WoleProstoHeader

7 paź 2012

Jesień

A jak i jesień to i jesienna chandra, przeziębienia i ogólnie spaprany nastrój. Moja jesień wygląda ni mniej, ni więcej tylko właśnie tak. Ze wszystkich pór roku tej nie lubię najbardziej - już wolę przedzierać się przez zaspy śniegu czy pocić się przy 30 stopniach latem. To co dzisiaj zobaczyłam za oknem wcale mi nastroju nie poprawiło, dobry humor, który wczoraj przypałętał się do mnie za pomocą miśków Haribo, które mój ukochany podsunął mi pod nos na przegonienie jesiennej depresji, prysnął w trzy diabły. I tak sobie siedzę i marudzę. Ale miałam ochotę coś napisać, nawet zebrałam się w sobie, pomalowałam i chciałam pstryknąć parę fotek manicure'u i makijażu, ale niestety choćbym sobie reflektorem w twarz poświeciła to i tak chyba guzik by z tych zdjęć wyszło. Koniec końców - zdjęcie mam jedno, ale widać na nim i paznokcie i makijaż. Pisząc "makijaż" mam na myśli szminkę, bo na oczach dla równowagi w przyrodzie zawitała zwykła, czarna kreska. Za to z ustami zaszalałam - ostatnio grzebiąc cioci w kosmetyczce, znalazłam trzy fantastyczne, ciemne szminki, idealnie wręcz nadające się na jesienną szarugę i wpisujące się w obecne trendy. Jako, że ich właścicielka twierdziła, że ich nie używa i na pewno ja zrobię z nich większy pożytek - wróciły ze mną do domu :D I dziś mam na ustach właśnie jedną z nich - Maybelline Great Wear w odcieniu 190 Grape (szminka wygląda tak). Jestem prawie pewna, że szminki te nie są dostępne w Polsce (przynajmniej ja ich nigdzie nie widziałam, a i w internecie dość głucho na ten temat), a szkoda, bo szminka oprócz pięknego, ciemnego koloru ma również fantastyczną trwałość i prezentuje się na ustach na tyle fajnie, że chętnie wypróbowałabym inne warianty kolorystyczne. Ma ciekawe wykończenie - jest niemal matowa, ale ma taki niejednolity kolor, dzięki czemu wygląda jakby coś tam na ustach błyszczało innym odcieniem. 
Na paznokcie już kilka dni temu powędrowało połączenie nude i złota. Tym razem w wersji ruffian manicure. Noszę go już chyba od wtorku i ani myślę zmywać :) Złoty lakier to Sensique z kolekcji Oriental Dream, nude to oczywiście Essence Toffee to go.


Wracam zakopać się pod koc, odpalam kolejny odcinek Chirurgów i czekam na pierwszy śnieg  :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

90 komentarzy:

  1. Fajnie Ci te paznokcie wyszły ;)
    Uwielbiam Chirurgów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A a Chirurgów mam ostatnio fazę, właśnie kończę 5 sezon, a zaczęłam oglądać stosunkowo niedawno :D

      Usuń
  2. ja ostatnio najczęściej maluję paznokcie właśnie iced latte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iced latte lubię, ale tu akurat jest Toffee to go :)

      Usuń
    2. źle przeczytałam xD uznajmy, że nie było tej wtopy:D

      Usuń
    3. No problem :D na zdjęciach te lakiery wyglądają dość podobnie zresztą :)))

      Usuń
  3. - mam tak samo jak Ty :< chyba nie może być gorzej.
    Za to wyglądasz świetnie w tym makijażu i podziwiam za chęci :P ja dla odmiany dzisiaj 'straszę' jego brakiem.
    Zapowiada się mega przygnębiający i nudny dzień, niestety nawet Chirurdzy nie pomogą, bo nowy odcinek obejrzałam wczoraj xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej to będzie jak nie przestanie padać, bo chcę jechać na grzyby we wtorek :P
      Jak z Chirurgami jesteś na bieżąco to ja polecam Przyjaciół, 10 sezonów, odcinki po 20 minut, akurat taki serial na niedzielę :D

      Usuń
    2. Do wtorku może przestanie...
      Hahaha, idealne wypełnienie czasu :P kiedyś się oglądało - warto chyba sobie przypomnieć :)

      Usuń
    3. Przyjaciół najlepiej się ogląda tak co 2-3 lata, przez ten czas człowiek już zdąży zapomnieć część wątków i dowcipów, dzięki temu serial jest wciąż świeży :D ja go uwielbiam!

