WoleProstoHeader

22 wrz 2012

Lakierowo - czerwień prawie idealna

Na spotkaniu blogerek miałyśmy okazję zapoznać się z marką Diadem. Przedstawicielka tej firmy przyjechała do nas, poopowiadała nam nieco o kosmetykach i wręczyła każdej z nas paczkę, w której znalazło się kilka produktów do wypróbowania. Przyznam szczerze, że do tych kosmetyków podchodziłam dość sceptycznie, zniechęcił mnie już na samym początku podkład, który był jednym z ciemniejszych jakie kiedykolwiek widziałam. W końcu jednak podkład oddałam w dobre ręce i zabrałam się za resztę kosmetyków. I tu spotkało mnie miłe zaskoczenie. Nie było może żadnego efektu wow, ot, całkiem przyzwoite kosmetyki, szału nie robią, ale pracuje się z nimi całkiem przyjemnie. Z całego zestawu w pierwszej kolejności chciałabym przedstawić lakier do paznokci. Ten już na początku miał wysoko postawioną poprzeczkę, pani przedstawicielka opisywała go jako jednowarstwowca, bez szkodliwych składników (takich jak formaldehyd czy toluen), kolor również bardzo mi się podobał - klasyczna czerwień, idealna na jesień. 

Jeśli chodzi o te szumne obietnice - może i jedna warstwa by wystarczyła, ale musiałaby być dość gruba, aby ładnie pokryć płytkę - ja zdecydowanie wolę nałożyć dwie cienkie warstwy i tyle też mam na poniższych zdjęciach. Kolor trochę inaczej wygląda na paznokciach, a inaczej w opakowaniu. W butelce wydaje się nieco ciemniejszy, bardziej "przykurzony". Niemniej - jest to taka czerwień, jaką uwielbiam. Wyrazista, nie za ciemna, nie za jasna, kremowa. Wykończenie mogłoby być odrobinę bardziej błyszczące, po wyschnięciu lakier lekko matowieje. Schnięcie całkiem przyzwoite, nie zdążyłam się zniecierpliwić. 
I wszystko byłoby pięknie, ładnie, gdyby nie jedna mała, upierdliwa sprawa - lakier błyskawicznie ściera się z końcówek. Dosłownie po dniu - dwóch wyraźnie widać starte końce paznokci i bardzo mnie to irytuje. Odprysków brak, kolor super, ale to ścieranie doprowadza mnie do szału. Mimo wszystko sięgam po niego dość często i po dwóch dniach pozbywam się go z paznokci (raz nawet zdarzyło się, że od razu po zmyciu tego lakieru, jeszcze raz pomalowałam nim paznokcie). 
Podsumowując - jak w tytule, czerwień niemal idealna.
Znacie lakiery marki Diadem? Inne kolory też tak błyskawicznie ścierają się na końcach?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

51 komentarzy:

  1. nie znam tej firmy:) ale ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam :) Ale kosmetyki mają całkiem przyjemne i tanie :)

      Usuń
  2. pierwsze słyszę o tej marce. Ale błyskawiczne ścieranie u mnie występuje w przypadku mojego jedynego OPI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się właśnie generalnie wszystko trzyma paznokci jak przyspawane, a tu taki zonk. Może to też kwestia tego, że ostatnio nieco inaczej pielęgnuję paznokcie, bo inne lakiery też się jakoś tak gorzej trzymają..

      Usuń
  3. Marka jest mi zupełnie obca.
    Choć już kilka blogerek pisało o tych lakierach.
    Czerwień całkiem ładna :) Jak to czerwień, zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwienie na paznokciach są zawsze mile widziane :)

      Usuń
  4. O, widzę, że u Ciebie też czerwono :) Bardzo ładny ma kolor i żal, że się tak ściera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal, oj żal. Poza tym jak dla mnie ideał - podoba mi się zwłaszcza to, że on taki zdrowy podobno ;)

      Usuń
    2. Po tych przejściach z Eveline wcale się Tobie nie dziwię...

