WoleProstoHeader

23 lis 2012

Makijażowo - kilka wariacji na ten sam temat "Darks"

Sleeka, jak być może wiecie, darzę sympatią. Odkąd w moje ręce trafiła pierwsza paleta (Oh So Special) wszystkie "luźne" cienie poszły w odstawkę, a do mojej kolekcji trafiały kolejne egzemplarze sleekowych paletek. Gdy parę miesięcy temu Sleek wypuścił dwie matowe paletki, wiedziałam, że prędzej czy później obie będą moje. Popełniłam strategiczny błąd - zamówiłam początkowo tylko wersję Brights, tłumacząc sobie, że jest lato i właśnie taka kolorowa paletka mi się przyda. Zakup wersji ciemniejszej odłożyłam, myśląc, że jeszcze przyjdzie czas i na nią. Pech chciał, że palety po pewnym czasie zniknęły na bliżej nieokreślony czas ze sprzedaży, potem jak się na chwilę pojawiły ja akurat byłam pozbawiona funduszy. Już myślałam, że nie dane mi będzie cieszyć się obecnością Darks w mojej kolekcji, ale w końcu udało się i mam! Wszyscy mają Darks, mam i ja. 

W rzeczywistości paletka prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach widywanych w internecie, cienie są świetnie skomponowane pod względem kolorystyki, na prawdę wiele da się z niej wycisnąć. Pigmentacja chyba najlepsza wśród znanych mi palet Sleeka - nasycenie kolorów jest genialne, nawet najjaśniejsze cienie są widoczne na powiece. Konsystencja również różni się od pozostałych sleekowych cieni - te są miałkie, jakby lekko wilgotne (na pewno nie jest to sucha kreda jak w przypadku Brights). Bardzo dobrze łapią się powiek, osypywanie jest minimalnie (jeśli w ogóle, ale wiadomo - ciemniejsze cienie mają to do siebie, że widać jak coś nam spadnie z pędzla). Blendowanie ich ze sobą jest bajecznie proste, a rozcieranie cieni nie powoduje ich ścierania się. Trwałość jest przyzwoita, ja cienie i tak zawsze kładę na bazę, więc robiąc makijaż rano, wieczorem wciąż mam go w dobrym stanie. Aplikator dołączony do paletki się oczywiście do niczego nie nadaje, ale czy kogoś to dziwi?;)

Żeby nie być gołosłowną, chciałam Wam pokazać kilka makijaży wykonanych tą paletą. Swatchy w internecie jest całe mnóstwo, więc to sobie podaruję, ale za to mam w zamian sześć różnych makijażowych propozycji. Użyłam chyba wszystkich 12 cieni jeśli się nie mylę, więc możecie zobaczyć jej możliwości w pełnym zakresie. Na każdym zdjęciu są wypisane użyte przeze mnie cienie (Pillow talk to ten najjaśniejszy cień znajdujący się całkiem po prawej w górnym rzędzie - piszę o tym, ponieważ na powyższym zdjęciu nie widać chyba nazwy na folii). Wszystkie makijaże wykonane są na bazie. 






Jak widać na zdjęciach - kolorystyka jest na tyle szeroka, że paletką zmalujemy zarówno spokojnego dzienniaka, kolorowy, ale wciąż delikatny makijaż, ciemne cienie idealnie nadają się do "konkretniejszych" makijaży (i znów - zarówno w wersji bardziej stonowanej, jak i kolorowej). Ja osobiście jestem zachwycona, w porównaniu z paletką Brights, która sprawuje się u mnie średnio, Darks to mistrz w każdej kategorii. Jesienią i zimą na pewno będę często po nią sięgać, a i potem pewnie nie będę miała serca odstawić jej na bok :)

Paleta trafiła do mnie za pośrednictwem sklepu cocolita.pl, gdzie można zaopatrzyć się nie tylko w to matowe cudo, ale również w wiele limitowanych palet (np. Bohemian, Paraguaya itd.). Dla czytelniczek bloga, na hasło "Panna Joanna" obowiązuje 5% rabat :)




Pozdrawiam,
Panna Joanna

65 komentarzy:

  1. Tak samo długo zastanawiałam się nad Darks, aż przestała być dostępna ;D Wtedy pożałowałam i poprosiłam blogerkę z UK o zakup :) Zdjęciami makijaży zrobiłaś mi jeszcze większą ochotę na nią i utwierdziłaś w zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Zobaczysz - będziesz zadowolona :D

      Usuń
  2. Ja ją miałam i oddałam. Nie polubiliśmy się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa pamiętam, że gdzieś mi kiedyś mignęła Twoja opinia o niej ;)

      Usuń
    2. Paleta ma piękne kolory, ale też stwierdziłam, że nie dla mnie... wolę bardziej naturalne. A jej używałabym od wielkiej okazji, więc sobie darowałam.

      Usuń
  3. Omamo <3 Piękne mejkapy zmalowałaś, dzięki za inpsiracje! :> kocham się w tej paletce, odkąd ją otrzymałam - jest genialna dla mnie, najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i proszę bardzo :) U mnie nawet OSS poszła chwilowo w odstawkę, więc wiesz... :)

      Usuń
  4. Cudowne kolorki, chyba niedługo ją zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne makijaże ! :D ja cieni nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To może czas zacząć?:D

      Usuń
  6. Butelkowa zieleń jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta paletka i oczywiście makijaże:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo. Dziękuję. :) Właśnie dzisiaj poszukiwałam makijaży wykonanych paletą Darks. :) Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie Sleek ostatnio przestał kręcić. makijaże ładne, ale paletka nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zapał też nieco ostygł, ale paletkę miałam już dość długo na chciejliście :D Jeszcze tylko Bohemian i Orginal i już więcej mi do szczęścia nie potrzeba :D

      Usuń
  10. A ja, żeby było śmiesznie, mam już niezły stosik tych aplikatorów, bo czasem z nich korzystam, gdy muszę nałożyć coś, co lepiej się nakłada ruchem wklepującym.

