WoleProstoHeader

30 lip 2012

Mała rzecz, a cieszy :)

Zaliczyłam dzisiaj istny rajd po lekarzach - okazuje się, że przed miesięczną praktyką muszę wykonać szereg badań, a jeżeli jest coś, czego szczerze nie cierpię, to z pewnością jest to bieganie po lekarzach. W ramach pocieszenia weszłam na chwilę do Rossmanna, bo ostatnio na blogach nastąpił wysyp informacji o wyprzedaży różanej kolekcji Wibo. I rzeczywiście - też zastałam szafę Wibo z przecenionymi produktami. Nie było tego, na co miałam największą ochotę, czyli chabrowego linera, ale z pustymi rękami nie wyszłam :)


Przygarnęłam właściwie wszystko to, co zostało - nie wzięłam jedynie ciemnoróżowego lakieru, bo to nie mój kolor. Do koszyka wrzuciłam natomiast róż do policzków  (nr 03, Silky Rose - naprawdę ładny kolor), dwa opakowania zmywacza w płatkach (czytałam gdzieś, że niezłe i faktycznie - zdążyłam już użyć i cieszę się, że wzięłam od razu dwie sztuki) oraz trzy lakiery - nr 2, 8 i 10. Cała ta przyjemność kosztowała mnie...


...7,74!:) Biorąc pod uwagę pierwotne ceny (lakiery 5 zł, zmywacz 6 złotych, ceny różu niestety nie znam, ale pewnie gdzieś koło 7-8? złotych) - udało mi się sporo zaoszczędzić :)
Właśnie maluję paznokcie lakierem nr 10 i wydaje mi się, że gdzieś już widziałam podobny kolor lakieru (jasny róż z widocznym złotym shimmerem), tylko za cholerę nie mogę sobie przypomnieć gdzie.

A Wy skusiłyście się na coś z pachnącej serii?

Poza tym, przy okazji wczorajszej wizyty w kinie (Batman - polecam!), wstąpiłam do Natury (straaasznie dawno mnie tak nie było) i wyszłam z pseudo bb kremem z Maybelline. Dzisiaj się nim wysmarowałam i póki co wniosek jest taki, że pseudo bb krem z Bielendy jest wg mnie lepszy, ale sam Maybelline zły nie jest - potestuję trochę dłużej i dam znać.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

63 komentarze:

  1. A mnie ten zmywacz w płatkach jakoś nie podchodzi... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi pasuje - zmył dwie warstwy Eveline 8w1, dwie warstwy lakieru i top coat i jeden płatek starczył na dwa paznokcie czyli wynik niezły ;) tylko on taki tłustawy jest i palce po jego użyciu się robią nieco lepkie...

      Usuń
    2. No mi właśnie za bardzo się ślizga :D

      Usuń
  2. I tak udało Ci się fajne rzeczy dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była jeszcze szminka w całkiem ładnym kolorze, ale wyglądała jakby ją ktoś pogryzł ;]

      Usuń
  3. dziś także wybieram się na polowanie wibo i przede wszystkim właśnie za chabrowym linerem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze jednego Rossmanna, więc też liczę, że go jeszcze dorwę :)

      Usuń
    2. U mnie - 3 rossmanny - 3 porażki:((( zero dosłownie czegokolwiek z wibo za 1,29:|

      Usuń
  4. te lakiery są cudowne :) liczę, że pokażesz je na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jeden z nich mam na paznokciach, zaraz będę robić zdjęcia :)

      Usuń
  5. Ja wyszłam z 3 lakierami, 3 cieniami, zmywaczem w płatkach i pomadką i zapłaciłam 10 z groszami. Takie promocje to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pomadkę chciałam, ale była pogryziona :P

      Usuń
  6. jutro już muszę odwiedzić rossmanna i mam nadzieję, że szafy nie będą puste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się bałam, że u mnie wszystko będzie wymiecione, ale na szczęście ostało się parę drobiazgów ;)

      Usuń
  7. Ja też kupiłam kilka rzeczy, a zauważyłam, że w moim Rossmannie jeszcze dokładają pojedyncze sztuki do szafy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo na to nie wpadłam..a mogłam zapytać czy mają linery ;/ nic to, jeszcze jednego Rossa muszę odwiedzić :D

      Usuń
  8. U mnie niestety nie ma tej wyprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uu szkoda...ale może jeszcze będzie, w końcu Rossmann to sieć, więc teoretycznie powinni wyprzedawać wszędzie :)

      Usuń
    2. Nie w każdym Rossmannie jest ta kolekcja - u mnie na 4 jest tylko w jednym..

      Usuń
    3. aaa to chyba, że tak...myślałam, że jest wszędzie, u mnie na 3 Rossmanny jest w 3 ;)

      Usuń
  9. lakier nr 8 jest moim faworytem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim chyba też będzie, bo pozostałe dwa mają słabe krycie..

