WoleProstoHeader

19 sie 2012

Panna Joanna maluje - zainspirowane Amy Winehouse

Znów niespodziewanie naszła mnie makijażowa wena. Konkretniej wczoraj kiedy oglądałam z tatą koncert Amy. Te jej charakterystyczne kreski chodziłyby za mną tak długo, aż nie uskuteczniłabym ich na swoich powiekach, więc dzisiaj nie mając wiele do roboty złapałam za pędzle. Nie jestem do końca zadowolona z efektu, dopiero na zdjęciach zauważyłam, że mogłam zrobić jaśniejsze usta, ale w końcu to nie usta grają w tym makijażu główną rolę. Zdjęcia wyszły mi w większości dosyć mroczne, więc postanowiłam pójść na całość i pobawiłam się nieco obróbką (czarne tło, kolczyk).
Kosmetyki użyte do makijażu: podkład mineralny Pixie, bronzer Joko, rozświetlacz Elf, kredka do brwi Basic, błyszczyk Eveline, czarny cień z paletki Sleeka OSS, tusz Golden Rose.





Pozdrawiam,
Panna Joanna

114 komentarzy:

  1. Ty patrz jak Ci ten kolczyk by pasowal hehe :D
    a makijaz ladniejszy niz u Amy , u niej byl zawsze taki niedbaly ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj twarzy bym sobie nie przekłuła :D ale na szczęście jest fotoszop, więc okazjonalnie mogę takiego kolczyka ponosić :P
      Dziękuję :) Ja nawet początkowo próbowałam tą niedbałość trochę odwzorować (typu kreska tak bardzo od ręki, bronzer jak smugi itd.) ale tak się nie da..

      Usuń
    2. uff, już myślałam, że jest prawdziwy:)

      Usuń
    3. Oj nie nie, fanką kolczyków nie jestem, marzy mi się jedynie tragus :D:D

      Usuń
  2. Zajebi*cie wyglądasz z taką krechą! A fryzurkę Amy zrobisz kiedyś? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam! Ale ni cholery mi nie wychodziło..chyba za mało włosów mam, musiałabym je strasznie mocno natapirować

      Usuń
  3. Ale krechy! Rozumiem, że to zabawa, inspiracja, ale wolę cię jednak w delikatniejszym wydaniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z domu bym tak nie wyszła :))

      Usuń
    2. a ja na nocną imprezę na mieście jak najbardziej :P)

      Usuń
    3. A na imprezę to co innego :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miałam sporo frajdy przy robieniu tego makijażu i potem przy obróbce zdjęć :) W tle leciała mi stosowna muzyka i popłynęłam :)

      Usuń
  5. jako zabawa/ próba ok,ale nie podobasz mi się w tej kresce.Dziwnie Twoje oczy wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej kresce chyba żadne oczy nie będą normalnie wyglądać, bo sam makijaż oka jest mocno przerysowany. A mój makijaż miał być tego odwzorowaniem :)

      Usuń
  6. nawet pasowałby Ci kolczyk ;)

    ładnie wykonane kreski, ale ogólnie zamysł takich wielkich mi się nie podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) no cóż..makijaż Amy był bardzo charakterystyczny :)

      Usuń
  7. Przepięknie wyglądasz, mi się zawsze podobały kreski Amy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)) mnie również, choć to jednak jak dla mnie makijaż taki typowo sceniczny ;) na co dzień bym się tak nie odważyła umalować :)

      Usuń
  8. Kiedyś też próbowałam wcielić się w Amy, ale jakoś nie opublikowałam tego na blogu... Hmm... może odgrzebię gdzieś z otchłani komputera :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! podziwiam za precyzję :)
    rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) dużo jednak robią zdjęcia :))

      Usuń
  11. Super to wygląda, krecha bardzo fajna, tylko odnoszę wrażenie że na jednym oku jest tak jakby wyżej zrobiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i bardzo fajne te zdjęcia, zwłaszcza to drugie :)

      Usuń
    2. Ewes bo ja oczy mam krzywe :P tzn jak miałam zamknięte oczy to kreski były w miarę takie same, ale jak otwarte to wyglądają sporo inaczej, z tego względu, że prawą powiekę mam dużo bardziej opadniętą niż lewą i stąd pewnie ta różnica :)

      Usuń
  12. kreseczki piękne i perfekcyjne :) może nie na co dzień, ale poszaleć czasami można :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooooow, szczena mi opadła... jestem pod ogromnym wrażeniem :) makijaż dodaje Ci trochę lat, ale to nie zmienia faktu, że wyglądasz w nim zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym wieku pomyślałam o dziwo :D choć trzeba przyznać, że sam makijaż zdecydowanie nie należy do odmładzających :)

      Usuń
  14. jestem pod ogromnym wrażeniem, wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz tak... mrocznie ;> Fajnie, podoba mi się! :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mrocznie, nawet moja psina się jakoś na mnie podejrzliwe patrzyła :P

      Usuń
  16. krechy Amy rządzą :D świetny warsztat :) a ten kolczyk nooo już dopełnił całości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam dokleić w ps'ie tego kolczyka, bez niego to nie było "to" :D

      Usuń
  17. Genialnie Ci to wyszło! I w sumie pasuje Ci wizerunek takiej rockowej dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, nie mój styl kompletnie, ale zabawa przednia :)