    Ogromnie podoba mi się 2 makijaż. Matowe cienie zawsze tak genialnie wyglądają na zdjęciach.
    Na żywo też, ofkors :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam coś do wklepania to przeważnie paluchem :D
      I dziękuję :) Ten drugi to chyba mój ulubiony :D

      Usuń
  11. Piękne makijaże a w szczególności dwa pierwsze:) Ja bardzo polubiłam się z tą paletką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, starałam się jak mogłam :D Widziałam u Ciebie właśnie, że się lubicie, nawet makijaż jeden od Ciebie zgapiłam :D

      Usuń
  12. ja zrobiłam wręcz odwrotnie - najpierw zamówiłam darks, a dopiero niedawno w moje ręce trafiła brights :) obie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Brights nie lubię, połowa z tych cieni znika przy rozcieraniu i zawsze się wkurzam jak jej używam :P

      Usuń
  13. Jak na razie to moja ulubiona paletka sleeka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo Wow :o ile pięknych makijaży !! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalenie podoba mi się pierwszy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na niego trochę inną koncepcję, ale w końcu wyszło jak wyszło :) Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  16. ostatni makijaż genialny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba w końcu ją kupię, bo ile można się dokoła niej kręcić ;) Będzie jak znalazł na zimę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, na zimę ta paletka jest idealna :) Przynajmniej dla mnie - chętniej sięgam wtedy po takie ciemniejsze kolory ;)

      Usuń
  18. mam je w planach zakupowych, a bez przerwy te plany odkładam na później, Twoje makijaże "krzyczą" do mnie - dosyć niezdecydowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mogę powiedzieć...Nie opieraj się jej dłużej, nie warto :D

      Usuń
  19. Piękne makijaże, ale drugi szczególnie mi się podoba :) Kradnę zestawienie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo :D niech się dobrze nosi :D

      Usuń
  20. przepiękne makijaże;) sleeki się spisują na medal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sleeki są super :D Choć jak dla mnie - poza Brights ;)

      Usuń
  21. Podoba mi się zestawienie kolorów w trzecim makijażu. I chętnie przygarnęłabym taki ciemnoniebieski cień jak w 2 makijażu.

    Tylko dla mnie za matowo ogólnie - brakuje mi dodatku cieni niematowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie dlatego tak mocno polubiłam tę paletkę - właśnie ze względu na maty :) Pereł w pozostałych paletkach Sleeka jest jak dla aż nadto :D

      Usuń
  22. drugi jest fantastyczny, spróbuję sobie taki zmalować ale pewnie wyjdzie mi podbite oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego drugiego będę robić stepa w najbliższym czasie bo najbardziej mi się spodobał i dość fajnie wyglądał przy całej twarzy :))

      Usuń
  23. Makijaże są bombowe!!! Ja czaję się na Darks :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. To jedyna paleta gdzie nie potrafię wskazać cienia, ktory podoba mi się najbardziej ;)

      Usuń
  25. Wow! To się napracowałaś :) Patrząc na paletę myślę sobie - eee, nie dla mnie. Patrząc na makijaże jakie wyczarowałaś - jestem na TAK :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) miał być jeszcze jeden makijaż, ale oko nie wytrzymało zabawy i się wszystko rozpłynęło :P

      Usuń
  26. ja czekam tylko na pieniądze i kupuję od razu tą paletkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy równie mocno przypadła Ci do gustu :)

      Usuń
  27. Urzekło mnie to połączenie granatu z fioletem :) Świetna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, chyba będę je częściej stosować :D

      Usuń
  28. jak dotad chcialam ze sleekowych paletek tylko au naturel. kupilam, uwielbiam, wciaz uzywam. reszta jakos mnie nie obchodzila. ale Darks znow sprawila ze mam ochote powiekszyc grono moich cieni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podobnie jak koleżanka wyżej, posiadałam tylko au naturel i OHS. Resztą się nie zachwycałam zbytnio. Darks ma jakąś moc przebicia spośród nich wszystkich,, lecz mi znikła:( Jak się znowu pojawiła na rynku to była strasznie droga, poczekałam cierpliwie iiii...ZAMÓWIŁAM JĄ. Niezmiernie się cieszę, bo już do mnie idzie paczuszką..nie mogę się doczekać kiedy będę ją miała w łapkach :)

      Usuń
    2. Marie - myślę, że warto :) Zwłaszcza, że w porównaniu do pozostałych sleekowych palet ta naprawdę ma bardzo mocną pigmentację, a cienie praktycznie same się malują :)

      Eye ShadowGirl - mam nadzieję, że będzie Ci służyć :) a co do tej siły przebicia - nie mogę się nie zgodzić, ta paletka jak się przyczepiła mnie, tak nie chciała mi wyjść z głowy :D

      Usuń
  29. Ostatnie zestawienie piękne :) Dużo makijaży można stworzyć dzięki tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Możliwości jest naprawdę wiele, ja tylko przedstawiłam kilka propozycji :)

      Usuń
  30. Wszystkie wariacje bardzo mi się podobają <3 Zazdroszczę umiejętności. Paletka super, choć większość kolorów nie moich :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne makijaże! Żałuję, że ja nie bardzo umiem obsłużyć się tą paletką ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. robisz piękne makijaże, masz do tego po prostu talent kobieto!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne propozycje makijaży, ale hm ja lubię błysk, więc chyba paleta nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...