WoleProstoHeader

3 lip 2012

Przychodzi baba do Rossmanna, a tam kosmetyki

A jak kosmetyki to wiadomo...poszłam w zasadzie po pastę do zębów i chusteczki i takie pierdółki potrzebne mi na wyjazd (Trustmyself! Znów  będę w sąsiedztwie!:)), ale zorientowałam się, że w portfelu nie mam pieniędzy, za to odnotowałam obecność stuzłotowego bonu, który mogłam zrealizować w Rossmannie.
Co kupiłam? Same potrzebne rzeczy :P Kupiłam pastę, chusteczki i naturalną gąbkę, których nie ma na zdjęciu, a oprócz tego kilka kosmetyków z Isany (zaczynam naprawdę lubić tę markę) - zmywacz, dwa żele z limitowanej edycji, suchy szampon (przyda się na wyjeździe) i piankę do golenia o zapachu brzoskwiniowym. Do koszyka wpadł mi mój ulubiony antyperspirant z Rexony, mokre chusteczki z Synergen, płyn do demakijażu oczu z Lirene (skusiła mnie cena na do widzenia, czyli 7 złotych bodajże oraz mała, zgrabna butelka, która nie zajmie dużo miejsca w kosmetyczce), dwie sole z Wellness Beauty (będę ratować moje wymęczone stopy), lakiery jakoś same wskoczyły mi do koszyka - wpadł mi w oko czerwony lakier z Manhattanu z serii M&Buffalo, nr 08 i biały do zdobienia paznokci z Wibo. Skusiłam się również na szampon z Green Pharmacy, ostatnie małe blogowo - wizażowe rozeznanie upewniło mnie, że moje włosy powinny polubić się z ziołową pielęgnacją.
Więcej grzechów nie pamiętam, krem przeciw odparzeniom z Nivei otrzymałam jako gratis (od kiedy w Rossach dają gratisy??coś mnie ominęło?:P).
Na wakacyjne wojaże wyjeżdżam dopiero w piątek, czeka mnie 10 dni spędzonych w świeżym, górskim klimacie - mam nadzieję, że te paskudne upały w końcu zelżeją bo zemrę...Przy okazji poproszę o propozycje jakiś fajnych seriali, bo przez 5 dni będę na tym łonie natury sama, ponieważ mój OPT niestety od poniedziałku do piątku musi wrócić na praktyki. Oglądałam już Big Bang Theory, How I met your mother, The Vampire Diares, House'a, Supernaturala, próbowałam przebrnąć przez Plotkarę i Gotowe na wszystko, ale to chyba jednak nie moje klimaty ;) Jakieś propozycje?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

89 komentarzy:

  1. Heroes!! :) Misfits i Skins - też polecam. Ale jak podobało się Supernatural, to Herosami bedziesza zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo o Herosach zapomniałam :D muszę się zaopatrzyć :D

      Usuń
  2. ja muszę wstrzymać się z zakupami, tym bardziej że dopiero co z nich wróciłam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak sobie mówię po każdych :) ale akurat dzisiaj była sytuacja wyjątkowo, bo kupić część tych kosmetyków i tak musiałam, a bon musiałam wykorzystać cały :P

      Usuń
  3. Też dziś byłam w rossie, ale zdjęć nie będę wrzucać ... Pieluchy, wkładki laktacyjne, chusteczki dla niemowląt :DDD Pani w kasie uratowała sytuację, wrzuciła mi w gratisie peeling do stóp z neutrogeny :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę zakupy tematyczne :)
      u mnie z gratisem na odwrót - całe zakupy były dla mnie, a dostałam w gratisie krem dla niemowiląt więc wiesz :))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Z Isany jest moja najulubieńsza odzywka do włosów :)

      Usuń
  5. pianka do golenia świetna, szampon o wiele lepszy niż inne suche dostępne w Polsce...w moim Rossmannie dali mi ostatnio kilka saszetek...pasty do zębów:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to dobrze wiedzieć bo i piankę i szampon brałam trochę w ciemno, kierując się w sumie głównie tym, że z kosmetyków tego typu były najtańsze :D

      Usuń
  6. Spore zakupy :) z polskich seriali polecam Przepis na Zycie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałam Przepis na zycie, bez większej fascynacji, tak bardziej z przyzwyczajenia :) ogólnie nie przepadam za polskimi serialami :)

      Usuń
  7. Skins, Sex and the City, 90210 :)
    Z Green Pharmacy miałam odżywkę, która nie robi nic, więc chyba nigdy więcej nie kupię niczego tej firmy. Zmywać z Isany za to wielbię :))
    Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      a widzisz - co włosy to reakcja, ja mam nadzieję, że jednak GP mi podpasuje :)

      Usuń
  8. Ja wczoraj tak weszłam do Rossmanna, po rzeczy na promocji, wyszłam z cieniami z Lovely, kredką i lakierem na poprawę humoru... ;D
    Z seriali polecam: Więzy Krwi, dwa sezony szybko pójdzie, Detektyw King i jeśli lubisz vintage to Zagadki panny Fisher, lata 20 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seriale zapisane, dzięki za propozycje :)

