WoleProstoHeader

10 cze 2012

Lakierowo - nude i bling bling

Dzisiaj będzie szybko, bo stoi za mną i dyszy mi w kark 38 zagadnień z technik membranowych stosowanych w oczyszczaniu ścieków, a warto nadmienić, że uczę się już tego teoretycznie trzeci dzień i dalej umiem tylko jedno zdanie. Więc pokazuję Wam jedynie moje stuningowane pazury i znikam. Dlaczego stuningowane? Bo od kilku dni (trzech czy tam czterech) nosiłam lakier Iced Latte i przedwczoraj jakoś mnie napadło (oczywiście podczas "nauki"), że koniecznie muszę coś do tych paznokci dorobić. Szybkie (przez całe 2 odcinki The Vampire Diaries nad tym kminiłam) rozważania doprowadziły mnie do toppera Essence Hello Holo. I tak o to powstało delikatne, bardzo subtelne i bardzo mi się podobające mani.


 bling bling w słoneczku

W cieniu i z większej odległości, jak nie widać tego błysku, paznokcie wyglądają jak taki szaro - nude gradient. Strasznie mi się ta kombinacja spodobała, czuję, że zostanie ze mną do zdarcia :D

Pozdrawiam,
Panna Joanna

72 komentarze:

  1. baardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie to wykombinowałaś :) świetnie pazurki wyglądają! Taka ładna pogoda, a Ty musisz się uczyć.. miłej nauki zatem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie akurat pogoda średnia :P ale jak się nie chce człowiekowi to nawet korzystne warunki atmosferyczne nie pomogą :P

      Usuń
  3. Cudowne połączenie :)
    i oczywiście miłej nauki

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Rozkminka' okazała się owocna, bo mani wygląda super :D
    niech moc będzie z Tobą, odnośnie nauki zagadnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba takie cieniowanie brokatem od nasady płytki!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są ;)
    zarazem subtelne i słodkie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć *.* Ślicznie to wszystko wykombinowałaś :)
    I przez Ciebie, a może raczej dzięki Tobie (zdrowy rozsądek poszedł się schować...) muszę dopisać Iced Latte do listy zakupów :D
    Ehh, niedobrze, niedobrze...^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D polecam się na przyszłość :) i uważaj uważaj bo czaję się na inne nudne kolory z tej serii :D

      Usuń
    2. Już się boję - podoba mi się chyba cała seria ;D

      Usuń
  8. naprawde fajnie wymyśliłaś :D na mnie czeka tez nauka....

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdobienie :) Niby nic a jaki wspaniały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne, trudno oderwać od nich wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłaś to gąbeczką? Jak żałuję, że tak nie umiem :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym razem nie gąbeczką :) po prostu pędzelkiem zrobiłam ciapkę przy sanem nasadzie paznokcia, a potem tym samym pędzelkiem delikatnie rozsmarowałam tą ciapkę w górę :))

      Usuń
  12. z weselną uroczystością mi się kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś zastosowałam ten tjuning :D fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się ;) subtelne, ale z pazurem ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnieeee!
    Czy ty studiujesz Inżynierię Środowiska albo Ochronę Środowiska? Bo znajomo brzmi przedmiot którego się uczysz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety owszem IŚ :P ale już finiszuję, przede mną projekt inżynierski :)

      Usuń
  16. Aaaaaaaa! jak to pieknie wyglada!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny mani :) Ja nie mam cierpliwości do zdobień - nawet do zwykłego pomalowania pazurów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ladnieeeeeeeeeeee :D moge odgapic ale z czernia ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie :D koniecznie potem foty pokaż :)))

      Usuń
  19. Ślicznie wyszło, w sumie to nawet pasowałoby na manicure ślubny dla panny młodej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. musze wyprobowac takie nalozenie jakiegos toppera bo wyglada to co najmniej genialnie!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie! Bardzo mi się podoba efekt jaki uzyskałaś :) Paznokcie idealne! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie to wygląda!!! Musze kupić brokatowy lakier i sama wyczaruje coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czad! mam dzisiaj coś podobnego na pazurach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale świetnie to wygląda! chociaż ja wolę ostatnio żywe kolory na paznokciach ;) ostatnie zdjęcie jest po prostu niesamowite, genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak prosto i elegancko, przepięknie. Ostatnio zrobiłam takie coś tylko odwrotnie, taki gardientowy french ale ta wersja też jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne! chyba sobie takie skombinuję :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne !
    Aż mnie zainspirowałaś do tego, żeby pomalować sobie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie to wygląda muszę sobie zakupić taki brokacik

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba, tak subtelnie ale bardzo ciekawie ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. przepięknie to wygląda - jak lód na paznokciach :) bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  31. Chociaz zazwyczaj nie lubie blyskotek i brokatow, musze przyznac, ze ta wersja i ten kolor (iced latte <3) wyglada cudownie!
    ucz sie ucz :D ja juz po sesji. i w ogole skonczylam licencjat...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio bardzo mi się podoba właśnie połączenie nude i brokatu czy cyrkonii - ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale cudeńko *.* takie delikatne, subtelne... kojarzą mi się z jakąś królewną :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zwykle taki mani na paznokciach mi się nie podoba, ale u Ciebie wyszedł naprawdę gustownie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześlicznie się prezentują ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna baza, a do tego super uwieńczenie holosiem :)nie za dużo, nie za mało

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne! Będę musiała spróbować na moich pazurach.;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mdleję na widok takiego mani <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie Ci to wyszło :) Muszę wypróbować :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. zazdroszcze tak długich paznokci ;) bardzo ładny bling bling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) niestety paznokcie zostały właśnie praktycznie spiłowane do zera bo ułamał mi się kciuk :P

      Usuń
  41. bardzo podoba mi sie to wydanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Powiem szczerze, że dawno nie widziałam tak świetnego mani...delikatny, subtelny..piękny
    Muszę go zgapić.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo mi się podoba ten look na paznokciach, nawet wykorzystam go na swoje połowinki :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...