WoleProstoHeader

19 maj 2012

Panna Joanna maluje i...znów eksperymentuje :)

Być może część z Was już natknęła się na nowy konkurs na wizażu, jeśli nie to w skrócie jedynie napiszę, że zabawa polega na założeniu wątku na odpowiednim podforum i pokazaniu makijażu gwiazd z tegorocznego festiwalu w Cannes. Dawno już nie brałam udziału w żadnym makijażowym konkursie dlatego postanowiłam się zgłosić :) Mój wątek możecie znaleźć TUTAJ.
Pierwszy makijaż, który zmalowałam i zaprezentowałam to makijaż, który na czerwonym dywanie nosiła Fan Bingbing - chińska aktorka i piosenkarka. Musiałam nieco zmodyfikować ten makijaż, ponieważ mój typ urody jest zdecydowanie inny. Ale większość elementów, mam nadzieję, jest podobna - długie rzęsy, czarna kreska, policzki i powieki w brzoskwiniowych odcieniach no i oczywiście główny akcent - soczyste pomarańczowe usta ;)



Jak się Wam podoba moja wersja gwiazdorskiego makijażu? Zdradzę, że w kolejnej odsłonie pokażę makijaż Freidy Pinto.

To była ta część makijażowa, teraz zgodnie z tytułem - mój dzisiejszy eksperyment. Po mojej ostatniej koloryzacji włosów wciąż jednak chodziły za mną jakieś zmiany. A że włosów ścinać absolutnie nie chcę, pomyślałam, że może wrócę do mojego dobrego, starego ombre? Akurat zupełnym przypadkiem moja mama robiła sobie pasemka, więc wepchnęłam się jej na krzesełko i podebrałam nieco rozjaśniacza. Efekt bardzo mi się spodobał, mimo, że ombre robione w domowych warunkach, wyszło całkiem nieźle. Nie zauważyłam też, aby rozjaśniacz (4-6 tonów z Joanny) wpłynął jakkolwiek na kondycję moich włosów. Mogę więc stwierdzić, że jestem zadowolona i dlatego muszę się Wam pochwalić :)

Wybaczcie średnio ładne tło, ale jak wpadłam na pomysł cyknięcia zdjęcia to dobre światło miałam już tylko w kuchni.
Ta "plama" gdzieś tak w połowie długości po lewej strony to włosy z przodu zebrane do tyłu (jakkolwiek głupio to brzmi :P), w rzeczywistości włosy był rozjaśniane wzdłuż linii włosów, czyli tak na półokrągło. 

Wracam do weekendowego lenistwa.
Pozdrawiam,
Panna Joanna

55 komentarzy:

  1. Bardzo naturalnie wygląda Twoje ombre ;) Takie.. rozjaśnione słońcem :) Pięknei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam patrząc na zdjęcie :)
      Super efekt ;)

      Usuń
    2. taki efekt chciałam mniej więcej uzyskać, takie włosy surfera :D

      Usuń
  2. Awwww, wyglądasz piekielnie pięknie w pomarańczy na ustach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba muszę w końcu zainwestować w normalną pomarańczową szminkę, bo efekt na zdjęciu to mieszanka wazeliny i pomarańczowego pigmentu ;)

      Usuń
  3. Pięknie ci w pomarańczu :). Twoje włosy bardzo ładnie się falują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się nie falują :P mam włosy proste jak druty, dosłownie...efekt, który widać na zdjęciu to popylanie w koczku na czubku głowy na lekko wilgotnych włosach ;)

      Usuń
  4. Bardzo efektowny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż, a Twoje ombre jako jedno z nielicznych bardzo mi się podoba bo jest delikatne :) Nie lubię, kiedy jest zbyt duża różnica między ombre a włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś miałam mocniejsze, ale wtedy ombre zrobiło mi się samo i przez przypadek :) a to teraźniejsze w rzeczywistości jest bardzo delikatne, widać, że końce są jaśniejsze, ale nie widać kontrastu między kolorami, to raczej taki jeden kolor stopniowy schodzący kilka tonów jaśniej :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ale rano wyglądam gorzej :D

