WoleProstoHeader

7 sie 2012

Panna Joanna maluje...

I świetnie się przy tym bawi :) Od razu ostrzegam, że zdjęć będzie dużo, bo nie mogłam się zdecydować, które wybrać to raz, a dwa - w końcu opanowałam problem braku/nadmiaru światła. Mam ten problem, że moje okna wychodzą na wschód i na zachód i tym sposobem, jak chcę zrobić zdjęcia twarzy, oka itp. to w jednym pokoju zdjęcia wychodzą strasznie ciemne, a w drugim słońce świeci mi prosto w twarz. Ale, ale - wpadłam na pomysł, że skoro brakuje mi światła (słońca raczej nie zgaszę, więc pozostało kombinować tam gdzie za ciemno) to mogę sobie trochę tego światła dodać. Wiem, że brzmi banalnie, bo można to załatwić choćby za pomocą lampy błyskowej, ale w świetle lampy wyglądam, lekko to ujmując, źle. Własnoręcznie zrobiona blenda też szału nie robiła, a dodatek gdzieś mi się zapodziała (strzelam, że wrzuciłam ją za meble i tam już została :P). Rozejrzałam się dokoła siebie i zauważyłam na ścianie lustro, dość spore, ale nie za duże, na dodatek przyczepione tylko za pomocą takich "przyklejek". Po chwili mocowania się, udało mi się je zdemontować ze ściany i dzisiaj zdjęcia wykonane są właśnie przy pomocy mojego lustrzanego myku :) Aparat ustawiłam na statywie, lustro trzymałam pod twarzą, w ten sposób łapało światło zza okna i oświecało mnie. Nie do końca wiedziałam co mi z tego wyjdzie, ale efekty okazały się całkiem fajne. Lustro na ścianę nie wraca, będzie mi nadal pomagać w robieniu zdjęć w niesprzyjających warunkach.

Pisałam ostatnio, że chodził za mną makijaż w odcieniach czerwieni i czerni. Dzisiaj po powrocie z praktyki nie miałam właściwie nic ciekawego do roboty, więc złapałam za pędzle i oto jestem :) Zrobiłam nawet małego stepa, aczkolwiek pod koniec się rozpędziłam i ostatnie trzy kroki nie zostały osobno sfotografowane, na szczęście wiele filozofii tam nie ma. Nie będę się rozpisywać, poniżej step, a później zdjęcia efektów. Wszystkie zdjęcia można powiększyć klikając na nie.


Od górnego lewego rogu lecąc:
1. Na powieki nakładam bazę - użyłam bazy Joko.
2. Na całą górną, ruchomą powiekę nakładam czerwony cień, lekko wyciągając go ponad załamanie - czerwień, której użyłam pochodzi z paletki PPQ ze Sleeka.
3. Wewnętrzny kącik rozświetlam perłowym, biało - srebrnym cieniem (ponownie PPQ).
4. W zewnętrznym kąciku przy linii rzęs nakładam czarny cień (Sleek, PPQ).
5. W załamaniu powieki również nakładam czerń, hojniej w zewnętrznym kąciku, lżej przy wewnętrznym.
6. Dokładnie rozcieram za sobą wszystkie cienie. Posiłkowałam się beżowym cieniem z paletki Sleeka, Monaco.
7. Dolną powiekę podkreślam czarnym cieniem, rozcieram czerwienią; nad linią rzęs maluję czarną kreskę (to właśnie te pominięte kroki, w sensie roztarcie czerwienią i kreska u góry). Tuszuję rzęsy i gotowe!:)

Na ustach mam lekko różowy błyszczyk z H&M, na twarzy minerały Annabelles - zamówiłam ostatnie bezpłatne próbki i dzisiaj jakoś mnie wzięło na przetestowanie. Na policzkach również mam minerałka - jeden z zamówionych przeze mnie kolorów (Golden dark) świetnie sprawdza się w roli bronzera.
Brwi - kredka Basic, rzęsy - tusz Golden Rose. 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

63 komentarze:

  1. trzeba uważać z czerwonymi cieniami, żeby oko nie wyszło na chore ;) ale tutaj bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mogłam sobie pozwolić na tę czerwień bo nie jestem tak chorobliwie blada jak zimą :)
      dziękuję :)

      Usuń
  2. Fajnie wyszedł Ci ten makijaż ;)
    Masz śliczne niebieskie oczęta ;) zdjęcia uchwyciły je niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam...Pannę Joannę :P
      dziękuję :) muszę przyznać, że po raz pierwszy od bardzo dawna jestem zadowolona ze zdjęć makijażu :)

      Usuń
  3. Ale Ci pięknie wyszło, jestem pod mega wrażeniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień okiełznana ;D Bardzo mi się podoba Twoja propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To okiełznanie czerwieni już mnie męczy od jakiegoś czasu :D dziękuję :)

      Usuń
  5. Oj muszę wypróbować ten myk z dodaniem światła... Makijaż bardzo ładnie Ci wyszedł. Masz genialnie niebieskie oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myk bardzo prosty, a działa :)
      dziękuję :)))

      Usuń
    2. Jakich pędzli użyłaś?

