WoleProstoHeader

24 maj 2012

Panna Joanna maluje - Melissa George


Kolejny makijaż - tym razem aktorki Melissy George. Aktorka w Cannes pojawiła się w dość mocnym, podkreślającym spojrzenie makijażu.


Głównym akcentem w tym makijażu są oczy - mocno obrysowane czernią, dolna powieka zaznaczona jest nieco mocniej, a kreski spotykają się w zewnętrznym kąciku wyciągnięte dość daleko na zewnątrz. Policzki aktorki podkreślone są delikatnym różem, a na ustach możemy zauważyć lśniącą pomadkę w odcieniu różowo-brzoskwiniowym.

Ja nieco inaczej musiałam poradzić sobie z kreskami, ponieważ mam inny kształt oka, do tego dochodzi jeszcze prawa powieka mocniej opadająca niż lewa itd. Niemniej jednak, starłam się aby sam zamysł tego makijażu został dość dobrze odwzorowany.






Nad kolejnym makijażem już się zastanawiam, mam kilka typów i nie mogę się zdecydować. Salma Hayek? Eva Longoria?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

42 komentarze:

  1. Hej. bardzo ladnie Ci to wyszlo,a le mam wrazenie, ze ona ma mocniej podkreslone brwii.

    Obydwie zrob ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że mocniej, ja swoje podkreśliłam też mocniej niż zazwyczaj, na zdjęciu niestety efekt wyszedł nieco słabszy ;)
      jak znajdę czas to zrobię i jedną i drugą :D

      Usuń
  2. Piękne kreski *.* Uwielbiam tak mocno podkreślone oczy, jednak makijaż musi być odpowiednio wykonany, aby nie był za ciężki i przytłaczający. Tobie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się w nim czułam średnio, bo jednak dolną powiekę w makijażu zazwyczaj omijam, a tu jednak to główny akcent, ale chyba będę eksperymentować dalej (może z jakimś kolorem?:))

      Usuń
    2. Koniecznie eksperymentuj, masz świetny kształt oka do takiego makijażu, spojrzenie wygląda tak 'kocio' ;D

      Usuń
  3. Piękne krechy ;) Świetna interpretacja ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci taki makijaż pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) na pewno jest całkowicie inny od tych, które noszę na co dzień ;)

      Usuń
  5. Świetnie Ci Asiu wychodzą te makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) dawno nie brałam udziału w żadnym konkursie, a tu jakoś wena sama mi przychodzi :D

      Usuń
  6. gdzieś w sieci widziałam konkurs w którym jest właśnie takie zadanie a pamiętam, że nagrody całkiem fajne, powinnaś wziąć udział, zwycięstwo masz na wyciągnięcie ręki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie na wizazu :) konkurs organizowany przez Loreal a zadaniem jest odwzorowanie makijażu/y gwiazd z festiwalu w Cannes :) biorę w nim udział właśnie :D

      Usuń
  7. Naprawdę mocny akcent na oczy :) - bardzo zwracają na siebie uwagę. W minimalnie słabiej obrysowanym oku, jest Ci lepiej Asiu, ale to już chyba wiesz ;) Nie mniej jednak, jestem pod wrażeniem, jak świetnie idzie Ci odwzorowywanie tych makijaży gwiazd, trzymam kciuki za wygranie konkursu :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że to wiem :) ja mam jasną oprawę oczu i do tego dość delikatną urodę (tak bardzo nieadekwatną do mojego charakterku :P) więc takie kreski wyglądają na mnie jakbym szła na wojnę z pandami :) ale powiem Ci, że efekt wyszedł na tyle ciekawy (przynajmniej na zdjęciach, na żywo oczywiście wszystko było sporo mocniejsze, stwierdziłam, że jak na zdjęciach coś ma być widać to trzeba pojechać po całości), że sam patent z tą krechą na dole planuję wykorzystać, ale tym razem w kolorze :)
      i dziękuję za kciuki :) jest 50 nagród to może się załapię :)

      Usuń
    2. Jasnookie, w ogóle zwykle wyglądają grzecznie i niepozornie na pierwszy rzut oka ;p a najczęściej, okazuje się, że mogą pochwalić się, już nie aż tak delikatnym charakterkiem ;p - no cóż, dokładnie Cię rozumiem ;p
      Kreski w kolorze na pewno będą wyglądać przystępniej, poza tym, przecież czerń jest taka przytłaczająca.
      Jakie 'może' - raczej na pewno :)

      Usuń
    3. dzięki :)))
      a co do tego charakterku - w sumie ten makijaż nieźle do niego pasuje :D

      Usuń
  8. Poszalałaś :). Ładnie ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdążyłam się umyć dosłownie 5 minut przed przyjściem listonoszki :D

      Usuń
    2. Zawału by pewnie dostała :D

      Usuń
    3. ja mam wybitne szczęście do odbierania przesyłek w dziwnych tworach na twarzy :P większość kurierów już mnie pewnie przez to kojarzy :D

      Usuń
  9. przesliczny makijaz:)naprawde bardzo mi sie podoba, chyba najlepszy jak do tej pory w Twoim wykonaniu.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny ale za mocny do Twojego typu urody :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie uważam, że Asia świetnie w nim wygląda :)

      Usuń
    2. ja jestem pomiędzy :D na co dzień pewnie bym się tak nie pomalowała, ale na imprezę, zamiast czerni jakiś kolor i może dałoby rade :)

      Usuń
  11. przepięknie, ale ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)) oj zdecydowanie są makijaże, w których wyglądam strasznie :P tylko takich nie publikuję :D

      Usuń
  12. Super, uwielbiam takie kreski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ty masz duże oczy, to na Tobie wyglądają lepiej :))

      Usuń
  13. Wyglądasz lepiej niż oryginał:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem dlaczego, ale mam wrazenie, że zdjęcia są za bardzo retuszowane :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie retuszuje zdjec, czasem jedynie zmieniam poziom jasnosci czy kontrast ale sa to poprawki, ktore maja na celu jedynie zwiekszyc komfory ogladania tych zdjec :)

      Usuń
  15. Takie mocniejsze makijaże podobają mi się, ale jak ktoś ma ciemniejszą karnację i ciemne oczy, bo jak jest się bladym, to można zrobić z siebie wampira. Źle nie jest, ale na pewno lepiej niż oryginał :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie podkreśliłaś poliki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny migdałowy kształt super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie sobie poradziłaś! :) nawet wyszedł nieco arabski ;) wszystkie twoje makijaże inspirowane Cannes są bardzo ładne i warte spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow:) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...