      Usuń
  18. :O Szczena opada! Makijaż i te zdjęcia robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jakoś wyjątkowo naszła mnie wena na jakąś ciekawszą obróbkę zdjęć :)

      Usuń
  19. super - troche mrocznie ale dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być mrocznie :D Amy jednak słodka nie była :)

      Usuń
  20. Nie wyszłabym oczywiście na ulice w takim ;P ale faktycznie bardzo przypomina styl Amy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się odtworzyc jak najwięcej detali, fryzura za to mi wybitnie nie wyszła :P

      Usuń
  21. mrooooook ;D
    zdecydowanie wolę Cię oglądać w subtelniejszej wersji ;)
    no ale trzeba przyznać, że wyszło Ci to odwzorowanie makijażu Amy... także propsy Asiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja siebie też wolę w delikatniejszych makach, choć przyznam, że odkąd mam znowu ciemne włosy ciągnie mnie do smoków i innych takich :D przy blondzie niektóre makijaże wydawały się przerysowane, ale jako brunetka tego nie widzę aż tak :D

      Usuń
  22. Mnie się bardzo podoba :) Czy w jasnych makijażach czy w ciemnych masz bardzo wyraziste i piękne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyszła Ci ta kreska! jeszcze tylko fryz jak Amy i możesz starać się o bycie jej sobowtórem, hehehe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj z tym fryzem próbowałam, ale nie mam pojęcia jak jej się udawało uzyskać taką objętość :D

      Usuń
  24. uuu, z pazurem! :)
    jakbyś nie napisała kim się inspirowałaś, zgadłabym bez problemu!

    w wolnej chwili zapraszam do mnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracja zdecydowanie oczywista, kreski Amy są niepowtarzalne :)

      Usuń
  25. Jako fanka Amy jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako fanka Amy musiałam spróbować swych sił w tym makijażu :D dziękuję :)

      Usuń
  26. Bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) namachałam się nad nią jak głupia, jak już lewe oko było ok, to z prawym coś nie grało i na odwrót ;]

      Usuń
  28. no jaka mroczna Asiulka :) tez jak Ewesce mnie sie wydaje,ze jedna kresunia jest ciuteczke wyzej :)
    ale to szczegol,bo i tak jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Emi :) pisałam już wyżej, że to dlatego, że ja mam jedną powiekę dużo bardziej opadającą niż drugą stąd efekt, szkoda, że nie mam jakiejś sensownej foty na wprost z otwartymi oczami

      Usuń
  29. Świetny makijaż :) Pasowałby Ci taki kolczyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) a na kolczyk się nie zdecyduję, kolczyki w twarzy nie dla mnie niestety

      Usuń
  30. Cudownie, pasuje ci taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Makijaż dosć mocno nie w moim stylu, ale do zdjęć nadaje się idealnie :)

      Usuń
  31. Wspomnienie Amy gdy patrzę na Twoje oczy :)
    Bardzo precyzyjnie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejszy komplement, dziękuję :)))

      Usuń
  32. Makijaz ladny, ale Tobie nie pasuje zupelnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tego świadomość, moje krzywe powieki średnio nadają się do jakichkolwiek kresek, a już zwłaszcza takich konkretnych..

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. Dzięki, nad się najbardziej napociłam :))

      Usuń
  34. Jako zagorzała fanka Amy, stwierdzam, iż pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyszło! :) A i ten kolczyk fajnie wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyk niestety obrazuje moją średnią znajomość obsługi photoshopa, ale robiłam co mogłam, żeby w miarę sensownie to wyglądało :D

      Usuń
  36. wow, meega <3 mi nawet 'codzienne' kreski wychodzą krzywo, a tu taka symetria. pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Symetrii niestety nie widać za bardzo bo nie mam foty z zamkniętymi oczami, a oczy jak mam otwarte to mam krzywe :P ale dziękuję :)

      Usuń
  37. Fantastyczny makijaż:) Nieco mrocznie:) Lubię takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale oko... Świetnie, ja bym się nie odważyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale, że w ogóle się tak pomalować czy wyjść tak do ludzi?:D

      Usuń
  39. bardzo podobnie Ci wyszło, chociaż ja lubię delikatniejsze kreski

    OdpowiedzUsuń
  40. Panna Joanna maluje pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, wyglądasz jak kocica!:D Na serio, makijaż bardzo ładnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Melduje się kolejna fanka Amy :) Makijaż wyszedł Ci genialnie ! Ale muszę się przyznać, że nie załapałam od razu, że kolczyk masz dorobiony w PS ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny makijaż, te oczy... :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Charakterystyczny i bardzo ciekawy makijaż.:)

    OdpowiedzUsuń
  45. vanilias.blogspot.com // Nominowałam cię , przepraszam jeśli nie lubisz takich zabaw

    OdpowiedzUsuń
  46. trafiłam przypadkiem i nie żałuję , bardzo mi się podoba ^^

    + obserwuję . : ]

    OdpowiedzUsuń
  47. no magicznie tu magicznie! piękna Ty, świetny blog-czuć pasję! super koleżanko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. A mi z pierwszego zdjęcia przypominasz Amy Lee :)

    OdpowiedzUsuń
  49. super:) a na ost zjd wygladasz całkiem jak Amy:)

    OdpowiedzUsuń
  50. na przedostatnim zdjeciu jestes do niej bardzo podobna :) świetna inspiracja

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...