      Usuń
  9. Polecam FAIRLY LEGAL :) A z polskich seriali PRAWO AGATY :)
    Ładnie się obłowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spontaniczne zakupy są najlepsze ;)

      Usuń
  10. Daje Ci rozgrzeszenie a w ramach pokuty musisz napisać recenzję przynajmniej połowy z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z powazniejszych Sons of Anarchy, z takich dla mlodziezy moze Pretty Little Liars? o, albo Shameless US!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PLL znam, a Sons of Anarchy mi przyjaciółka kiedyś polecała więc też wpisałam na listę :)

      Usuń
  12. Ja proponuję 39 i pół :) albo Przepis na życie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, polskich seriali to ja nie bałdzo :)

      Usuń
  13. Miałam ten płyn micelarny i bardzo go lubiłam, choć na wizażu miał sporo negatywnych opinii, a co do seriali, to o nich była moja ostatnia notka, więc jakbyś szukała propozycji, możesz zajrzeć :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam, widziałam, co nieco spisałam :)

      Usuń
  14. Tytuł przeboski :D Widzę kilka fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tytuł jakoś tak sam do mnie przyszedł :)

      Usuń
  15. Polecam 90210, świetny serial

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałam kiedyś, ale potem mi się znudził :)

      Usuń
  16. wyprobuj True Blood, nieco ostrzejsze vampire diaries :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam nad tym właśnie, chyba się skuszę :)

      Usuń
  17. Green Pharmacy jest w Rossie?

    A z seriali, których nie wymieniłaś : Dexter, True Blood, Criminal Minds, Fringe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest :) i teraz są nawet promocje - szampony za 5,99, balsamy do włosów (z kremem do rąk w zestawie) za 5,99, także stwierdziłam, że się skusze :)

      Usuń
    2. Matkoicórko.. muszę się przywiązać do kaloryfera :P

      Usuń
  18. o jejku :D ja na razie mam zakaz kupowania :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak się właśnie kończą nieplanowane zakupy, z tych planowanych zazwyczaj nic nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieplanowane są najlepsze :D większa satysfakcja :D

      Usuń
  20. Ja polecam CSI, wszystkie serie, choć moim zdaniem NY jest najlepsze. Poza tym całkiem niezła jest Eureka, Being Human (ale wersja amerykańska, brytyjska to jakieś nieporozumienie), osobiście uwielbiam Charmed, ale to tylko dla miłośników. No i oczywiście Chirurdzy - klasyka. Lepsze nawet od Ostrego Dyżuru, ale to moja bardzo subiektywna opinia :)
    Co do zakupów, to też poszłam dzisiaj tylko po masażer (na szczęście udało mi się dostać, ostatni na półce), a wyszłam z zakupami za ponad 80 pln. Cóż, takie sklepy niestety wciągają jak czarna dziura. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię CSI, Chirurgów też lubię, ale oglądałam tak raczej sporadycznie :)
      sklepy są jak odkurzacz na pieniądze :P

      Usuń
  21. Scrubs! Specyficzne poczucie humoru, ale ja takie uwielbiam ;) Wiele osób polecało mi również Dextera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj też sporo poleca, czyli coś w tym musi być :)

      Usuń
  22. Z serialami mamy podobny gust ;) Ostatnio wyszedł nowy serial - Touch i jak narazie jest tylko 1 sezon, ale zapowiada się ciekawie. Słyszałam, że ludzie bardzo chwalą Grę o Tron, ale sama mam dopiero oglądanie tego w planach, jak narazie "siedzę" w Supernatural i nie mogę się oderwać :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Supernatural jest super, jak sama nazwa wskazuje :D

      Usuń
  23. Z seriali to proponuję True Blood, Grimm, Body o Proof, Jane by Design, Bitch in the Apartment 23, Two broke Girls , itd :) Dużo wypisałam :) heh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Two Broke Girls oglądałam, fajny był :) przerobiłam też Przyjaciół o czym też sierota zapomniałam wspomnieć :) a to co mi tu wypisałaś machnęłam na karteczkę :)

      Usuń
  24. polecam nowy serial 'zemsta' http://www.foxlife.pl/zemsta

    OdpowiedzUsuń
  25. to w Rossmannie są kosmetyki??? ;D XD
    poszlałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :D:D pewnie te zakupy to rezultat jakiegoś szoku spowodowanego zdziwieniem ;))

      Usuń
  26. Suchy szampon z Isany jest naprawdę dobry. Chusteczek z Synergen nie lubię - szczypie mnie po nich twarz koszmarnie, zużyłam do dłoni. Pianki z Isany też nie lubię - tragicznie śmierdzi chemią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chusteczki i tak do rąk więc nie wybrzydzałam :) a piankę się zmywa od razu więc myślę, że dam radę :)

      Usuń
  27. Ostatnio moja rodzicielka dostała ten płyn z Lirene w gratisie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten płyn jest chyba wycofywany, skoro była cena na do widzenia :) szkoda więc mi było go nie wziąć :D

