WoleProstoHeader

12 paź 2012

Jak poprawić sobie humor jesienią

Najprostszy sposób, wypróbowany przeze mnie nie raz i nie dwa, działający bez zarzutu - zakupy! Nawet jeśli będzie to drobiazg, możecie być pewne, że poprawi Wam humor. Ja z tej metody skorzystałam zaledwie trzy dni temu - razem z przyjaciółką zamówiłyśmy sobie po kilka kolorów lakierów l.a. colours. Jako, że znalazłyśmy aukcję, na której jedna sztuka kosztowała równo 1,50 zł, nie hamowałam się jakoś specjalnie i wybrałam wszystkie kolory, które mi się podobały. Do tego dorzuciłam bazę oraz utwardzacz, razem wszystkiego wyszło dziesięć sztuk. Jak łatwo można obliczyć - zakupy kosztowały mnie 15 złotych, a radocha jaką dzisiaj miałam odpakowując paczkę była bezcenna :) 

Jestem bardzo pozytywnie szybkością zrealizowania zamówienia - zakupy robiłyśmy we wtorek, a dzisiaj paczka już była u mnie. Na dodatek całość była bardzo dobrze zapakowana, lakiery zabezpieczone folią bąbelkową. Chcecie zobaczyć jak zawartość prezentuje się z bliska?:)
utwardzacz i baza




Lakiery - wybrane kolory to w większości takie jesienno - zimowe odcienia, ale na takie mam ostatnio fazę. Mile zaskoczyło mnie, że na każdej butelce znajduje się skład, dzięki temu wiem co kładę na paznokcie, a ostatnio zwracam na to uwagę :)

A jakie są Wasze sposoby na jesienną chandrę? Korzystacie z terapii zwanej zakupami?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

69 komentarzy:

  1. baardzo przekonała mnie Twoja terapia ;) chyba zacznę praktykować od zaraz! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Same złe kobiety :P bo teraz chcę więcej :D

      Usuń
    2. Ale z drugiej strony, ile by człowieka ominęło przyjemnych kosmetyków gdyby nie wizaż :D

      Usuń
  3. Super kolory ;) oj tak terapia zakupowa jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak miało być :) Jedynie ta jasna czerwień jest taka "całoroczna" :)

      Usuń
  5. Też miałam ochotę na te lakiery ale chyba zbyt długo zwlekałam, bo nie ma ich już na allegro :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo faktycznie, spojrzałam teraz na allegro i nie ma...może się jeszcze pojawią :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję ;) i nadal mogłyby być takie tanie ;>

      Usuń
    3. Jak ja kupowałam to ten sam sprzedawca miał 3 aukcję, na jednej były za 1,50 zł, na tych pozostałych za 1,99 zł i 4,99 bodajże :)

      Usuń
  6. Potwierdzam, zakupy to sprawdzony sposób na poprawę humoru :D
    Lakiery świetnie, chyba obejrzę aukcje...^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już zakupy lakierowe to prosta droga do banana na twarzy :D
      Aukcji na razie nie ma...

      Usuń
  7. Nie dziwię, że za taką cenę wzięłaś tyle kolorów ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że się te aukcje jeszcze pojawią i to z większą ilością dostępnych kolorów :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Przy takich cenach to nie ma za często :D

      Usuń
  9. Mam ten sam `system` na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ulubiony system większości kobiet ;)

      Usuń
  10. Świetne kolory wybrałaś:)
    A zakupy są oczywiście niezawodne na poprawę nastroju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tych kolorów widziałam jeszcze ze trzy fajne wśród tych które zamówiła moja przyjaciółka, naprawdę jest w czym wybierać :)

      Usuń
  11. Też by mi się przydał taki świetny poprawiacz humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a jaki kolor masz na paznokciu ? ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruby Pumps z China Glaze nałożony na ciemnobrązowy lakier :)

      Usuń
  13. Zakupy i dobre jedzenie- niezawodne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety dobrym jedzeniem nastroju nie mogę poprawiać, za duża pupa :P