      Usuń
    3. a różnych, prawdę mówiąc moje pędzlowe zaplecze jest dość słabe :)
      mam taką zbieraninę - Donegal, Essence, For Your Beauty, H&M i jakieś beznazwowo - bezfirmowe :)

      Usuń
  6. Perfekcyjnie! Wszystko tak ładnie dopracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się jak mogłam :) gdyby nie robienie zdjęć do stepa, to cały makijaż zająłby może z 10 minut, także naprawdę nie jest to nic skomplikowanego :)

      Usuń
  7. zjawiskowo wyglądasz w nim :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo "kocio" w takich kolorach, służą Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ohhhhh, błagam! przyjedź i pomaluj mnie na wesele.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, bardzo mi się podoba :)
    Niby czerwień taka trudna, a jak się jej umiejętnie użyje i połączy z innym kolorem, to czasami makijaż potrafi wyjść obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten makijaż. Ostatnio bardzo lubię czerwień na powiekach.

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwień efektownie podkreśla Twoją tęczówkę. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o Ty cholernico :D zdjęcia jak z profesjonalnej sesji <3

    czerwień jest Twoja :) i te tęczówki

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny! jeden z moich ulubionych Twoich makijaży!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie za ładna jesteś Ty kobieto ? Zazdroszczę Ci takiej wyjątkowej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz piękne oczy, ten makijaż bardzo Ci pasuje, jest wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ci to ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. na pewno odważnie, ja np nie widziałabym siebie w tych kolorach, ale Ty, tutaj jest pieknie :>

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny makijaż, świetnie uchwycony na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten makijaż niesamowicie podbił kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacja! bardzo mi się podoba odcień tego czerwonego cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Silczny makijaz- ja bym wygladala na chora albo pobita;) a technika zl ustrem wyszla na dobre- bardzo ladne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Twoje oczy wyglądają w tym makijażu:) Ja wyglądałabym na umierającą;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba! Do twarzy Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej! Zdjęcia wyglądają jak z profesjonalnej sesji:) Serio mówię:P

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajny makijaż, i te niebieskie oczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Po prostu wspaniały ten makijaż! Ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie :). Czerwień jest ryzykowna przy niebieskich ślepiach, ja jeszcze do niej nie dorosłam

    OdpowiedzUsuń
  30. lubie kiedy tutorial makijazu jest w formie zdjęć, i troszke popieram poprzedniczkę jest ryzykowna, i tylko dla odważnych...

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba ten makijaż, a Tobie bardzo pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. czerwieni w makijażu boję się jak ognia, tym bardziej, że generalnie w czerwonym mi nie do twarzy... wydobywa mi czerwone tony z cery i wyglądam jak świnka Piggie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ubóstwiam twoje makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię takie połączenie :) sama często sięgam po czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny makijaż:) Z czerwonym trzeba uważać ale może wyjść cudo jak powyżej :) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. ale masz piękny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bo kobiecie do głowy przychodzą odpowiednie pomysły w razie potrzeby. ;)

    A makijaż bardzo mi się podoba, świetnie wyglądasz w takich kolorach, masz takie... magnetyzujące spojrzenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja się boję czerwonych cieni ale Tobie wyszło wszystko genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam step by step! no i bardzo odwazne kolory, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. No prosze jakie pomysłowe z ciebie stworzonko

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie wyszło :) ja z moją cyfrówką nawet nie próbuję focić makijaży, kolory zawsze zjedzone i wychodzi jedna plama:)

    OdpowiedzUsuń
  42. mrrau, świetny mejkap i wyglądasz w nim świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. niesamowity kolor i głębia... <3
    no i wykonanie... :) ja się dopiero uczę tworzyć makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ciekawy makijaz podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny efekt końcowy! :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale cudo! :) Pięknie to wygląda!
    Bardzo podoba mi się kształt Twoich brwi.

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz w nim jak Miranda Kerr ;O

    OdpowiedzUsuń
  48. Aga umalowała się podobnie na nasze ostatnie wyjście na zakupy użyła różu z miyo jako cienia i darowała sobie kreskę. Kolor idealnie współgrał z kolorem jej bluzki strasznie to połączenie mi się podobało

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...