      Usuń
  28. z seriali to polecam Walking Dead, bardzo wciągający;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zapisuję a potem będę czytać o czym to, także dziękuję za wszystkie propozycje :))

      Usuń
  29. Przychodzi baba do rossmana ...a tam nie ma komsetyko!Ha to dopiero byl by bol i rozpacz ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Też zaczynam coraz bardziej lubić Isanę :) Niestety seriali nie polecę, bo amerykańskie mnie odrzucają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie z kolei polskie :) a Isana fajna firma, tania, łatwo dostępna :)

      Usuń
  31. czekam na recenzję suchego szamponu. przydalby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko przetestuję to dam znać :) ja ogólnie i tak co dziennie myję włosy, ale podejrzewam, że na wyjeździe nie będzie mi się chciało :D

      Usuń
  32. Oj niezłe zakupy kurczątko poszalałaś

    OdpowiedzUsuń
  33. Same potrzebne rzeczy na tym zdjęciu, mało tej rozpusty... :P PS. nie żebym wyszła na jakiegoś śledczego, bo poznałam Cię na fb po miniaturce zdjęcia, ale mamy wspólnego znajomego, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kogo?kogo?kogo? :D aż mnie zaciekawiłaś :)

      Usuń
    2. Jest z kk, pewnie niewiele osób z naszego miasta jest na IŚ w Gliwicach :D Jeszcze jeden kumpel z klasy z liceum studiował z wami, ale wyleciał po pierwszym semestrze :D

      Usuń
  34. Dla mnie Rossmann to kraina rozpusty:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super nowe nabytki mniam :)
    Z seriali ostatnio polubiłam i polecam Californication

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nabytki prawie tylko i wyłącznie do kosmetyczki wyjazdowej :)

      Usuń
  36. synergen i isana robią naprawdę bardzo dobre kosmetyki w przystępnej cenie i o dobrym składzie. sama długo przekonywałam się do ich produktów zaczynając powoli od zmywaczy do paznokci, a ostatnio baaaardzo pozytywnie zaskoczył mnie ich body cream z 5% stężeniem mocznika. działa po prostu cuda! dlatego też, ostatnio isana górą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isanę lubię bardzo, do Synergen mam uraz - ani słynny puder prasowany ani pielęgnacyjne kosmetyki mi się nie spodobały ;) z chusteczkami zaryzykowałam bo i tak potrzebuję ich jedynie do odświeżania rąk :)

      Usuń
  37. Z seriali polecam Dextera! :-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Dextera też się znajdzie czas :)

      Usuń
  38. Ostatnio obejrzeliśmy z chłopakiem całego Dextera, Grę o tron, a teraz oglądamy Kości :) Co do kosmetyków to ostatnio też kupiłam suchy szampon z Isany i jestem nim zachwycona :) Rexonę uwielbiam tą aloesową, a na zmywacz z Isany i szampon z Green Pharmacy mam chętkę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ulżyło mi z tym szamponem bo tym razem nie wczytałam się specjalnie w recenzje i sięgnęłam po najtańszy :)

      Usuń
  39. Zobacz jak Ci się spodobają Kości :) (jest 7 sezonów więc tym samym jest co oglądać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kości czasem oglądałam na Polsacie i podobały mi się :)

      Usuń
  40. Ostatnio doszłam do wniosku, że moje wyprawy do Rossmann'a kończą się źle i wchodze tylko popatrzeć, haha. Wiadomo, jak się kończy takie 'oglądanie' a potem skomlenie, ojejejejjku jak mi źle ;d ale jak spojrze na te piekne kosmetyki, jak bardzo były mi potrzebne... :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Może The Killing - świetny :) Co prawda, trzeba się wciągnąć, ale trwa tylko dwa sezony, dotyczy szukania zabójcy pewnej dziewczyny i przedstawia trzy wątki powiązane ze sobą

    OdpowiedzUsuń
  42. Poszalałaś z zakupami!
    Z seriali polecam Mentalistę (na wakacje jak znalazł - raczej lekki i zabawny), Sons of Anarchy, The Killing, Flash Forward i najlepszy polski serial - Glinę (raczej mało wakacyjny, ale genialny).

    OdpowiedzUsuń
  43. oooja tez dzisiaj zrobilam duze zakupy w Rossmannie i nic nie dostalam ;( zadnego gratisu! a z seriali Sex and the city ;) i Breaking Bad ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj znam to dobrze - ja zawszę w Rossmannie próbuję nie patrzeć na półki z lakierami do paznokci, ale i tak zawsze z jakimś wychodzę. Albo z pięcioma :P
    Co do seriali to oprócz tych, które już zostały Ci zaproponowane, ja mogę zarekomendować Awkward. Świetny serial - sympatyczna główna bohaterka, wydaje się być taka.. normalna, nieplastikowa. Na początku, przed oglądaniem zraziła łatka "by MTV", ale na szczęście "Awkward" nie okazał się odmóżdżającym kitem :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...