      Usuń
  10. Zazdroszczę łupów, ja obecnie nie mam dostępu do Rossmanna, więc ta promocja przejdzie mi koło nosa ;) I nie zazdroszczę lekarzy... Za to na Batmanie też byłam i był genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie skusilam sie, poniewaz nie slyszalam dobrych opinii o tej linii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaryzykowałam - zmywacz bardzo fajnie radzi sobie z lakierem (a zmywałam nim naprawdę spore kombo), lakiery mają dość uniwersalne kolory, więc pewnie je jakoś wykorzystam, a róż ma bardzo dobrą pigmentację :)

      Usuń
  12. ale fajne ceny, zazdroszczę tak trafionych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zerknij do Rossmanna - ta wyprzedaż powinna być chyba w każdym :)

      Usuń
  13. u mnie w rosie ni widu ni słychu tych cudaków - a szkoda, bo bym capnęła lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne...może kolekcja wyprzedała się już wcześniej...
      a lakiery zapowiadają się całkiem przyjemnie :) i naprawdę pachną!

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. szkoda...za taką cenę to jak za darmo

      Usuń
  15. u mnie ten zmywacz w ogóle się nie sprawdził, ale może coś z nim nie tak albo był źle przechowywany, tym bardziej że zostały mu niby 2 miesiące ważności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem zachwycona - bardzo sprawnie rozprawił się z lakierem (lakierami tak właściwie, bo łącznie miałam z 5 warstw wszystkiego)
      może ten Twój ktoś wcześniej otworzył czy coś i wysechł?

      Usuń
    2. możliwe. :) nawet nie poradził sobie z odżywką. ba blogu wystawiłam mu jednak opinię negatywną. :P

      Usuń
  16. Ja zakupiłam ten sam róż co Ty, lakier, trzy błyszczyki i eyeliner chabrowy, który ewidentnie był już przez kogoś macany. :/ Ale z reszty jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie znajdę tego linera to będę bardzo zła :P mam jeszcze dwa Rossmanny, może się uda :)

      Usuń
  17. A ja do którego Rossmanna nie pójde tam wszystko z tej limitki wymacane, pozużywane do połowy, rozwalone:/ masakra jakaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie najgorzej wyglądały szminki...jakby je ktoś pogryzł czy coś w ten deseń, bleh

      Usuń
  18. Jak przeczytałam, że nie udało Ci się zdobyć chabrowego cudaka z tej kolekcji poczułam ulgę :D heh nie tylko ja nie miałam szczęścia :( Byłam w drugim rossmannie, ale tam nawet szafy tej kolekcji nie ma :( eh eh a trzeciego Rossmanna u mnie nie ma... żegnaj chaberku ;( pokaż lakiery na swoich pazurach, ale to już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteśmy obie biedne i nieszczęśliwe i nie zaopatrzone w chaberek :P a swatche będą, tylko nie wszystko na raz :D

      Usuń
    2. hhe cieszę się, że nie jestem sama :D A kosmetyczki były?? Ej jak trafisz na chaberki u siebie to kupić i dla mnie... kasę Ci przeleję jak coś :D

      Usuń
    3. Kosmetyczek też nie było...oprócz tego co kupiłam były jedynie cienie chyba jedne i pogryzione szminki :P
      no problem jak znajdę dwa to będę o Tobie pamiętać :)

      Usuń
  19. kurcze, chyba tylko u mnie w mieście nie ma tej wyprzedaży ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w ogóle nie ma tej serii różanej czy nie jest przeceniona??

      Usuń
  20. A u mnie w Rossmannie wcale nie ma tej różanej serii :( ogólnie wcale jej nie było :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem czy z różu będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja wciaz nie dorawalam tej roznaej kolekcji a chcialam ich lakiery. trudno, i tak rozowymi nie maluje zbyt czesto.
    na batmaie tez bylam i bardzo mi sie pdobalo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cholera, ja nie moge znalezc tego blushera~!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zmywacza tez już nie trafiłam niestety, ale parę cudeniek udało mi się zgarnąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne zakupy :)
    Róż mam jeszcze z tamtego roku, bardzo go lubię i często używam. A na tej wyprzedaży odkupiłam sobie tylko lakier nr 9, dość intensywny róż, bo zużyłam już wcześniej całą buteleczkę i znowu nabrałam na niego ochoty. Za złotówkę grzech nie wziąć :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę u mnie nie ma tych wyprzedaży:(

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawe, czy w moich rossmannach są takie ciekawe wyprzedaże :D

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne te lakiery :) chyba już wszyscy mają te kolekcje różaną za 1,29 tylko nie ja :P

    OdpowiedzUsuń
  29. ja jestem niepocieszona - od Warszawy do Zakopca nie ma już tej limitowanki ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Czemu wszyscy tak szukają tego chabrowego linera?:)
    Nie skusiłam się na tę limitkę, nawet przecenioną. Ostatanio mam uraz do lakierów z Wibo:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on jest piękny! kolor ma niesamowity i wszystkie go pożądamy :D

      Usuń
  31. Nie wiedziałam o tej promocji ale aż jutro zajrzę do rossmana. I znów szlag trafi moje postanowienie "nie kupuję narazie nic nowego!" :)

    OdpowiedzUsuń
  32. buteleczki są śliczne :) co do cen przez chwilę byłam przekonana, że są w euro - 1,29PLN za lakier raczej rzadko się zdarza :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...