WoleProstoHeader

13 wrz 2012

Dekalog Zdrowej Skóry

Do tego posta, a właściwie serii postów zabierałam się naprawdę kawał czasu. Część z kosmetyków, które będę recenzować w najbliższym czasie, zdążyła już dobić dna, a reszta również jest temu bliska. Wczoraj w końcu zebrałam się do ostatniej rzeczy, która pozostawała do zrobienia - do obróbki zdjęć. Dzisiaj, jako że wszystko jest już gotowe, startuję z serią postów o punktach Dekalogu Zdrowej Skóry - poradnika opracowanego przez Laboratorium Flosleku.
Na sam początek jedynie małe wprowadzenie - co to jest Dekalog Zdrowej Skóry i o jakich "przykazaniach" mówi.

Wszystkie informacje pochodzą z informacji prasowej udostępnionej mi przez Floslek.

Jak pielęgnować skórę twarzy i ciała by jak najdłużej zachowała zdrowie i ładny wygląd? W dzisiejszych czasach łatwo pogubić się w dostępnych poradach. Dlatego też Laboratorium Kosmetyczne Floslek opracowało poradnik – Dekalog Zdrowej Skóry, który jest uniwersalnym zbiorem najważniejszych zasad dotyczących dbałości o urodę. 

Ponad 1000 Polek wzięło udział w akcji zorganizowanej przez Laboratorium Floslek na profilu marki na Facebooku oraz na łamach magazynu Olivia. Okazało się, że kobiety w Polsce mają wiele wątpliwości związanych z prawidłową pielęgnacją skóry. Po przeanalizowaniu nadesłanych pytań opracowano uniwersalne zagadnienia dotyczące pielęgnacji urody. W oparciu o nie eksperci z firmy Floslek we współpracy z dr Henryką Dąbrowską, lekarzem dermatologiem, stworzyli Dekalog Zdrowej Skóry – zbiór najważniejszych zasad dotyczących pielęgnacji skóry.



























Po Dziesiąte: Dbaj o skórę głowy



I mój własny 11 punkt: Pamiętaj o ustach!


To taki wielki skrót, tego co w najbliższym czasie znajdzie się  na blogu. Będziecie mogły przeczytać nieco więcej na temat poszczególnych punktach dekalogu, obok tego znajdą się moje recenzje produktów, które widzicie na powyższych zdjęciach. Ten post będzie podlinkowany na bocznym pasku, a gdy zaczną pojawiać się posty odnośnie konkretnych punktów - one również będą podlinkowane w tym poście.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajny dekalog, oczywiście w 100% zgadzam się z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekalog zawiera te najbardziej oczywiste punkty, ja bym jeszcze kilka od siebie dodała :))

      Usuń
  2. Fajna seria. Dodałabym od siebie skuteczne i jednocześnie delikatne oczyszczanie skóry po demakijażu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się zgadzam chociaż ciężko codziennie to wszystko wykonań ahhh ... ja dodałabym może jakiś tonik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tonik (a ostatnio hydrolaty) to też punkt obowiązkowy.

      Usuń
  4. Zgadzam się z każdym punktem :) Dla mnie najważniejszy jest demakijaż i dobre nawilżenie skóry :)
    I również uważam, że pielęgnacja ust jest bardzo ważna :)

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o pielęgnacji ust często zapominam, a potem moje usta się na mnie mszczą :P Więc staram się jednak o tym pamiętać, trzymam balsamy do ust koło łóżka i czasem odruchowo po nie sięgam :)

      Usuń
  5. Zapowiada się ciekawie, na pewno będę śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się fantastycznie. Będę pilnie śledzić. A wazeliny z Flosleku uwielbiam ;P mam czekoladową i waniliową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam waniliową, ale jeszcze kilka wariantów zapachowych mnie kusi ;)

      Usuń
  7. Fajnie Asia zrobiłaś ten post. Widzę że część kosmetyków nam się pokryła więc czekam na Twoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam to na początek jakoś zebrać do kupy, żeby potem mieć wszystko w jednym miejscu do podlinkowania :)

      Usuń
  8. Świetny post, fajny dekalog, czekam na kolejne notki z recenzjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zabieram do pierwszej ;)

      Usuń
  9. Bardzo fajny post, krótko i zwięźle. Trzeba jeszcze pamiętać, że skóra lubi z wiekiem zmieniać się, tzn. to, że od młodości miałyśmy skórę mieszaną nie oznacza, że 10 czy 15 lat później również jest ona mieszana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a możliwe ze zmieniła mi się z suchej na mieszaną ? :)

      Usuń
    2. O tak, to też jest prawda, przekonałam się na własnej skórze - dosłownie :) Moja cera w czasach nastoletnich była tłusta, problematyczna, teraz natomiast jest sucha, czasem wręcz przesuszona, a niespodzianki pojawiają się bardzo sporadycznie, więc i moja pielęgnacja się musiała zmienić :)

      Usuń
  10. jest tutaj kilka moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich również :) W ostatnim czasie kosmetyki Flosleku zdominowały moją pielęgnacyjną półkę :)

      Usuń
  11. aleee grzeszę ! Ah przydałaby mi się porządna kosmetyczna spowiedź ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czeeekam :D Zawsze byłam ciekawa produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...