      Usuń
  5. Ładny kolor. Ja bym się na niego skusiła choćby dla samego poznania firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma warta poznania - używałam jeszcze cieni i różu i też są całkiem niezłe. Tylko do podkładów radzę się trzymać z daleka ;)

      Usuń
  6. Taaaak... te ścierające się końcówki - jak się widziałyśmy w Gliwicach to też już o tym Wam mówiłam, a lakier zaledwie jeden dzień na pazurkach... Chociaż poza tym to trzymał się nieźle ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się trzymał super, w sensie odprysków itd. Ale ściera się jak wściekły ;]

      Usuń
  7. ja właśnie dziś go zmyłam mam podobne odczucia na dodatek te końcówki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek fajny,bardzo lubię czerwone pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień na paznokciach jest ponadczasowa :)

      Usuń
  9. Kolor śliczny, ale szkoda, że szybko się ściera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam jakoś tak manewrować przy tych końcówkach, żeby się dłużej trzymały (zabezpieczałam topem itp.) i nic to nie daje niestety..

      Usuń
  10. przy czerwieni to faktycznie dyskwalifikacja, a próbowałaś nałożyć utwardzacz, ja używam Sally Hansen, Mega Shine i właściwie każdy lakier w idealnym stanie mam 3-5 dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam, ale mam dość ograniczone pole manewru bo muszę zwracać uwagę na składy takich specyfików

      Usuń
  11. To bardzo miłe, że przedstawicielka firmy pofatygowała się na spotkanie i osobiście opowiedziała trochę o firmie- mnie to bardzo przekonuje.
    Muszę wypróbować ten lakier, ale w innym kolorze- czerwieni nie lubię na swoich pazurach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, to było całkiem miła niespodzianka :)

      Usuń
  12. Kolor rzeczywiście ładny, szkoda że się szybko ściera. Ja jeszcze nie miałam w swoich rękach żadnego produktu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ścieranie nieco go dyskwalifikuje, ale ma też sporo zalet ;)

      Usuń
  13. Szkoda, że nie dostałyśmy różnych kolorów, można było by porównać tą ścieralność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, a ja nawet nie wiedziałam, że dostałyśmy ten sam kolor wszystkie..

      Usuń
  14. u mnie zupełnie się nie sprawdził, wysycha bardzo długo i ten pędzelek jakoś nie w moim guście :(
    zakochałam się ostatnio w czerwieni essie - lolipop :) u mnie te lakiery się super sprawdzają.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się od lakierów Essie trzymam z daleka - jeszcze by mi się spodobały i bym zaczęła bankrutować ;))

      Usuń
  15. nigdy nie miałam lakierów tej firmy, ale kolor jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest naprawdę rewelacyjny,taki klasyk. Ładnie się też błyszczy

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor super! Idealna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kolor, bardzo lubię czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też pierwsze słyszę o tej firmie ale czerwień piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. moze z jakims podkladem bylo by lepiej? uzylas czegos utrwalajacego? bo czerwien bardzo ladna

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest piękny! :) Szkoda, że taki minus :(

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  22. to totalnie nie mój kolor, choć ostatnio na paznokciach wydaje mi sie coraz bardziej kuszący - widocznie staję się kobietą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Asia, lubię czerwienie, ale ta dla mnie nieco na krwista. Zawsze mam takie skojarzenie, jak w czerwieni jest kapka brązu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda świetnie na Twoich pazurkach, na jesień wolałabym jednak coś bardziej stonowanego - czerwień liści

    OdpowiedzUsuń
  25. no cóż, czerwień jak czerwień :) zawsze na czasie

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam firmy, ale kolor rzeczywiście bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli u mnie lakier trzymałby się krócej niż 4 dni, chyba bym już go nie używała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też nie słyszałam o tej marce wcześniej, lAKIER PRZECUDNY

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny odcień czerwieni. Szkoda tylko, że jest taki nietrwały. Wiadomo, że przy takim kolorze od razu wszystko widać. Nigdy nie słyszałam o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam o tej firmie ;) Czerwień jak czerwień - piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. przepiękny odcień czerwieni :) muszę go mieć... :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...