WoleProstoHeader

14 paź 2012

Lakierowo - Twilight

Kiedy w piątek dostałam paczkę z lakierami l.a.colours nie wiedziałam, za który chwycić w pierwszej kolejności. Wczoraj w końcu się zdecydowałam i padło na "Twilight" czyli granatową bazę z bardzo drobnym niebiesko - szaro - turkusowym shimmerem. Właściwie nie wiem czy ten lakier można uznać za shimmerowy czy metaliczny, czy może coś pośredniego. Może Wy na zdjęciach dopatrzycie się czegoś więcej niż ja. Przyznam, że choć cudów się po tych lakierach nie spodziewałam to jestem po prostu *oczarowana*. Na paznokcie nałożyłam base coat, na to dwie cienkie warstwy lakieru, całość utrwaliłam utwardzaczem. Lakier ma bardzo odpowiadającą mi konsystencję, jest dość rzadki, ale nie aż tak by nie dało się go opanować. Nie lubię zbyt gęstych lakierów, ponieważ ciężko mi się nimi operuje wokół skórek, a ja lubię mieć wszystko równiutko i pod kontrolą. Dwie warstwy wystarczyły do pełnego krycia, wydaje mi się, że jednak grubsza również dałaby radę, jednak ja mając wybór jedna grubsza/dwie cieńsze warstwy, wolę postawić na dwie. Pędzelek standardowy, nie jest to mój ulubiony typ, do pędzelków z lakierów JOKO czy nowej wersji Colour&go z Essence nie dorasta, niemniej jednak jest całkiem poręczny, problemów żadnych podczas malowania nie miałam. Wysychanie również mnie zaskoczyło, ale całość schła naprawdę krótko, już po 15 minutach swobodnie używałam rąk ;) O trwałości się na razie nie wypowiem, bo lakier mam na paznokciach dopiero drugi dzień, ale przy okazji swatchy kolejnych lakierów będę pamiętała, aby o tym wspomnieć. 
Na chwilę obecną - bomba! Kolor jest niesamowity, zdjęcia nie oddają całkowicie jego uroku, ale kolor jest całkiem dobrze odzwierciedlony. Jeśli pozostałe sztuki będą tak przyjemne jak "Twilight" to na pewno będę wypatrywać kiedy pojawi się nowa aukcja z tymi lakierami. 



Ktoś poczuł się skuszony?:D

Pozdrawiam,
Panna Joanna

52 komentarze:

  1. kolor super :) jak wypatrzysz aukcję to daj nam znać, ja też chętnie bym zamówiła, w dodatku w tak kuszącej cenie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać :) Sprawdzam codziennie czy się już pojawiły ;)

      Usuń
  2. Ja poczułam się skuszona, przepiękny kolor, takiego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też nie, dość ciekawy jest :) A na żywo jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach :)

      Usuń
  3. Ja się czuję skuszona, mój portfel nie bardzo ;) Bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier kosztował mnie równe 1,50 zł :) To tyle co ulgowy bilet autobusowy :D

      Usuń
  4. Na zdjęciu piękny, więc na żywo pewnie jeszcze bardziej. Aż sama porozglądam się za aukcjami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Żałuję, że już nie było dwóch, które mogłyby być całkiem podobne bo to ta sama seria, voodoo i Morrocan...

      Usuń
  6. Ślicznie wygląda i perfekcyjnie malujesz wokół skórek. Ja tak nie potrafię. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam fioła na tym punkcie, nie cierpię jak lakier jest taki rozmamlany koło skórek, a jak widzę skórki zalane lakierem to umieram :D

      Usuń
  7. Świetny jest, pięknie odbija światło, jak tafla. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre skojarzenie, on jest taki trochę jeziorkowaty ;)

      Usuń
    2. Ale zdecydowanie nie jest jak potwór z jeziora :D

      Usuń
    3. Oj nie, na potwora to on za ładny jest ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Za taką cenę takiego ciekawego lakieru jeszcze nie miałam :D

      Usuń
  9. mam podobny odcień, ale nie używam, bo mi się nie podoba, chyba mi nie pasuje :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy dobrze się czuje w ciemnych kolorach czy ciemnoniebieskich :) A ten w co poniektórym oświetleniu wygląda wręcz jak czerń :)

      Usuń
  10. mam bardzo podobny z china glaze i jak na jesień to do rany przyłóż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, na jesień takie kolory są po prostu idealne :) On jest taki trochę jak ciemne burzowe niebo, takie z którego śnieg mógłby się sypnąć :P

      Usuń
  11. uuuu la la :) ja jestem skuszona chociaz mam kilka podobnych to jednak taki odcień zawsze mnie przyciaga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka podobnych, ale na pewno nie takich samych :D Ja tak sobie tłumaczę zakup każdego czerwonego lakieru - co z tego, że to już 20, jak poprzednie 19 się nieco różni :D

      Usuń
  12. ja w takich granatach nie gustuje ale ma coś w sobie interesującego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy odcień :) Daj cynka jak znowu będą takie tanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam, sama wypatruje aż się aukcja pojawi :D

      Usuń
  14. Poczułabym się skuszona gdyby nie moja okazała kolekcja :D
    Świetny kolor!

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcje lakierowe mają to do siebie, że lubią się rozrastać :D

      Usuń
  15. Jeeeja, ale piękny! Kocham granaty i ten musi być mójjj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, czyżbym po raz kolejny skusiła Cię granatowym lakierem?:) Poprzednim był chyba Blue Addicted :D

      Usuń
  16. Jaki piękny a zarazem tajemniczy kolor;) Trudno przejść koło niego obojętnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem skuszona. I to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety u mnie poza nudziakami i klasyczną czerwienią wszystkie pozostałe kolory wyglądają tragicznie :/ a lakier wygląda naprawdę fajnie. robiłam kiedyś podejście do podobnego z golden rose- tamten mienił się troszkę jak żuczek, choć bez zielonych refleksów, nadal był grafitowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor ma coś w sobie, na pewno pasowałby do moich ubrań w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio przeglądając allegro trafiłam właśnie na lakiery tej firmy w szokującej cenie (jak dla mnie "młodej lakieromaniczaki" ^^) 1.99 zł. I długo zastanawiałam się czy kupić sobie kilka kolorów. I dzięki Twojemu wpisowi chyba ulegnę :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...