      Usuń
  4. zniewalający makijaż , zakochałam się w twojej szmince .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż bez makijażu praktycznie :) Cały efekt się właśnie na tej szmince opiera, ubolewam, że w Polsce one są najwyraźniej nie do dostania ;/

      Usuń
  5. Fajne pazurki Asiu i jakie ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz śliczną tęczówkę.

      Usuń
    2. Dziękuję :) Zdjęcie jedyne, które się do czegokolwiek nadaje, to niestety nie jest pogoda na robienie zdjęć ;/

      Usuń
  6. piękne kolory na paznokciach i ustach :> aż nabrałam ochoty na połączenie wina i zlota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoich paznokciach to każde połączenie będzie dobrze wyglądać :D Ale na paznokciach bordo plus złoto...hmmm może jednak przemaluję paznokcie :D

      Usuń
  7. Mani bardzo mi się podoba!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka przepiękna! Paznokcie świetne, muszę coś podobnego u siebie stworzyć;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A taki mani polecam, prosty w wykonaniu i bardzo efektowny :)

      Usuń
  9. Pomadka to nie mój odcień, ale Ci pasuje. Za to pazurki... Mrau

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pazurki bardzo proste do zrobienia, więc polecam :)

      Usuń
  10. a ja nawet lubię jesień, a już na pewno bardziej od zimy ;)

    piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham zimę, tzn. uwielbiam jej klimat, picie ciepłej herbatki pod kocem i gapienie się okno jak pada śnieg, spacery z psem, który nurkuje w śniegu :D

      Usuń
  11. Ja również nie przepadam za jesienią :( A paznokcie genialne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień to taka przygnębiająca pora roku, człowiek czuję się przygnębiony przez sam fakt, że jest jesień ;/

      Usuń
  12. Pomadka <3 No cudowna po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, ja tu sobie chodzę szczęśliwa, bo pomarańczowo, bo jesień. A tutaj wszyscy wokół zasmarkani, zasmuceni... No co Wy. :)
    Paznokcie wyszły świetnie, chyba zaraz zanurkuję do mojego kartonika z lakierami i zmaluję podobne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba przez dzisiejszą pogodę ;) A jesienne zasmarkanie też już zaliczyłam :P

      Usuń
  14. Zakochałam się w Twoich paznokciach! ;) takie delikatne a jednak z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazury z pazurem :D dziękuję, cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  15. Bardzo ładne mani :) kolor pomadki do ciebie pasuje, więc dobrze, że ją zwinęłaś cioci ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą i dwie inne :D ale ta najładniejsza :)

      Usuń
  16. paznokcie mega, makijaż bardzo Ci pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ode mnie dostajesz Złotego Liścia za całokształt, na poprawę humoru :D
    Wszystko szalenie mi się podoba i coś czuję, że taki manicure zagości niedługo na moich paznokciach ^^ O ustach nie wspominam, bo uwielbiam nosić takie odcienie od dawna :)
    Pozdrawiam ciepło i oby znów zawitało do nas słońce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tyle miłych słów, od razu mi się cieplej zrobiło :))

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż bardzo mi się podoba, a paznokcie, a raczej kolory na nich są wprost rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, połączenie złota i nude to ostatnio jedno z moich ulubionych :)

      Usuń
  20. byle do WIOSNY! Zima dla mnie mogłaby nie istnieć :) kolor pomadki pasuje Ci idealnie i te paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zimę lubię, ale jesień stanowczo mogłabym wykreślić z kalendarza :D

      Usuń
  21. to leży obie :) ja kotem, to cieplej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z psem - dużym, włochatym psem :D Ona to dopiero grzeje, czasem aż ją muszę z łóżka wywalać bo mi za ciepło :D

