WoleProstoHeader

10 maj 2012

Panna Joanna testuje - Shimmer gloss od Golden Rose

Tym razem coś dla fanek błyskotek - błyszczyk Shimmer gloss z Golden Rose. Kosmetyk ten znalazł się w moim godenrosowym pudełku i nie powiem, żeby wywołał we mnie jakieś szybsze bicie serce. Wszystko dlatego, że błyszczyk ten...błyszczy ;) I to całą mocą - miliardem zatopionych w nim drobinek. Ja takiego efektu nie lubię, jeśli już sięgam po błyszczyki to z reguły wybieram takie, które są pozbawiane drobinek w stopniu jak największym. Niemniej jednak zobowiązana byłam do przetestowania tego cuda i mam kilka wniosków.


Błyszczyk jest zapakowany w złoty kartonik, sama opakowanie jest bardzo estetyczne - również utrzymane w złotej kolorystyce. Pojemność tego kosmetyku to 8 ml. Zakrętka jest całkiem solidna, nie odkręca się sama, więc bez obaw możemy nosić błyszczyk w torebce. Aplikator jest prosty i wygodny - tego typu aplikatory lubię najbardziej.


Zapach bardzo przypadł mi do gustu - słodki, ale nie mdły, po jakimś czasie od nałożenia na usta znika. Konsystencja również jest jak najbardziej w porządku, błyszczyk nie jest ani zbyt gęsty, ani zbyt rzadki. Dobrze trzyma się na ustach, nie są to oczywiście długie godziny, ale bez poprawek wytrzyma godzinę, może nieco dłużej. Zjada się równomiernie, ale ma jedna zasadniczą wadę - błyszczyk znika, ale drobiny zostają. Mi to osobiście nieco przeszkadza, bo nie lubię drobinkowych błyszczyków, a już samych drobinek w szczególności.
Błyszczyk zawiera witaminę E i ma pielęgnować nasze usta. Czy pielęgnuje - tego nie wiem, na pewno nie wysusza ust, po zejściu błyszczyka usta są miękkie. Dużo tu zależy od kondycji ust - jeśli mamy spierzchnięte, suche wargi, żaden błyszczyk sobie z takim problemem nie poradzi.
Kolor jaki otrzymałam do testów to 52 - cukierkowy, dość jasny róż. Sam kolor jest bardzo ładny, ma średnią pigmentację dzięki czemu mógłby całkiem nieźle wyglądać na ustach. Minusem jak już wcześniej wspomniałam trzy razy jest masa drobinek. Na ustach prezentuje się następująco:


Podsumowując - ja jestem na nie, tylko i wyłącznie ze względu na drobinki czy jak przypuszczam - po prostu kolor. Inne wersje kolorystyczne, jeśli będą pozbawione drobinek, chętnie bym wypróbowała, a numerek 52 mogę polecić osobom, które lubią błysk na ustach :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

17 komentarzy:

  1. Kolor jest całkiem ładny, ale po co wpakowali tam tyle drobin, to ja nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. A i się bardzo podoba :) mimo miliona drobinek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja się też nie lubię z drobinami..

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mnie ostatnio odstręczają drobinki i perłowe pomadki...Szkoda, że nie można się ich w żaden sposób pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest całkiem całkiem ale te drobinki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię drobinek -.- Ale kolor mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie efekt podoba, takie dorbinki pieknie wygladaja w sloncu!

    OdpowiedzUsuń
  8. też nie lubię drobinek , nawet kolor mi się nie podoba jakoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już widzę że ten błyszczyk jest w moim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z kolei lubię taki diamentowy połysk, błyszczyk wygląda całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też go mam i mój niestety też ma miliony drobinek... Aaaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jakoś niespecjalnie lubię błyszczyki z mocnymi drobinkami, wolę bez drobinek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor ladny, ale nie lubie jak mi sie usta tak nachalnie blyszcza. Delikatnie tak, ale tutaj to przesada.

    a tak swoja droga, to on sie nazywa shimmer gloss, stad te drobinki

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor ładny, ale mnie drobinki też nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. taki blyszczyk wyglada super zaraz po zastosowaniu... z biegiem czasu zostaja denerwujace drobiny :(

    OdpowiedzUsuń
  16. No mógłby mieć ich mniej, ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...