WoleProstoHeader

16 lis 2012

Lakierowo - Nude elegance od Joko

Jakiś czas temu Joko wypuściło nową serię lakierów - Colours of luxury. Cała kolekcja szalenie mi się spodobała, wszystkie kolory są takie "moje". W moim posiadaniu znalazły się trzy kolory, a pierwszy z nich właśnie teraz chciałam Wam pokazać.
 Ja jestem wielką fanką nudziaków na paznokciach, moja kolekcja lakierów jest w nie bardzo obfita. Nude elegance pod względem koloru się wśród nich nie wyróżnia - to po prostu bardzo ładny, jasny nudziak, bez wyraźnych różowych, żółtych czy pomarańczowych tonów. Czyli najprościej mówiąc - jest to taki odcień, jaki wśród lakierów nude preferuję najbardziej. Wyróżnia go natomiast kilka rzeczy. Po pierwsze, lakier idealnie kryje przy dwóch cienkich warstwach. Za to otrzymuje ode mnie ogromnego plusa, lubię jak tak jasne lakiery tak dobrze kryją. Po drugie, ma niezwykle wygodny pędzelek, szeroki, dobrze przycięty, malując paznokcie wystarczy raz przejechać nim po płytce (chyba, że ktoś ma bardzo szeroką płytkę). Pędzelki z lakierów Joko są jednymi z moich ulubionych, bardzo wygodnie mi się nimi operuje. Trwałość jest zadowalająca, lakier nosiłam na paznokciach około 5 dni i miałam jedynie lekko starte końcówki. Konsystencja tego lakieru jest dość gęsta, ale nie sprawia problemów podczas aplikacji, nie ciągnie się ani nie smuży. Osobiście wolę nieco rzadsze lakiery, ale i tak nie jest źle - do gęstego glutka mu naprawdę daleko (tu mała uwaga - moje odczucia mogą być zaburzone, ponieważ ostatnio praktycznie non stop malowałam paznokcie lakierami l.a. colours, które są z kolei bardzo rzadkie, więc proszę wciąć to pod uwagę). Na zdjęciach mam dwie warstwy bez topa. 
Podsumowując - lakiery Joko od dawna są w czołówce moich ulubieńców, przede wszystkim za wygodny pędzelek, ale również za trwałość czy łatwość malowania. Po tego nudziaka na pewno będę często sięgać :)

Cena - około 12 złotych, pojemność to 10 ml.

Pozdrawiam,
Nudna Panna Joanna

30 komentarzy:

  1. Ładny nudziaczek :). Tylko tych szerokich pędzelków nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, delikatny ciepły odcień :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym nie miała tylu podobnych odcieni, na pewno byłby też u mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, takie uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham lakiery z Joko. mam dwa podobne nudziaki z serii Find Your Color - Cotton Candy i Coconut Milk. Oba są cudne, szybko schną i mają szerokie pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się :D mam takie okresy, że maluję pazury tylko na nudziakowe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy kolor, tez mam kilka lakierow tej firmy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor :) Też jestem fanką nudziaków i tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się nudziaki ale przy mojej bladej skórze wyglądają fatalnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, jejku, jaki piękny ! ja nie znalazłam jeszcze swojego idealnego nudziaka, ale ten jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolor szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze lakieru Joko ale kolor jest bardzo sympatyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wygląda, świetnie, że nie przeswitują koncówki, bo mnie osobiscie to denerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolorek :)

    Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolorek :) wtedy gdy były modne, to mi się nie podobały i jakoś mnie do siebie nie przyciągały, a gdy emocje i moda na nie zelżała, to mam coraz większą ochotę sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczny, codzienny i uniwersalny nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kolory są boskie!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...