WoleProstoHeader

20 maj 2012

Panna Joanna maluje - Freida Pinto

Czyli kolejny inspirowany makijaż prosto z Cannes. Tym razem starałam się odwzorować makijaż Freidy Pinto. Nie było to łatwe, bo ten makijaż całkiem inaczej prezentuje się przy ciemnej cerze i brązowych oczach, a przy moich niebieskich oczach i ich jasnej oprawie efekt jest trochę przekłamany.
Opis pozwolę sobie skopiować z mojego konkursowego wątku :)

Kolejna odsłona - tym razem makijaż hinduskiej piękności Freidy Pinto

Freida na festiwalu w Cannes nosiła makijaż w odcieniach chłodnego złota, brązu (górna powieka) oraz liliowego fioletu (dolna powieka). Spojrzenie dodatkowo podkreślała czarna kreska, którą obwiedzione zostało całe oko oraz mocno wytuszowane rzęsy.


Chłodny odcień złota nałożyłam na całą ruchomą górną powiekę, następnie ciemniejszym brązem podkreśliłam załamanie powieki - na pierwszym zdjęciu widać dość wyraźnie, że Freida ma brązowy cień wyciągnięty wyżej w wewnętrznym kąciku. Na całą dolną powiekę nałożyłam liliowy błyszczący cień. Cienkim pędzelkiem narysowałam dość grubą kreskę nad linią górną rzęs i wyciągnęłam ją delikatnie poza powiekę. Czarną kredka podkreśliłam linię wodną i wytuszowałam dwukrotnie rzęsy. Usta pomalowałam pomadką w beżowym odcieniu z lekkim połyskiem. Twarz obficie potraktowałam bronzerem - nałożyłam go na kości policzkowe, skronie, wzdłuż linii włosów.



 A w kolejnej odsłonie...Diane Kruge, już teraz zapraszam. 

40 komentarzy:

  1. Makijaż wygląda inaczej, ale... efekt jest super ;D co tu dużo mówić, pasuje Ci tak obrysowane oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie wyglądać inaczej w dużej mierze przez kolor oczu i brwi, które u mnie są niemal niewidoczne w porównaniu z brwiami Freidy :P ale starałam się jak mogłam :D

      Usuń
  2. Wow.Przepiekny makijaz ktore bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie pasuje aż tak jak Freidzie ale o dziwo czułam się w nim całkiem nieźle ;)

      Usuń
  3. Czemu Ty jesteś taka ładna, no czemu ! :D

    Ładny makijaż, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie no czemu? To takie niesprawiedliwe:) a makijaż jeszcze to piękno pięknie podkreśla aj ile tu piękna się zebrało:)

      Usuń
    2. dziewczyny zaraz Wam wrzucę moje zdjęcie z rana, jak jestem rozczochrana, bez grama makijażu to zobaczymy co wtedy powiecie :P
      ale oczywiście dziękuję, bardzo mi miło :D

      Usuń
  4. O kurczę, makijaż jest prześliczny. Całkiem fajnie udało Ci się go odwzorować, wiadomo - nie jesteś identyczna jak Freida Pinto, więc na Tobie wygląda inaczej. Co nie zmienia faktu, że jest bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) no wiadomo, że ja z hinduską urodą mam tyle wspólnego co z azjatycką więc makijaż wyszedł w wersji słowiańskiej :D

      Usuń
    2. Pewnie :) Ja to w ogóle jestem ultrasłowiańska, po tacie - Litwin (tak, wiem, że to nie naród słowiański, ale pasuje ;p). :D Z czarną kredką dookoła wyglądam jak psychol. :D

      Usuń
  5. Piękny makijaż. I czekam na Diane Kruge :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że jutro już się pojawi :)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie obrysowane oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz się skusiłam na taki obrys, zwłaszcza na czerń na linii wodnej :P

      Usuń
  8. Mowiac szczerze, slicznie Ci w tym makijazu :) powinnas nosic taki czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie Ty masz śliczne oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) trochę mi je ten makijaż pomniejszył ale taki urok ciemnej kreski dookoła oka ;)

      Usuń
  10. baaardzo ladnie odwzorowana inspiracja :) podobaaasz mi sie w takim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się niezmiernie, że Ci się podoba ;D

      Usuń
  11. ślicznie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś przepiękną kobietą :) Bardzo dobrze Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie! Świeżo i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem bardzo dobrze go odwzorowałaś, wiadomo, że będziesz inaczej w nim wyglądać, w końcu nie jesteś Fridą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nie pogardziłabym jej urodą ;d

      Usuń
  15. Niesamowicie podkreśla Twoją tęczówkę - jestem bardzo za! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż, świetnie podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...