      Usuń
  22. O, mamusiu! Warto było się dla nas męczyć ze zdjęciami! Szczęka opadła mi z wrażenia. Najlepsza stylizacja z jakich od dłuższego czasu widziałam na blogu. Pięknie to wygląda, trochę tak mi się z latami 80tymi kojarzy. Świetny klasyczny makijaż, ta szminka jest niesamowicie boska - kolor ciemny, ale tak pięknie matowy i naturalnie wyglądający. Paznokcie same w sobie równie boskie, jestem zachwycona. Ale to jak to się komponuje ze sobą w całość, to padam! Wyobrażam sobie do tego matowe a la skórzane legginsy i beżowy sweter oversize czy jakiś golfik, od takich stylizacji się aż chce jesieni!
    Ps. Też wyczekuję śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) A wiesz, że właśnie siedzę w legginsach (co prawda nie skórzanych) i za dużym golfie? Prawie trafiłam ze stylizacją, tyle, że w wersji domowej :)))

      Usuń
    2. W domowej wersji też pewnie jest świetnie :)

      Usuń
  23. Pięknie Ci Asiu w tym looku:)
    Ahh Ci Chirurdzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Chirurgów uwielbiam, dawno żaden serial aż tak mnie nie wchłonął, potrafię zrobić sezon w dwa dni...Meredith mnie co prawda notorycznie wkurza (mieć takiego McDreamy'iego i narzekać, a pfff), ale no kurczę uwielbiam :D

      Usuń
  24. Pazurki wyglądają cudownie! heh na pierwszy śnieg to ja też czekam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tęsknię do czapek, szalików, zapachu świąt i tym podobnych :D A teraz taka pogoda ni w pięć ni w dziesięć, nie lubię!:P

      Usuń
  25. Jak zrobiłaś te paznokcie? Na jakimś szablonie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od ręki :) Najpierw pomalowałam paznokcie złotym lakierem, a potem zachowując odstęp od skórek - nude :)

      Usuń
  26. Przepiękny manicure! Te połączenie lakierów cudne!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne paznokcie :). Do twarzy ci w tej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dobrze się upewnić, że jednak taki kolor do mnie pasuje, bo to jednak dość ciemny odcień ;)

      Usuń
  28. Wyglądasz przepięknie! Usta rewelacja :) Lubię Cię w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)) Widocznie jesień do mnie pasuje, mimo, ze jej tak nie lubię ;)

      Usuń
  29. piękne usta i pazurki - miałam taki mani ale w innych kolorach bardzo ciekawie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje drugie podejście do ruffian manicure, wcześniej nosiłam nude + zieleń :)

      Usuń
  30. na zdjęciu wyglądasz pięknie :) pasuje Ci ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) tyle dobrego dzisiaj przeczytałam pod tym postem, ze to chyba będzie jedno z moich ulubionych zdjęć :D

      Usuń
  31. Ja z kolei, jesień uwielbiam. :)
    Co do makijażu - jest bardzo w moim stylu. Od jakiegoś czasu maluję się właściwie tylko w ten sposób : ciemne/jaskrawe usta + kreska na górnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mimo chandry, co to za piękna szmina???!? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisane w poście - Maybelline Great Wear 190 Grape ;)

      Usuń
  33. Piękny kształt płytki, a manicure pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Płytka w końcu się już prawie zregenerowała, więc mogłam zapuścić paznokcie :)

      Usuń
  34. super pomysł na paznokcie! świetne połączenie kolorów :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione, mogłabym te dwa kolory nosić na paznokciach non stop :D Wyglądają tak szampańsko :)

      Usuń
  35. Ah bardzo lubię takie motywy na paznokciach, szkoda tylko że zdolności brak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdolności też nie mam, ten mani jest po prostu łatwy w wykonaniu :))

      Usuń
    2. Przekonam się w takim razie, jak mi nie wyjdzie to najwyżej będzie na Ciebie :P

      Usuń
  36. Fajnie napisane...Też nie lubię jesieni:) kiedyś w czasach liceum lubowałam sie w takich ciemnych kolorach szminek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za czasów liceum to szminek w ogóle nie używałam, teraz dopiero nadrabiam :D

      Usuń
  37. Panno Joanno, na tym zdjęciu wyglądasz mi na Panią Jesień :)
    Ślicznie wyglądasz, nie mogę się napatrzeć na Ciebie.

    Ja tam jesień lubię, ale nie cierpię drastycznych zmian pogody. Jednego dnia ciepło jakby lato szło, a drugiego zimnica taka straszna.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)) Bardzo mi miło :D
      A zmiany pogody faktycznie są męczące, zwłaszcza jak ktoś przy każdej drastycznej zmianie pogody dostaje migreny...

      Usuń
  38. Urzekł mnie efekt na pazurkach ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny jest ten pomysł na pazury!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...