WoleProstoHeader

27 wrz 2012

Panna Joanna okularnica - czyli moje okulary firmoo

O firmie firmoo już chyba każdy w blogosferze słyszał - na wielu blogach mogłyście ostatnio oglądać blogerki w wersji zaokularzonej - czy to w wersjach korekcyjnych czy też przeciwsłonecznych. Ja również otrzymałam propozycję współpracy i nie zastanawiałam się ani chwili - na co dzień noszę okulary i mam dość upierdliwą wadę, a moje dotychczasowe szkła zdążyły się już nieco "zużyć". Ochoczo odpaliłam stronę firmoo i zaczęłam szukać odpowiednich oprawek. Miałam dość konkretną wizję - oprawki miały być czarne, dość masywne, lekko kujonkowate. Dość szybko znalazłam interesujący mnie model. Dzięki temu, że model jest na stronie bardzo dokładnie opisany, podane są wszelkie możliwe wymiary oprawek, nie miałam obaw co do tego, czy oprawki nie będą za duże/za wąskie/itp. Możliwe jest również wirtualne przymierzenie interesujących nas okularów - wystarczy załadować na stronę zdjęcie twarzy, zaznaczyć źrenice i możemy obejrzeć jak będziemy wyglądać w danym modelu. Ja zmierzyłam swoje stare okulary, porównałam z wymiarami wybranych przeze mnie oprawek i miałam już jako takie pojęcie, jak będą one wyglądać.

Muszę bardzo pochwalić kontakt z samą firmą - na wszystkie maile odpowiedzi przychodziły naprawdę szybko, wszystko odbyło się niesamowicie sprawnie. W piątek dostałam wiadomość, że okulary zostały do mnie wysłane, a w środę były już u mnie. Biorąc pod uwagę jak długą drogę musiała przebyć paczkę - tempo iście ekspresowe. Miałam również możliwość śledzenia paczki, dzięki temu orientowałam się kiedy mniej więcej mogę spodziewać się kuriera. 

Przyznam, że spodziewałam się po prostu zwykłych okularów, jednak bardzo pozytywnie się rozczarowałam. Okulary są naprawdę świetnej jakości, zdjęcia na stronie firmoo dobrze oddały ich wygląd - okazało się, że to naprawdę to, czego szukałam. Paczka przyszła bardzo dobrze zabezpieczona. Okulary zamknięte były w solidnym, czarnym futerale, oprócz tego dostałam również woreczek (w którym również można nosić okulary), ściereczkę do czyszczenia okularów i zestaw majsterkowicza, czyli zapasowe śrubki i dwustronny śrubokręt. Nieźle pomyślane - z moimi starymi okularami musiałam co jakiś czas chodzić do optyka na dokręcanie, teraz mogę zrobić to sama :)

Powyżej możecie zobaczyć jak prezentują się okulary i dodatki, a poniżej gwiazda tego posta - okulary - na moim koślawym nosie :)


Podsumowując - jestem zachwycona, moje oczekiwania zostały w 100% zaspokojone. Czuję, że to nie ostatnie moje okulary tej firmy - nawet biorąc pod uwagę cenę wysyłki zza kałuży i tak jest to bardziej opłacalne niż kupno okularów w co poniektórych salonach optycznych w Polsce. Mało tego - obecnie trwa promocja, która umożliwia zakup pierwszej pary okularów za darmo (zakup za darmo, masło maślane, ale cśiii). Trzeba jedynie opłacić koszty wysyłki, która wynosi niecałe 20$. 

Ktoś czuje się skuszony?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

62 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz w okularach :) Pasują Ci jak mało komu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To pierwsze okulary w których czuję się w 100% super i z przyjemnością je noszę :)

      Usuń
  2. właśnie chciałam je lub podobne XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne są :) I moja twarz nie wygląda w nich na mega okrągłą :D

      Usuń
  3. Tośmy się Asiu zgrały, ja dzisiaj też o firmoo :) Idealnie Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u Ciebie byłam i oglądałam :D Dziękuję :)

      Usuń
  4. Ale masz koślawy nos, no rzeczywiście! :P
    Ja nie wiem czemu tyle kobiet jest tak nietolerancyjna dla własnego nosa.
    Masz ładny, prosty, zgrabny nos i proszę mi tu nie narzekać. :P
    A w okularkach Ci jest ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki znowu prosty to on nie jest, ale dziękuję :P

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz w okularkach :)

    Z tą promocją to jakieś zmiany są od dzisiaj, wyczytałam coś takiego na ich funpage'u :) Jakąś aktualizację robią i przez jakiś czas promocja będzie zawieszona :) Ciekawe co wymyślą :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary fantastyczne, ale ... żeby nie wiem co, nie można się "pozytywnie rozczarować" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapamiętam na przyszłość, choć często używam tego określenia ;)

      Usuń
  7. tanie oprawki ma salon fielmann ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje poprzednie okulary właśnie tam wyrabiałam, ale nie byłam z nich jakoś specjalnie zadowolona, wydaje mi się, że te od firmoo ssą jednak nieco lepszej jakości :)

      Usuń
  8. Bardzo dobre oprawki sobie wybrałaś- pasują Ci do kształtu twarzy, ładnie w nich wyglądasz :)
    Ja właśnie jutro mykam do okulisty i też biorę sobie od Firmoo okularki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że coraz więcej osób się na nie decyduje :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To wyczyn, bo do mojej twarzy mało które okulary pasują ;)

