WoleProstoHeader

18 paź 2012

Makijażowo - lakierowo

Czyli to co Panna Joanna lubi najbardziej. Dzisiejszy makijaż to wynik mojej na nowo odrodzonej miłości do paletki Sleeka Monaco. Ostatnio sięgam po nią właściwie non stop - jej kolorystyka idealnie nadaje się do jesiennych makijaży. Na oku mam cienie tylko z tej jednej paletki (bamboo, washed ashore, sunset, moorse treasure i midnight garden) nałożone na bazę Mary Kay. Na twarzy podkład mineralny Paese, róż Diadem i bronzer Joko. Brwi to oczywiście kredka do brwi z Basic. Na ustach również odgrzebany po kilku tygodniach (czy może nawet miesiącach) matowy błyszczyk z Basic.



W ramach wciąż trwającej manii i chęci wypróbowania kolejnego lakieru l.a. colours zmyłam wczoraj Twilight i nałożyłam Red Carnation. Ten pierwszy trzymał się rzez 4 dni właściwie bez żadnego uszczerbku, pozbyłam się go z paznokci tylko dlatego, że chciałam zmienić kolor. Jest to o tyle zaskakujące, że w poniedziałek przez jakieś 6 godzin babrałam się na laborkach w ziemi, olejach, brudzących odczynnikach, nawet udało mi się trysnąć w siebie kwasem siarkowym, a mani pozostał w nienaruszonym stanie. Dodam, że pracowałam przez większość czasu bez rękawiczek, bo tych po prostu nie cierpię :P Także pierwsza sztuka otrzymuje ode mnie piątkę z plusem, a dzisiaj chcę Wam pokazać jedną z najbardziej nasyconych czerwieni jaką widziały moje oczy, pozostając w temacie laboratorium - odcień czerwony niczym ferroina ;) I tu, uwaga, będą fanfary - na paznokciach mam dokładnie *jedną* warstwę lakieru. Czyż nie jest to piękne? 

Przy okazji przemalowania paznokci, spiłowałam je na krótko, ciemne lakiery czy właśnie czerwienia jakoś bardziej podobają mi się na krótkich paznokciach. Już mnie kusi, żeby malować dalej, kupno kilku lakierów na raz to zdecydowanie zły pomysł, bo człowiek potem nie wie po który sięgnąć ;)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

73 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To ostatnio moja ulubiona kolorystyka :)

      Usuń
  2. świetny makijaż:) pięknie podkreśla Twoje oczęta:)
    heh miałam kupić te lakiery, ale stwierdziłam, że pewnie będą kiepskie a tutaj proszę jaka niespodzianka:D trzeba się skusić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, trzeba się było skusić, a teraz nie ma jak wszyscy chcą :D Ja sama chętnie dokupiłabym jeszcze kilka kolorów ;)

      Usuń
    2. może jeszcze będą ;) wtedy te kolory wydawały mi się takie nieciekawe i olałam sprawę;) ehmm no cóż...napiszę jeszcze tylko tyle, że już raz skusiłaś mnie na mydełka z mydlarni tuli;)

      Usuń
    3. Ja na te butelki na stronie aukcji nawet nie patrzyłam, brałam nazwy i googlowałam swatche ;)

      Usuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz. pierwsze zdjęcie ogólnie mi się podoba ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny makijaż! świetnie dobrałaś kolorki i je połączyłaś! bardzo się mi podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A tych kolorów używam ostatnio non stop :)

      Usuń
  5. pięknie!:)
    a powiedz mi, u jakiego sprzedawcy na allegro zamawiałaś te lakiery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam u prozakupy, ale niestety z tego co wiem, na chwilę obecną nie ma aukcji z tymi lakierami ;/

      Usuń
  6. widzę głębię w Twoich oczach! pięknie CI w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja taka głębokooka jestem haha :) Dziękuję :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wycieniowana powieka i piękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Machałam pędzlami aż się kurzyło :D

      Usuń
  8. makijaż niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż! bardzo Ci pasuje :)
    a czerwone pazurki zawsze na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ladnie :) swietny makijaz, bardzo pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, takie kolory to tylko na jesień :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie tylko, ale na pewno jesienią się prezentują najlepiej :)

      Usuń
  12. Makijaż jest po prostu genialny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A oprócz tego szybki w wykonaniu :D

      Usuń
  13. Piękny lakier! A oczyska obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż najładniejszy ze wszystkich, jakie oglądałam ostatnio. Moja ulubiona kolorystyka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję ;) A tę kolorystykę uwielbiam :)

      Usuń
  15. Ułaaa, wkraczamy w jesienne klimaty w makijażu ;) bardzo przyjemne kolorki, świetnie podkreślające Twoją piękną tęczówkę... no rozpływam się i 'zazdraszczam' :)
    no a czerwień na paznokciach - zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jesień w makijażu już trwa u mnie od pierwszego ochłodzenia, z tym, że ostatnio malowałam się na szaro ponuro, a dzisiaj ta jesień jakaś taka ładna była :D

      Usuń
  16. Ale przepiękny makijaż! I kolory bardzo jesienne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miało być jeszcze bardziej jesiennie, ale nie mam tyle miejsca na powiekach :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Z tych matowych błyszczyków chyba tylko ten ma jakiś sensowny kolor, tego różowego jednak nie zdzierżyłam ;)

      Usuń
  18. szalenie pasują do Ciebie te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że odkąd mam ciemne włosy jakoś sporo tych kolorów zaczęło do mnie pasować :)

      Usuń
  19. Piękny makijaż i kolorki świetnie do Ciebie pasują :) Ja ostatnio na nowo zaczynam używać cieni, bo przez pewien czas miałam lenia i tylko tuszowałam rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam latem, im cieplej tym mniej chce się malować ;)

      Usuń
  20. strasznie podoba mi sie makijaż, pasują do Ciebie te kolory ;) i uwielbiam Twoje usta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż, bardzo do Ciebie pasuje. A swoją drogą, też lubię tę paletkę Sleeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A od paletki miałam przerwę, ale koniec końców to chyba jednak moja ulubiona kolorowa :)

      Usuń
  22. Piękny makijaż i niesamowicie podkreśla Ci kolor oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten makijaż świetnie nadaje się dla takich niebieskookich dziewczyn jak Ty:)bardzo ładny:)a lakier piekny i do tego tylko jedna warstwa:)super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , takie kolory bardzo fajnie podbijają kolor tęczówki :)

      Usuń
  24. Mam słabość do Twoich makijaży. Jutro kopiuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne połączenie cieni, nigdy bym się nie spodziewała ze by pasowały razem tu takie zaskoczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. o zainspirowałaś mnie, właśnie napisałam notkę o Monaco

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż genialny! :) szkoda, że nie mam w swojej kolekcji podobnych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny makijaż;) Te cienie są przepiękne, a jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad tą paletką nawet...;)

    OdpowiedzUsuń
  29. hahha ja też nigdy nie mogę się zdecydować, który pierwszy :) Jedna warstwa lakieru wygląda idealnie ** Makijaż jak zawsze mistrzowski ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. to niesamowite jak takie kolory podbijaja kolor Twoich teczowek...

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny, jesienny makijaż, jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. kurczę kto by pomyslał że lakiery za 1.50 są takie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny makijaż! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj! Podoba mi się i to bardzo! Gdzie moja Monaco? :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne kolorki w makijażu ^_^ Bardzo bardzo fajne ^_^

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem zakochana *.* Zdjęcia robione lustrzanką?:>

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...