WoleProstoHeader

15 lip 2012

BeautyBlender - kod zniżkowy (sprostowanie)

Witam się po krótkiej przerwie :) Relację z wyjazdu zostawię sobie na jutro, dzisiaj na szybko mam dla Was małe sprostowanie - w poprzedniej notce KLIK! podałam pomyłkowo zły kod rabatowy na duopack  BeautyBlendera - zamiast "joannapanna" wpisałam "pannajoanna" (nie ma to jak pisać mechanicznie i niekoniecznie się nad tym zastanawiać ;)). W związku z tą pomyłką, Pani Roma zaproponowała przedłużenie ważności kodu zniżkowego. Tak więc do 17 lipca czyli do wtorku możecie na hasło joannapanna otrzymać 10% rabat na zakup różowej gąbeczki :) 

Za to małe zamieszanie serdecznie przepraszam, zwłaszcza, że wiem, że były osoby, które z tego kodu chciały skorzystać :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

5 komentarzy:

  1. super! może skorzystam :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się zastanawiam, może nawet z kimś na spółę capnę. :D

      Usuń
    2. na spółę z kimś się zdecydowanie opłaca, jajo z duopacku wychodzi sporo taniej niż kupowane pojedynczo :)

      Usuń
    3. no i rabat do tego :D

      Usuń
  2. Lecę skorzystac, bo moje już dogorywa :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...