      Usuń
  7. Podoba mi się i makijaż i ombre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy Twoich włosach to ja się mogę schować :)))

      Usuń
  8. ale ten makijaz jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Fan Bingbing wygląda o niebo lepiej, ale starałam sie jak mogłam przy moich nie-azjatyckich rysach :)

      Usuń
  9. No faktycznie, bardzo łądnie wyszło Ombre

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie Ci to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. dziękuję :))) najlepiej wyglądają nieczesane ;D

      Usuń
  12. też bym chciała ombre ale mam średnio-długie włosy i to do tego proste jak drut więc obawiam się tego jak będzie to wyglądało:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam proste włosy i na prostych też to ładnie wygląda - grunt żeby to przejście było delikatne, stopniowe :)

      Usuń
  13. ślicznie Ci w tym makijażu, bardzo elegancko :) A włosy - marzenie! chce kręciołki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym też chciała kręciołki, a zamiast tego mam proste druty :) polecam metodę na koczka ;)

      Usuń
    2. niestety schodzę z cieniowania i gdy zawijam tą metodą to górna warstwa odstaje od reszty i wyglądam jak by mnie prąd kopnął o.o

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. nad nimi się najwięcej napociłam, więc cieszę się, że Ci się podobają :D

      Usuń
  15. cóż za słodziutki look :) piekny kolor ust i idealna piękna kreseczka! bomba :*

    włosy zaś prezentują się ciekawie jak na domowe eksperymenty :) efekt równiez mi się podoba i wyobrażam sobie, że "na żywo" jest jeszcze lepiej :)
    pozdrawiam
    P.S. Dołączyłaś się już do kosmetycznego rozdania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :)
      a jeszcze nie dołączyłam, ale zaraz zerknę ;)

      Usuń
  16. Makijaż bardzo mi się podoba. a domowe ombre rewelacja. Efekt po prostu wspaniały. Na lato idealny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) trochę się bałam, bo to była moja pierwsza przygoda z rozjaśniaczem, ale krzywdy mi nie zrobił :)

      Usuń
  17. Wow przepiękny makijaż i te usta... :) Ciekawe jak bym w takim wyglądała..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś prześliczna, to byś nawet w zielonych ustach wyglądała super :) a pomarańcz na ustach wbrew pozorom, pasuje do wielu typów urody, więc spróbuj :)

      Usuń
  18. makijaż niecodzienny, śliczny a wyglądasz w nim przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makijaż prosto z czerwonego dywanu :)

      Usuń
  19. Świetna robota. I te rzęsiska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a rzęsy jedynie jakie potrafię przykleić - z red cherry :)

      Usuń
  20. Makijaz chyba ladny, ale zdjecie zrobone zbyt blisko i kompletnie nie umiem ocenic podobienstwa- bo sam w sobie fajny :)
    Co do ombre, czy jak to sie nazywa- mam na to alergie. Nie podoba mi sie takie cos zupelnie. I nie tylko u Ciebie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie tyle zdjęcie zza bliska co za duże, chyba wiem o co Ci chodzi :) następnym razem się poprawię :)
      a ombre - jedni kochają, a inni nienawidzą :) mi się podoba tylko w niektórych przypadkach, jak widzę kogoś z niemal czarnymi włosami i żółtymi końcówkami to też mi gorzej ;)

      Usuń
  21. Ombre fajne :) Dość niespotykane na takich jasnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, częściej można zobaczyć bardziej kontrastowe połączenia ;)

      Usuń
  22. Obłędny kolor szmineczki :) A włosy idealne na lato, muśnięte słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz urocze piegi, które świetnie komponują się z kolorem pomadki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mocy tych piegów i tak nie widać na tych zdjęciach, bo raz, że są częściowo zakryte podkładem, a dwa, że zdjęcia są dość jasne :) w rzeczywistości wyglądam jak muchomor i co ciekawe najwięcej piegów mam na bokach twarzy, gdzie większośc ludzi ma je na środku ;p

      Usuń
  24. Zawsze chciałam mieć takie włosy Y_Y chlip Cudne pasmeka

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...