      Usuń
  10. ślicznie wyglądasz :D pasują jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście bardzo pasują Ci te oprawki :). Ja zdecydowałam się na okularki przeciwsłoneczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przeciwsłoneczne też mają fajne, co najmniej kilka modeli bardzo mi się podobało :)

      Usuń
  12. Ja się czuję mocno skuszona, szczególnie, ze jesteś kolejną osobą, któa bardzo chwali okulary od Firmoo. Jestem tylko ciekawa czy nie będzie problemu ze szkłami dla mnie bo mam dużą, nietypową wadę wzroku. No i chciałabym jednak skusić się na słoneczne korekcyjne, bo nigdy nie mogę nosić słonecznych ze względu na duża wadę wzroku.
    Fajnie Ci pasują te oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam dużą wadę i ostry astygmatyzm, a ze szkłami nie było problemów :) Warto spróbować :)
      A korekcyjne przeciwsłoneczne mnie też kuszą, tylko niestety ceny w Pl są strasznie wysokie w przypadku takich okularów, może kiedyś :)

      Usuń
    2. A, no to dobrze wiedzieć, myślę, że spróbuję tylko po pierwsze muszę się wybrać do okulisty, bo badanie dawno robiłam a po drugie muszę zaczekać na info od nich jakie zmiany szykują po 7 października. A co do słonecznych też oczywiście ich do tej pory nie miałam prze ceny, ale chciałabym właśnie u nich zamówić słoneczne korekcyjne :)

      Usuń
  13. bardzo łądnie Ci w okularach, w ogóle podoba mi się gdy ktoś nosi okulary :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę od małego, ale nie zawsze się lubiłam z okularami, w ramach buntu miałam nawet od nich przerwę ;/ Ale jednak dobrze dopasowany model może nawet dodać trochę uroku, a nie go zabierać :)

      Usuń
  14. Świetnie w nich wyglądasz :) I coś mi się zdaje, że wzięłam ten sam model ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Model bardzo uniwersalny, u mnie rodzinka mierzyła i wszystkim pasował ;)

      Usuń
  15. Nie rozumiem skąd taka ekstaza - okulary za 20$...
    W salonach fielmann można mieć okulary wraz ze szkłami i oczywiście badaniem wzroku za 69zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakie kto ma szkła, moje np. są dość nietypowe i nie ma siły, żebym w takiej cenie mogła kupic okulary ze szkłami. W Fielmannie faktycznie są tanie oprawki (wiem, bo ostatnie okulary mam właśnie stamtąd), ale co mi po tym, że mogę wybrać oprawki za 20 złotych, jak za szkła zapłacę koło 200 złotych.

      Usuń
  16. Ten śrubokręt to dla mnie nie nowość, bo w firmie w której pracuję sprzedajemy takie od kilku lat. Mam zamiar zrobić sobie teraz okulary, bo w końcu znalazłam odpowiedni plastikowy model :) Mam jednak o tyle dobrze, że zapłacę mniej, bo nimi handluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie szczęście, że zawsze mi się odkręci jakaś śrubka, więc ten śrubokręt jest, jak dla mnie, bardzo dobrze pomyślany :)

      Usuń
  17. Świetnie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasują Ci te okularki i szczerze powiem, że Ci ich zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Parę lat temu bym w życiu nie pomyślała, że w okularach można ładnie wyglądać, dla mnie się to dość długo wykluczało :)

      Usuń
  20. Ja dopiero kupiłam okulary, więc niestety.. :) A na przeciwsłoneczne trochę szkoda tyle pieniędzy wydawać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też noszę okulary od wielu lat na zmianę z soczewkami, muszę się powoli rozejrzeć na nowymi oprawkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie mogę nosić soczewek i bardzo nad tym ubolewam ;/

      Usuń
  22. Bardzo Ci pasują :) Widziałam okulary tej firmy już na wielu blogach i tak ze zdjęć wnioskuję że rzeczywiście są w miarę dobrej jakości. nie widziałam z bliska i nie macałam, wiec muszę Ci wierzyć na słowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że jakością nie odbiegają (jeśli jej nie przebijają) od okularów, które wyrabiałam w Polsce u optyka i które kosztowały kilkakrotnie więcej niż okulary z firmoo :)

      Usuń
  23. Witaj :)
    a co sądzisz o kosmetykach marizy? Jesteś zadowolna? Używałaś?
    A może jesteś ciekawa i chciałabyś je wypróbować?

    pozdrawiam,
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to pytanie ma wspólnego z postem, z okularami?
      Kosmetyków nie znam, nigdy nie używałam.

      Usuń
  24. ale twarzowe :) tak myślę, zamówić sobie czy nie...

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki to model?? kapitalne są :) i naprawdę Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Model ten - http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-1962.html
      dziękuje :)

      Usuń
    2. dziekuje za link :) Asia ten model już niedostępny!! :( zaraz wyjdę z siebie. Czemu tylko mnie się takie rzeczy zdarzają... ehhh...

      pozdrawiam i dziękuje :)

      Usuń
  26. Bardzo ładnie w nich wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Panno Joanno, mam pytanie odnośnie okularów bo poważnie się zastanawiam nad ich zakupem :) Co ze szkłami? Oni już sami wstawiają na podstawie Twojej wady czy trzeba samemu wstawić gdzieś u optyka w PL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary dostajesz już razem ze szkłami, musisz mieć receptę od okulisty i na jej podstawie wypełniasz formularz przy zakupie okularów :)

      Usuń
  28. Ładnie Ci w nich ;) tak inaczej ^^

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...