WoleProstoHeader

1 wrz 2012

Lakierowo - oszukany frenczyk

Przyznam szczerze, że nie pamiętam kiedy ostatni raz na moich paznokciach gościł zwykły, klasyczny frencz. Możliwe, że jakieś 6-7 lat temu? Jak widać sporo. Wczoraj za to mnie natchnęło i zachciało mi się na paznokciach czegoś mega delikatnego i padło właśnie na ten zapomniany przez lata mani. Z francuskim manicurem mam jeden zasadniczy problem - moja płytka jest naturalnie bardzo krótka, teraz dodatkowo w ogóle wygląda nieszczególnie zachęcająco, wolny brzeg nie odznacza się ładnie i wyraźnie, tylko jest taki rozmemłany. Półtransparentny lakier do frencza i podkreślenie wolnego brzegu takim jakim jest, w moim przypadku jest niemożliwe. Ale od czego są kryjące lakiery i  trochę oszustwa? Na paznokcie powędrował lakier Iced Latte z Essence, na to Wibo z różanej serii, a jak już paznokcie miały jednolity kolor, białym lakierem do zdobień z Wibo pomalowałam końcówki. Efekt mi się dość mocno spodobał, nie wiem czemu przez tyle czasu omijałam frencza szerokim łukiem :)


Wczoraj pisałam, że teraz będę częściej bywać na blogu. Czego więc możecie spodziewać się w najbliższym czasie? Na pewno makijaży, bo kilka za mną chodzi, może w końcu uda mi się zrealizować pomysł na cykl o makijażowych błędach i o tym, co i dlaczego warto podkreślać. Przez któreś 10 dni września będę opisywać Dekalog Urody wraz z recenzjami kosmetyków FlosLek, w przyszłą niedzielę wybieram się na spotkanie śląskich blogerek, więc na pewno przedstawię relację z tego spotkania :)

Pozdrawiam już niemal jesiennie,
Panna Joanna

34 komentarze:

  1. Moje paznokcie i mój gust nie lubią frencza. Co innego jeśli ktoś maluje sobie tak paznokcie. Wtedy jak najbardziej jest piękny :) Co do twojego to nie ważne czy oszukany, czy nie ;P w końcu w malowaniu paznokci chodzi o to by efekt końcowy był piękny, a już jaką drogą to się osiąga to już psyt! tajemnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten klasyk w Twoim wykonaniu :>

    OdpowiedzUsuń
  3. tez bede na tym spotkaniu, mam nadzieje, ze sie poznamy :) w koncu obie imienniczki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. frencz bardzo ładnie się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny efekt. Moja płytka paznokcia też jest krótka i klasyczny french odpada, bo skraca optycznie długość samego paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się french bardzo podoba :) Tobie wyszedł super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda sama równiez nie pamiętam kiedy u mnie gościł

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł :> Sama nie przepadam za frenczem, ale u kogoś bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście, efekt wygląda bardzo ładnie i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za takim frenczem, ale kolorowy frencz to co innego:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo lubie frencha :) jezeli ide na jakas uroczystosc i nie wiem jaki manicure dobrac do stroju to zawsze stawiam na french manicure bo jest elegancki i klasyczny

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladnie wyszlo. Wcale nie widac ze oszukany :) Mnie tez ostatnio naszlo na frecha i sE strzeliłam, a co! :)

    a u mnie dziś dziwadło-krem do rąk w sprayu-zapraszam!
    http://napieknosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny efekt. Ja musiałam ostatnio sporo skrócić swoje paznokcie i musze jeszcze troche czasu przetrwac bez pomalowanych pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci, że nie wpadłam ta wykonanie frencza takim sposobem - bardzo mi się podoba! Mam Iced Latte ^^, więc pewnie niedługo zmaluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam frencza. Pora nadrobić zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Asieńko, absolutnie nie narzekaj na pazurki! Masz piękne- tak samo jak dłonie:) Moje końcówki też są rozmemłane, cóż, widocznie taka nasza uroda.
    French b. ładny, dopracowany:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne paznokcie, uwielbiam french:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie mam nerwów do frenchu. Zawsze pójdzie coś nie tak :) Czasem, raz na parę miesięcy mnie natchnie żeby zadziałać, ale zazwyczaj zadowalam się jedno-kolorowymi paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie to wygląda :)
    a tak btw to mam nadzieję, że się nei gniewasz --> http://littlebird92.blogspot.com/2012/09/paznokciowy-projekt-finish-wykonczenie.html ;)

    I jakie pozdrawiam jesiennie? Początek jesieni za 20 dni dopiero! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. to ja czekam na tą serię o makijażowych błędach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nie widziałam tak pięknego frencha.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bym tak równiukto nie umiała :(
    ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...