WoleProstoHeader

5 wrz 2012

Todays look - na wpół jesiennie

Ostatnio w makijażu zaczyna mnie ciągnąć do jesiennych kolorów, coraz częściej sięgam po fiolety, ciepłe brązy, rudości. Wiem, że do końca lata jeszcze kawałek czasu, ale dzisiejszy makijaż już powoli wprowadził mnie w jesienny nastrój. Dlatego też obok śliwki i fioletu zagościła też zieleń, żeby nieco ożywić ten ponury look. Samo połączenie fioletu i zieleni uwielbiam, często z niego korzystam. Dzisiaj sięgnęłam też po dawno nie używaną szminkę z Mary Kay (nawiasem mówiąc - szminkę z zeszłorocznej, jesiennej kolekcji) w odcieniu fioletowym.


Wydaje mi się, że coś podobnego już tu pokazywałam, ale albo nie umiem tego znaleźć albo tylko mi się wydaje ;) Do makijażu twarzy użyłam tego co zawsze (podkład Dream Fresh z Maybelline, puder Joko, bronzer Joko), makijaż oka to paletki Sleeka - Monaco i Brights, brwi - kredka Basic, tusz Golden Rose (dogorywa niestety...), szminka Mary Kay.

Przy okazji pochwalę się co ostatnio zmalowałam na paznokciach. Nie wiem do końca, co to miało być, ale efekt bardzo mi się podoba, połączeniu nude i mięty uważam za bardzo udane. Nie wyszło niestety całkiem równo, ale nie użyłam żadnych szablonów stąd też w niektórych miejscach nie wygląda to tak, jakbym chciała. Teraz chodzi za mną jakaś ciemniejsza wersja.


Pozdrawiam,
Panna Joanna

47 komentarzy:

  1. To mani zrobione jest odręcznie? Nie do wiary, wyszło super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odręcznie, ale nie wyszło az tak równo jakby mogło :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Zarówno mani jak i makijaż bardzo mi się podobają. Spróbuję w wolnej chwili coś podobnego na paznokciach zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Polecam bo choć mani proste to jednak bardzo ciekawie wygląda :)

      Usuń
  3. oczka piękne, usta mnie nie przekonują ;) a pazurki rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten odcień bardzo ładnie wygląda u Ciebie, ale nie wiem, czy sama bym się zdecydowała na fioletowy look ust- troszkę się boję, że nie będzie mi służyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki odcień szminki nie każdemu pasuje to fakt. Ja się akurat dobrze w nim czuję, ale też nie noszę jej zbyt często bo to jednak dość mocny kolor.

      Usuń
  5. masz liczny kolor oczu :) makijaż idealnie dopasowany :) ah i te usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a makijaż mnie się bardziej podoba, MNIAM! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Asiu:-)Paznokcie też fajnie wyszły,ciekawy sposób;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. twoje usta hipnotyzują mnie tuu <3
    i pazkokcie świetne ! pięknie połączyłaś kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Manicure niezbyt mi się podoba, ale makijaż jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne paznokcie! Makijaż też piękny, jakie mroczne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny makijaż i ciekawy pomysł na mani

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę nie używałaś żadnych szablonów do tego mani? ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę :) myślałam w sumie, że gorzej to wyjdzie, bo raz już próbowałam i wyszła masakra ;) ale teraz zamiast malować sam ten wąski pasek (miętowy) na pomalowanym na nude paznokciu, to najpierw pomalowałam cały paznokieć miętą, a dopiero potem od ręki tym nude ;)

      Usuń
  13. Od zawsze podobają mi się takie paznokcie (ruffian manicure to się ładnie nazywa;)), ale mam wrażenie, że do moich paznokci nie będzie to wyglądało za dobrze. No ale muszę sprawdzić by się przekonać ;) Pięknych kolorów użyłaś, nudziak i mięta tworzą naprawdę zgrany duet!
    Makijaż jest śliczny, uwielbiam jesienne makijaże:) ale brakuje mi zdjęcia z zamkniętymi oczami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achh ruffian manicure - muszę zapamiętać :)
      A zdjęcia z zamkniętymi oczami robiłam nawet, ale na wszystkich wyszłam jak przyćpana, więc odpuściłam ;))

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się taki odwrócony french na paznokciach, ale w życiu bym sobie tego sama nie zrobiła, mam dwie lewe ręce do paznokci. Świetne połączenie kolorów.
    A szminka w odcieniu fuksji? Bosko, totalnie Twój kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka fuksja złamana fioletem, uwielbiam tę szminkę :)

      Usuń
  15. bardzo ci pasuje taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mani przecudny! Niestety, mi takie nie wychodza, nawet naklejki nie pomoga :P

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż śliczny a paznokcie świetne, też tak chcę !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki French na opak :D Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzimy, że paznokcie wracają do normy, to bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój ulubiony kolor pomadki:D! A paznokcie w 100% w moim guście:). Dzisiaj wszystko mnie u Ciebie zachwyca totalnie:D

    OdpowiedzUsuń
  23. wow;) połączenie kolorków w makijażu zaskakuje mnie bardzo pozytywnie;) a manicure pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny makijaż ! :) i ciekawe paznokcie :)
    A masz może zdjęcie zamkniętego oczka?? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ah, ta szminka wygląda na Tobie rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ładne paznokietki :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne! Zapraszam Cię na mojego bloga:
      http://mystylemyeveryday.blogspot.com/

      Usuń
  27. Świetne pazurki :)
    Przejrzałam kilka notek, poczytałam, dlatego dodaję Twój blog do obserwowanych. Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny make-up :)

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. nie mogę przestać patrzeć na ten makijaż :):*

    OdpowiedzUsuń
  30. super makijaż bardzo do twarzy Ci w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...