WoleProstoHeader

3 lip 2012

Dziewczyna marynarza vol. 3

Pogoda skłania do marynarskich motywów, zdecydowanie. Tym razem zaczęło się od marynarskiego mani, które wypatrzyłam gdzieś w czeluściach internetu, ale zabijcie mnie - nie pamiętam gdzie. Jeśli ktoś się gdzieś natknął na źródło mojej inspiracji to dajcie znać :)
Paznokcie były gotowe, więc stwierdziłam, że dawno na blogu nie było żadnego makijażu (pewnie przez to, że taka pogoda skutecznie zniechęca do malowania się), a już zwłaszcza szmat czasu temu pojawiła się ostatnia wersja "Dziewczyny marynarza". A, że opanowało mnie ostatnio silne lenistwo, stwierdziłam, że na oczach pojawi się minimalistyczna ciemnoniebieska kreska (Duraline plus pigment "Ultramarine blue" z Coastal Scents), a na usta powędrował główny akcent, czyli szminka z Avonu (red 2000). Na twarzy zbyt wiele nie mam, bo jedynie korektor pod oczami i puder sypki z My Secret, na policzkach bronzer JOKO z serii Marrakech Dream i róż z Paese Pąs Cesarzowej. Rzęsy to tusz Golden Rose 3D Fantastic Lash, brwi - kredka do brwi z Basic.



Tak przy okazji - kocham swoje ciemne włosy!<3

Pozdrawiam,
Dziewczyna automatyka :)

63 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. uwielbiam ten pigment, nakładany na sucho ma jeszcze ładniejszy kolor, taki bardziej neonowy, ale niestety wtedy jego trwałość jest mniejsza, więc zwykle Duraline idzie w ruch :)

      Usuń
  2. wzorek na paznokciach sliczny!bardzo ladnie ci w czerwonych ustach ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię czerwone usta, ale rzadko noszę czerwień ;)

      Usuń
  3. Teraz wyglądasz bardziej tajemniczo :) Podoba mi się niesamowicie. Makijaż również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jestem tajemnicza dziewczyna maryn...automatyka :)

      Usuń
  4. ta kreska fantastycznie podkreśla Twoje oko. jak zwykle pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obalam mit o niemożności łaczenia niebieskich cieni/kredek do niebieskich oczu :)

      Usuń
  5. Nie znam źródła inspiracji:) Podoba mi się ta niebieska kreska, usta zresztą też:D Lubię takie intensywne kolory, chociaż bardziej u kogoś niż u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja :) jeśli już stawiam na kolor to albo intensywna pomadka, albo kolorowa kreska :)

      Usuń
  6. Genialnie wyglądasz ! ♥ Uwielbiam marynarskie motywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. noo włoski są super :D bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włoski są w końcu takie moje :D dziękuję :)

      Usuń
  8. cudowne pazurki :) u mnie aktualnie śliwka z joko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię lakiery JOKO :) u mnie Manhattan, Esprit i Essence :)

      Usuń
  9. boskie pazurki i makijaz:) wygladasz swietnie Asiu! a i powrot do brazowych wloskow zauwazylam;) ladnie wyszlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brązowy to zdecydowanie mój kolor :) dziękuję :)

      Usuń
  10. Włosy <3
    Sama kreska na powiece w taki ukrop, to idealne rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w taką pogodę to tylko kreski :) brązu na włosach juz nie zdradzę :)

      Usuń
  11. ślicznie... ten niebieski rewelacyjnie współgra z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwień i niebieski to jedno z moich ulubionych połączeń :)

      Usuń
  12. Genialne połączenie ostrej czerwieni na ustach i niebieskiej kreski na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super ten niebieska kreska!!!Z jakiej to firmy???

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio mam szał na niebieską kreskę :) Raz nakładam cień na kredkę, a niekiedy na morko przy pomocy wody termalnej :) Tak swoją drogą, to bardzo ładnie wyglądasz w taki makijażu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)) niebieskie kreski są super, nadal widoczne, ale nie tak mocno jak np. czarne :)

      Usuń
  15. extra zdobienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się spodobało :D nie wyszło mi tak ładnie jak w oryginale, bo niestety namalowanie prostej kreski lakierem na paznokciu to dla mnie sztuka nie do przejścia :P

      Usuń
  16. cudny makijaż, właściwie minimalistyczny a taki efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię minimalizm :) artystycznie się wyżyłam na paznokciach to na twarzy wolałam nie szaleć :)

      Usuń
  17. Genialne połączenie! :) Ogromnie podobają mi się te pazury =)) muszę u siebie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też od razu wpadły w oko na tej stronie, której nie pamiętam :D

      Usuń
  18. Od czerwieni ust trudno oderwać wzrok, swietny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  19. Slicznie Ci w ciemnych wlosach, a ja o ironio jutro bede sobie zdejmowac kolor (na wlasna reke, upss).
    Makijaz i mani- cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie tak skutecznie kolor zdjęłam, że aż mi mowę odjęło jak się w świetle dziennym zobaczyłam :P

      Usuń
  20. A to zdobienie na paznokciach,bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie Ci w ciemnych włoskach, pasują do jasnej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zdecydowanie dobrze się w nich czuję :)

      Usuń
  22. Bardzo ładna ta niebieska kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny <3 prosty a jednak przyciąga oko. o paznokciach już nie wspomnę bo mnie zazdrość z... jada:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a paznokcie wcale nie takie trudne do zrobienia, najwięcej kłopotów chyba z serduszkiem miałam :D

      Usuń
    2. moze i nie trudne, ale jakie pomysłowe - efekt naprawdę cudowny! ale... ja sie nawet nie będę trudzić i próbować bo moje paznokcie nie przyswajają żadnej odżywki, lakieru ni czegokolwiek co miało by na nich pozostać dłużej niż 12h :/

      Usuń
  24. Bardzo mi się podoba :)
    +obserwuję i zapraszam na moje filmiki oraz na bloga !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny makijaż, pasuje ci ta czerwona szminka właśnie do włosów i ogólnie do całości.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...