WoleProstoHeader

24 paź 2012

Lakierowo - Chocolate Shimmer

Kolejny lakier l.a. colours poszedł w ruch, tym razem sięgnęłam po shimmerową czekoladę. Jakość tych lakierów i łatwość w obsłudze wciąż mnie zachwycają, nie inaczej było w przypadku tej sztuki.
Do pełnego krycia potrzebne są dwie cienkie warstwy, lakier ma dokładnie taką samą konsystencję jak pozostałe, już przeze mnie wypróbowane kolory. Jest dość rzadki, ale nie rozlewa się na skórki, pędzelek choć wąski to łatwo nim manewrować. Schnięcie standardowe, ciężko mi to dokładnie ocenić, ponieważ lakier nakładam na bazę, pokrywam topem, ale mniej więcej po półgodzinie mogę już swobodnie manewrować rękami. 
Kolor jest po prostu boski, długo miałam ochotę na taką mleczną czekoladę, dość ciemną, ale wciąż widać, że to brąz, a nie czerń. Brązowo - rudy shimmer tylko dodaje temu lakierowi uroku, bardziej widoczny jest w sztucznym świetle, ale i w cieniu widać, że coś tam migocze. Ode mnie dostaje piątkę z plusem, wciąż chcę więcej :)



Pozdrawiam,
Panna Joanna

26 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolada deserowa! Pyszny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda : ) Takiego czekoladowego nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, ale na pewno nie dla mnie, nie asują mi niestety takie kolorki ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię brązy, ale ten kolor jakoś do mnie nie trafia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, mimo, że w tym sezonie szaleję za brazem, to ten kolor jakoś nie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor ale raczej nie dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  8. coś mi tu nie gra ;) chyba mówię nie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle czasu broniłam się przed tymi lakierami la colors, ale chyba polegnę.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ładny prawdziwa czekolada:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, pozjadałabym sobie palce, tak smakowicie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny kolor. Jak roztopiona czekolada...

    OdpowiedzUsuń
  13. jakbyś zamoczyła palce w nutelli

    OdpowiedzUsuń
  14. o dziwo nawet przypadł mi do gustu:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych lakierów, ale patrząc na ten kolorek mam chęć na czekoladowy brąz na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  16. na jesień takie czekoladowe kolory byłyby jak znalazł :) chociaż teraz za oknem zima...

    OdpowiedzUsuń
  17. jednak już nie lubię brązów;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...