WoleProstoHeader

21 maj 2012

Panna Joanna maluje - Diane Kruger

Wczoraj zapowiadałam makijaż inspirowany Diane Kruger - dzisiaj skorzystałam z chwili wolnego i zmalowałam. Makijaż Diane jest bardzo delikatny, w odcieniach złota, do tego rozświetlona cera i pudrowo - różowe usta. Swoją drogą - makijaże gwiazd z tegorocznego Cannes (i przypuszczam, że nie tylko) są wszystkie bardzo ładne i jednocześnie dość...nudne. Znalazłam może ze 3-4 ciekawsze propozycje, z czego jedną już zrealizowałam (Fan Bingbing). Jeśli macie jakieś pomysły czyj makijaż mogłabym odwzorować - dajcie znać :) Może w gąszczu gwiazd na czerwonym dywanie coś ciekawego rzuciło się Wam w oczy :)





Pozdrawiam,
Panna Joanna

29 komentarzy:

  1. prosty i szykowny makijaż oka moim zdaniem jest ponadczasowy. Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo świeży i naturalny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo CI ładnie w takim makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleś Ty ładna ;)

    Dużo fotek ma funpage marki z UK, tutaj: http://www.facebook.com/LOrealParisUK Może znajdziesz u nich kolejną inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż, podkreślający naturalne piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny, dla mnie ładniejszy od oryginału, masz niezły talent !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie. Nie mam słów na Twoją urodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powinnaś zrobić makijaż inspirowany Lily Cole - coraz częściej wierzę, że to Twoja zaginiona siostra bliźniaczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim naturalnym wydaniu wyglądasz cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cos dla mnie lubię makijaże podkreślające urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, naturalny, czyli taki jak lubię:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lekki, dziewczecy- super!
    I ciesze sie, ze wstawiasz wieksze zdjecia, gdzie widac cala buzie i ogolnei kawalek Ciebie, prosciej ocenic jak wyszedl ten mejkap ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż ładny ale na codzień, na galę wydaje mi się trochę za delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosty, naturalny, świetny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie naturalne proste makijaże są najlepsze. Uroczo

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny makijaż :) Naturalny i bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny świetny makijaż, masz do tego rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię makijaże, które podkreślają naturalną urodę :) Świetnie Ci to wyszło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Panno Joanno, moja imienniczko bardzo ladnie wyszedl Ci ten makijaz i cudownie podkreslilas nim swoja urode :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...