      Usuń
  14. Kolory ciekawe, aczkolwiek już mam bardzo podobne, więc dublować nie będę.
    Jednak utwardzacz i baza bardzo mnie kusza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jeden tak trochę zdublował z takim, który już mam, ale z resztą trafiłam :)
      Utwardzacz i baza zaraz pójdą w ruch, niedługo zdam relację :)

      Usuń
  15. Niezawodny poprawiacz nastroju, a kiedy cena wynosi tylko 15 zł to radość jest jeszcze większa :D Świetne lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość jest mega, zwłaszcza jak wyda się 15 złotych i ma 10 nowiutkich, świeżutkich lakierów :D

      Usuń
  16. Miałam ogromną ochotę na te lakiery, ale jakoś niczego nie mogłam dla siebie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam sobie z wybieraniem poradziłam :P Choć fakt, że mają sporo odcieni takich metalicznych, z jakimś połyskiem, a mało kremów - a szkoda, bo jakby kremów było więcej to zamówienie byłoby jeszcze większe :D

      Usuń
  17. bardzo ciekawe jesienne kolorki:) żal nie wziąć za takie śmieszne pieniądze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Zwłaszcza jak pomyślę, że nawet wybierając lakiery z tych niższych sklepowych półek za takie pieniądze miałabym maks. trzy sztuki :D

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Jak potrzebna recepta to ja mogę jakąś stworzyć, no problem :D

      Usuń
  19. zakupy na chandrę jak najbardziej pomagają, szczególnie na tak mało szkodliwą dla portfela :) gorzej, jak później przychodzi chandra po sprawdzeniu stanu konta :D
    fajne kolorki, szczególnie podoba mi się drobinkowy fiolet i mocna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje konto się pogniewa, w końcu poniekąd uszczęśliwiło swoją właścicielkę ;)
      Ta mocna czerwień na swatchach w necie wyglądała cudnie, aż żałuję, że nie mam większej ilości rąk, żeby wypróbować je wszystkie :D

      Usuń
  20. ja czekam na swoją paczkę z tymi lakierkami:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajnie :) Za taką cenę to nic tylko brać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zakupy poprawiają humor o każdej porze roku :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. szaleć to ja dopiero będę jak na aukcjach pojawią się wszystkie 163 kolory :P

      Usuń
  24. kupiłam sobie na pocieszenie dzisiaj maseczkę do twarzy z Marion
    i dalej mi smutno, bo mam niże finansowe a chciałabym iść na zakupy ale odzieżowe
    ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety zakupy odzieżowe wymagają większych nakładów finansowych niż zakupy kosmetyczne...dlatego tak bardzo lubię kosmetyki :D

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Na razie podobno nie ma, ale polecam sprawdzać :)

      Usuń
  26. świetne kolory i przystępna cenka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i owszem :) Zobaczę jeszcze jak się sprawdzą pod względem jakości :)

      Usuń
  27. Mój sposób to ciepła herbatka, książka i pachnąca świecuszka :) Chociaż zakupowe grzeszki też się zdarzają ;D Bardzo lubię lakiery La Colors. Do tej pory zamawiałam je z Cherry Culture, ale nigdy nie były tam tak tanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłą herbatkę też lubię :) Ja te lakiery zamawiałam na allegro u użytkownika prozakupy, ale na razie widzę, że aukcje się pokończyły

      Usuń
  28. Zakupy jak najbardziej poprawiają nastrój:-)Fajne kolorki tych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się je w miarę szybko zeswatchować :)

      Usuń
  29. To się nazywają zdobycze :D Odcienie piękne, ech, ukradałbym Ci conajmniej kilka :P Na pierwszy rzut czerwienie, bo coś mi brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też chciałam uzupełnić zapasy czerwieni, zwłaszcza ta jasna mi się podoba, miałam kiedyś coś podobnego z Bell chyba...ale ładna jest :)

      Usuń
  30. Oj oj, mówisz, że aukcji nie ma, ale ja ją znajdę za jakiś czas! :D obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę wypatrywać, jakby się pojawiła to dam znać ;)

      Usuń
  31. Nie znam tych lakierów, ale jak są takie tanie, to może warto to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...