WoleProstoHeader

26 lis 2012

Lakierowo - smerfnie

Błękit na paznokciach lubię, ale prawdę mówiąc - stosuję dość rzadko. Jest to dla mnie kolor bardziej wiosenno - letni, ostatnio częściej sięgam jednak po ciemne, ponure odcienie. Mimo to, kilka dni temu machnęłam paznokcie taki rozbielonym smerfem i stwierdziłam, że w sumie w towarzystwie bezpalczastych rękawiczek i śniegu prezentowałby się całkiem milusio. Zwłaszcza, że i sam lakier przyjemny :)

Lakier z MeMeMe w odcieniu 96 Pensive jest moim pierwszym lakierem z tej firmy. Paznokcie malowało się nim całkiem wygodnie - dwie warstwy wystarczyły do pełnego krycia, pędzelek jest typowy, nie za szeroki, nie za wąski. Lakier sam z siebie dość mocno błyszczy, ja podarowałam sobie już użycie topa. Trzymał się przez jakieś trzy dni, potem zaczęły ścierać się końcówki, czyli nie jest to jakiś powalający wynik, biorąc pod uwagę, że na moich paznokciach niektóre lakiery potrafią bez większych uszczerbków tkwić tydzień. Pojemność buteleczki to 5 ml, czyli jak ilość jak najbardziej do zużycia. Nie pasuje mi za to do końca jego cena - lakier kosztuje 15 złotych (na kosmetykomania.pl), co za takiego malucha jest ceną dość wysoką.

Muszę w końcu ruszyć się po topper Hello Holo z Essence, czuję, że w duecie z tym kolorem będzie się prezentować iście zimowo!:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

33 komentarze:

  1. ładny, takie niebo w słoneczny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny zimowy błękitek. jak widać, pastele można i nosić w zimne miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny i świeży kolor! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny, chłodny błękit;) Przez Ciebie znowu włączyła mi się lista lakierowych chciejstw;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten kolor! Ja znowu prawie całe lato miałam na paznokciach niebieskie,turkusowe,błękitne odcienie. Najpiękniejszy kolor ma dla mnie lakier z H&M Nail Polish. (http://szafa.pl/c6838796-handm-turkusowy-lakier.html)przepięknie wygląda na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor ;) Kurczaki, kolejne kuszenie ;P Ostatnio po wpływem blogów za dużo kupuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny kolor :) uwielbiam błękitne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja znów w ogóle nie znoszę niebieskich lakierów i staram się omijać :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, ja takie błękity wprost uwielbiam łączyć z Circus Confetti - bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo o CC zapomniałam kompletnie, dzięki za pomysł :D

      Usuń
  11. Świetny! :) a jeszcze z tym topperem, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, delikatny odcień! O lakierach MeMeMe jeszcze nigdy w zasadzie nie słyszałam, aż dziw bierze.. ;) Pozdrawiam swoją imienniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MeMeMe jest chyba najbardziej znane z kamieni brązujących ;)

      Usuń
  13. Kolor jest cudowny! Kojarzy mi się bardzo zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie też zaczął ;) A żeby było śmieszniej to jest lakier z letniej kolekcji :D

      Usuń
  14. Śliczny kolor! Poszukuję takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nałogowo malowałam w lato paznokcie takim kolorem ;P . A teraz czymś go ozdabiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny smerfik ;) Na zdjęciach wydaje się, że lakier bardzo intensywnie błyszczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolor! :) chociaz mi kojarzy się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolor, ale faktycznie mi też kojarzy się bardziej letnio :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolorek, możliwe, ze bd pasowałby na wiosnę/lato, ale poczekamy na efekt z topperem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale smerfastycznie smerfny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...