WoleProstoHeader

1 sie 2012

Lakierowo - na różowo

Pod ostatnią notką zażądałyście swatchy lakierów z różanej kolekcji Wibo - dzisiaj częściowo spełniam Waszą prośbę i pokazuję jeden z nich - nr 10, czyli róż ze złotym połyskiem (takim bardzo, bardzo drobnym shimmerem). Z całej trójki ten osobnik podoba mi się chyba najbardziej, choć malowanie nim do najłatwiejszych  nie należy. Prawdę mówiąc po czwartej warstwie myślałam, że wyrzucę go przez okno - wciąż wyraźnie było widać linię paznokcia (nawet nie chcę myśleć, jak długo by schły te cztery warstwy plus dwie Eveline 8w1..). W końcu się zirytowałam, wszystko zmyłam, położyłam warstwę Eveline (to taka moja baza, używam tej odżywki każdorazowo przed malowaniem), na to warstwę białego lakieru i dopiero na to powędrował lakier Wibo - tym razem dwie warstwy wystarczyły :) Ciężko było mi uchwycić efekt na zdjęciu - ten shimmer jest dość widoczny, zwłaszcza w świetle, a sam lakier prezentuje się naprawdę ładnie - dość jasny, różowy, ale "barbiowaty", subtelnie połyskujący. Szkoda tylko, że z tym malowaniem takie cyrki, ale biały lakier (albo np. jakiś nude - byle był jasny i kryjący) ułatwia sprawę.


Kolor lakieru jest niemal identyczny jak na zdjęciu z lewej strony - w zależności od zdjęcia wychodził albo zimny albo ciepły, a to zdjęcie akurat bardzo dobrze obrazuje jego odcień.

Co do zapachu róż - jest, a i owszem. I to nawet dość intensywny, mój OPT wczoraj podobno wyczuwał pączki z różą :)

Z kolejnymi recenzjami kosmetyków z różanej serii przybędę wkrótce - już teraz mogę napisać, że róż wypada póki co genialnie - jeśli jeszcze się na niego natkniecie to bierzcie bez zastanowienia :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

47 komentarzy:

  1. Przyjemy kolor:) szkoda tylko, że taki problematyczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już wpadłam na to, żeby go położyć na coś kryjącego to nie aż taki straszny jest :) a kolor wynagradza to babranie się z nim :)

      Usuń
    2. Też mam pewne kolory, które trzymam za... ogólny wyraz ;) ale przyznam się, że nie przepadam za takimi problematycznymi sztukami. Chyba jak każdy;)

      Usuń
  2. Prezentuje się fajnie i tak delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wygląda, mi niestety nie udało się go upolować :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam taki problem z neonami golden rose, muszę kłaść biały pod spód bo inaczej mi prześwitują końcówki nawet po 4 warstwach :/ śliczny ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kupiłam i bardzo polubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ładnie, ale 4 warstwy to nie na moją cierpliwość;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go na pazurkach, nawet dziś na bloga wrzucałam mani z nim
    faktycznie krycie nie najlepsze ma :(
    ale kolor jest śliczny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor, ale szkoda, że dość problemowy...

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się, mam ostatnio jakąś fazę na takie barbiowe odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i sam kolor do gustu mi nie przypadł ale aż takiej hecy z nakładaniem go nie miałam. Pamiętam, że zalewał trochę skórki. Mnie osobiście spodobał się podobny bardzo do nr. 10 ten z nr. 2 jest delikatniejszy ale kto co woli ;) Sama dzisiaj notkę z nimi wstawiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, niestety u mnie w Rossie nie było tej promocji ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukałam go ale już wszystkie zostały wykupione :( szkoda, bo śliczny

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny róż taki romantyczny:D

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor ładny ale zapaszek na pewno nie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam na niego ochotę dla samej buteleczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ślicznie, ale jak mam się męczyć z 4-ma warstwami lub na biały malować dwie to podziękuję:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Yupii mam nr. 10...jeszcze nie malowałam, ale już mi się mordka cieszy na samą myśl ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jej alez marne krycie... nie chcialo by mi sie tak bawic z bialym podkladem

    OdpowiedzUsuń
  19. mam z różanej serii nr 9, kupiony w regularnej cenie, to chyba mój ulubiony odcień różowego lakieru:) a przeceny nigdzie nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  20. OPT to jakis nowy dziwny skrot dla chlopaka?

    tez mam takie lakiery, ktore potrzebuja z 4 warstw ;/ i albo bede musiala kupic bialy lakier (fuj) albo poloze na jakis nude.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OPT to Osobisty Personel Techniczny, którym w istocie jest mój chłopak
      ja użyłam białego lakieru do frencza, w ogóle go nie było widać spod tego różowego lakieru, ale na nude też będzie dobrze wyglądał

      Usuń
  21. Lubię takie róże u innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  22. one są teraz znowu w rossmanie? :D ja kupiłam rok temu, ale teraz znów je widzę na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale przyjemny jest, delikatny taki :)

      Usuń
    2. nie znowu tylko wciąż :) teraz wyprzedają tę kolekcję - każdy produkt kosztuje 1,29 zł, więc zapanował mały szał :D

      Usuń
  23. ja miałam pomarańczowy lakier z tej serii, i taki udający czerwień. oba były paskudne dlatego zraziłam się do tych lakierów. :P ten który masz w zasadzie mi się podoba, ale jak go spotykam to jakoś nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na te czerwone i pomarańczowe miałam ochotę, ale u mnie je wymietli niestety..ale może to i dobrze :)

      Usuń
  24. Warto było się pomęczyć bo kolor widzę jest świetny! Szkoda,że u mnie nie ma już tych produktów z serii różanej,ale może to lepiej dla mojego portfela... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam cena 1,29 zł aż taka szkodliwa dla portfela nie jest :D

      Usuń
  25. Podziwiam Cię, że chciało Ci się tyle męczyć. Mój pewnie już leżałby w śmietniku albo poleciałby przez okno :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest przepiękny! Mam go i we wtorek malowałam nim malowałam nic paznokcie. Tak jak Ty nałożyłam go na biały lakiery i krycie osiągnęłam po dwóch wartach. Kolor w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy. Jak tam poszukiwanie chaberka? :D u mnie w Rossmannie jedynie zmywacze dwa zostały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chaberka szukałam, ale niestety nie ma...
      a co do lakieru, nie mogę się nie zgodzić :D piękny kolor :)

      Usuń
  27. pacze i płaczę, tyle szukałam tych lakierków, wszystkie już wykupione ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. na biały lakier nie wpadłam a już chyba zdążyłam się go pozbyć :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...