WoleProstoHeader

17 maj 2012

Marrakech Dream

Przyznaję bez bicia - jak zobaczyłam zdjęcia tej kolekcji, padłam. Jest po prostu piękna, a te pudry brązujące śnić mi się będą po nocach. Ciekawe?

Letnia kolekcja JOKO ze złotem Maroka


Mimo, że Europę i Maroko dzieli jedynie czternaście kilometrów Cieśniny Gibraltarskiej podróżując tam trafiamy do zupełnie innego świata. Klimat i orientalna atmosfera Marrakeszu, zwanego sercem Maroka, to inspiracja najnowszej kolekcji JOKO. W skład kolekcji wchodzą dwa pudry brązujące, sześć delikatnych lip glossów i cztery lakiery w najmodniejszych, soczystych odcieniach.

Najważniejszymi składnikami pudrów brązujących i lip glossów z kolekcji Marrakech Dream są olej kokosowy oraz olej arganowy, zwany złotem Maroka. Dzięki temu kosmetyki mają właściwości regeneracyjne i ochronne oraz nawilżają skórę.

Matowe pudry brązujące Marrakech Dream
Duży puder brązujący Marrakech Dream nie zawiera drobinek rozświetlających, dzięki czemu zapewnia matowe wykończenie makijażu. Zawiera bogaty w witaminę E olej arganowy, który ujędrnia skórę i ma właściwości regeneracyjne. Został wzbogacony nawilżającym olejem kokosowym i lanoliną, która wygładza oraz zmiękcza skórę. Puder jest odpowiedni do każdego rodzaju cery i umożliwia modelowanie kształtu twarzy.
Sugerowana cena: 29,00 zł


 
Lip glossy Marrakech Dream
Lip gloss z kolekcji Marrakech Dream delikatnie pokrywa usta kolorem i tworzy na ich powierzchni nawilżającą powłokę. Swoje właściwości zawdzięcza olejowi arganowemu, zwanemu płynnym złotem Maroka, który działa regenerująco oraz chroni usta przed negatywnym wpływem słońca i wiatru. Lip gloss został wzbogacony witaminami A E i F oraz kwasem Omega-6.
Sugerowana cena: 16,90 zł



Soczyste lakiery Find Your Color
W skład kolekcji Marrakech Dream wchodzą 4 lakiery w marokańskich kolorach. Lakiery zawierają polimery winylowe, które chronią paznokcie oraz zapewniają długotrwały efekt. Dzięki nim lakier jest trwały i nie odpryskuje. Charakterystyczny szeroki pędzelek typu OE MOVE umożliwia błyskawiczne pomalowanie całej płytki paznokcia za jednym pociągnięciem.
Sugerowana cena: 13,00 zł




Wszystkie zdjęcia oraz informacje pochodzą z informacji prasowej JOKO. 

I jak - coś wpadło w oko?:)))

Pozdrawiam,
Panna Joanna

27 komentarzy:

  1. Pudru brązujące ciekawe ;) Fajnie by było gdyby była możliwość kupienia samych wkładów (żeby w domu włożyć sobie do paletki magnetycznej)
    Reszta średnio ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. bronzery są bardzo ciekawe, podoba mi się ich opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pudru brązujące wydają się fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te brązery i błyszczyki *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bronzery i lakierki ;D cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie wszystko się podoba :) Pudry fajne, błyszczyki też mają przyjemne kolorki, no może lakiery nieco mniej mnie uwiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobaja mi sie OWCZYWISCIE lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudry i błyszczyki są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ziemię egipską, więc na razie bronzery mnie nie interesują ale te lakiery - śliczne, szczególnie ta musztardowa pistacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudry prezentują się fenomenalnie, ale cena mnie zwaliła z nóg :P Myślałam, że Joko ma trochę tańsze kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudry brązujące mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. Te puder to może być hit!!! Mam kilka produktów joko i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyzby błyszczyki miały być kremowe bez drobinek? :D jesli tak to jupi!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie lakiery! pędzelek malujący całą płytkę paznokci ? no idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj wpadło, wpadło ;) Też dzisiaj wspomniałam o tej kolekcji bo pudry brązujące są przepiękne, a błyszczyki też się świetnie zapowiadają :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne pudry brazujace, ten dla blondynek wyglada nad wyraz apetycznie, mysle ze na brunetce tez prezentowalby sie pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pudry wygladaja cudnie ..
    moze ktos wie czy JOKO jest w Niemczech ????

    OdpowiedzUsuń
  18. Z lakierami już się zapoznałam bliżej, błyszczyki nie robią na mnie wrażenia....ale puder brązujący dla blondynek... ><

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ten bronzer pieknie wyglada :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcie promujące kolekcje świetne! Ale oprócz pudrów nic jakoś mnie nie zachwyciło... O ile puder ten dla brunetek nie będzie pomarańczowy, to się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Błyszczyki i ten jasny bronzer bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyki i kolory super:) niestety w Joko koło mnie jeszcze ich nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  23. oesu ale ten bronzer jest ładny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Puder dla blondynnek- super, ze matowy, od dawna czegos takiego szukam :D
    Oraz lakiery, piekne kolory!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...