WoleProstoHeader

20 wrz 2012

So Sweet Blog Award

Słodki znaczek przywędrował do mnie od dwóch wspaniałych blogerek - cammie i Doroty. I choć na tagi z reguły nie odpowiadam, ten wydał mi się inny. Bo taki bezinteresowny, bo taki ciekawy, bo taki słodki :)


Długo medytowałam, którym blogom chciałabym przekazać ten znaczek. To, co cenię w blogach, które odwiedzam to przede wszystkim osobowość ich autorek. Uwielbiam czytać czyjegoś posta i pomyśleć "Napisałabym to tak samo i napiłabym się z nią piwa" :D Z kilkoma dziewczynami miałam zresztą takie okazje :)

Nagroda wędruje więc dalej do:
  • Siulki, za wszystko w zasadzie; za piękne zdjęcia, wyczerpujące opisy, za to, że jest Siulką :)
  • Agaty, którą lubię czytać, której zdjęcia bardzo przyjemnie mi się ogląda, którą po prostu lubię
  • Belleoleum - tu mogłabym napisać to samo co wyżej :) Uwielbiam prosty layout jej bloga, obszerne recenzje,  jej punkt widzenia zawsze jest dla mnie ciekawy 
  • Dezemki, bladolicej, suchoskórnej, czasem mam wrażenie, że tak bardzo podobnej do mnie :)
  • Sroczki, bo lubię ten powiew luksusu, te jej niebieskie oczy i bardzo symetryczne makijaże!:)

Nie są to jedyne blogi, które odwiedzam regularnie, jest ich o wiele więcej. Jednak jakbym miała tutaj wypisać całą moją listę czytelniczą, to musiałabym pewnie spędzić nad tym cały dzień ;)

Pozdrawiam i z kubkiem ciepłej herbaty wracam pod koc :)
Panna Joanna


8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia i ślicznie dziękuję za swoje, Asiu :) You made my day!

    OdpowiedzUsuń
  2. moją słodką babeczką też zostałaś :)


    http://storybyferrou.blogspot.com/2012/09/sodka-babeczka-czyli-so-sweet-blog-aword.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Asiu :) Ja też mam wrażenie, że nasze cery i wybory są tak podobne :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...