z takim fajnym makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać, dziękuję bardzo :))

      Usuń
  9. Przyciągasz jak magnes :) No nie wiem co powiedzieć, cud, miód i malinka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne jest to połączenie kolorów!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A owszem :) Morski z fioletem bardzo fajnie "grają" razem :D

      Usuń
  11. Jak myślisz, bedzie dobry dla zielonych oczu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak :)) Fiolet w końcu do zielonych oczu pasuje jak najbardziej, to w tym połączeniu też się powinien sprawdzić :D

      Usuń
  12. Mocny makijaż ;) Gdybym spróbowała go wykonać pewnie wyszedł by mi efekt Taylor Momsen po imprezie, ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, sam w sobie do zrobienia jest prosty :) Tylko trzeba uważać, żeby cera była ładnie poprzykrywana i robiła dobre tło dla takiego makijażu :)

      Usuń
  13. świetny make up! a stepy to i ja muszę nauczyć się robić... tylko brak cierpliwości i czasu ostatnio ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja stepów nie lubię robić, ale ostatnio nabieram wprawy :D

      Usuń
  14. No, no, no! Extra. :) Jak tylko wrócę do swoich brązowych włosów to taki zrobię, bo na te chwilę rudy w połączeniu z niebieskim wygląda tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny step oraz makijaż :)
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie... makijaż fajnie pokazuje kolor tęczówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobry pomysł aby pokazać makijaż krok po kroku - może w końcu nauczę się ładnie malować :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Robiłabym takie stepy częściej, ale to niestety jest dość pracochłonne, a nie zawsze mam czas ;/ Ale postaram się :)

      Usuń
  17. Nie za ładna ty jesteś ? Podzieliłabyś się swoją urodą :D

    OdpowiedzUsuń
  18. spróbuję coś zmalować w takim razie, jak mi się nie uda to zrzucę na Ciebie, hyhy :P

    ps. dlaczego nie mogę odpowiedzieć pod komentarzem bo widżet "odpowiedz" mi nie wskakuje :?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie wiem...u mnie działa wszystko

      Usuń
    2. aa u mnie też już działa, wystarczyło zresetować przeglądarkę :)

      Usuń
  19. Pięknie Ci to wyszło:) Mi zwykle takie makijaże się rozmazują...a granat ląduje na policzkach zamiast na powiekach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też cienie czasem osypują :) Dlatego zawsze sobie trochę pudru sypkiego machnę pod oczy :D ale akurat tymi Sleekami się fajnie maluje, nic mi nie spadło :D

      Usuń
  20. super połączenie kolorów. i takie nasycone te kolory. świetne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny! Na pewno sobie taki zmaluję :P
    A tak nawiasem mówiąc, to co ty taka goła na tych zdjęciach, co? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolory dają czadu! Extra, zdecydowane i konkretne! Piękny makijaż. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Konkretnie też czasem trzeba :D

      Usuń
  23. prześlicznie! pięknie wygląda zestawienie tych niebieskich odcieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi bardzo spodobało się połączenie morskiego z fioletem

      Usuń
  24. Cudownie! Już nie mogę się doczekać kiedy dotrze do mnie moja paleta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem słusznie, na pewno będziesz zadowolona :D

      Usuń
  25. Pięknie wyszło i fantastycznie podbija kolor Twoich oczu :) Jak to dobrze, że mamy takie same, to wypróbuję ten makijaż na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :D:D I czekam na jakiś znak jak efekty ;)

      Usuń
  26. Przepiękny super połączyłaś kolory:) I bardzo Ci pasuje:)
    A Darks jest rewelacyjny kocham tą paletkę najbardziej ze wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja Darks też uwielbiam, odkąd ją mam non stop jest w użyciu :)

      Usuń
  27. Joasiu, świetny makijaż i w ogóle step. Kusząco w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Do twarzy Ci w ciemnych makijażach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię ciemne, wyraziste, lepiej się w takich czuję :)

      Usuń
  29. Ale ciemny :D ładny :) pasuje Ci do tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak nie jest tak ciemny jak mógłby być, chciałam jeszcze czerni dołożyć, ale spasowałam :D Dziękuję :)

      Usuń
    2. Następnym razem zrobisz z czarnym :D

      Usuń
  30. Obłędny i jak pasuje do Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czułam się w nim zaskakująco dobrze jak na taki mocny makijaż ;)

      Usuń
  31. Świetny, zazdroszczę - ja z niebieskim/granatem na powiekach wyglądam jak Pani Krysia ze spożywczaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, trzeba po prostu trafić na swój odcień ;)

      Usuń
  32. Super makijaż w sam raz na wieczorne wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, na dzień to on się raczej nie nadaje ;)

      Usuń
  33. Ależ mnie cieszy, że pokazałaś właśnie ten makijaż :) Jest po prostu cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo :)) zdecydowana większość go chwaliła czy wspominała o chęci odwzorowania, więc się zebrałam i zrobiłam stepa :D

      Usuń
  34. Piękny, intensywny i ciemny, czyli to co Gray lubi najbardziej <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no tak - to zdecydowanie Twoje kolory :D

      Usuń
  35. łał! az oczu nie moge oderwac! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny stepik Asiu i piekny makijaz !

    OdpowiedzUsuń
  37. Extra co za kolory!
    Ogólnie twoje zdjęcia są bardzo ładne !
    Jakie aparatu używasz do robienie zdjęć makijaży?
    Oczojebny makijaż ! ach!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...