WoleProstoHeader

7 maj 2012

Lakierowo - Syrenka

Może mi ktoś wytłumaczyć czemu taki miły majówkowy weekend nie może trwać wiecznie? Zdecydowanie bym się nie obraziła gdybym przez kolejne kilka (...naście, ...dziesiąt) dni mogła sobie leniuchować w górskiej chatce wraz z mym towarzyszem, oddychać świeżym powietrzem i spać tak długo jak mam ochotę. Całe szczęście, że plan studiów na najbliższe dwa tygodnie przewiduje jedynie nieliczne (2-3), krótkotrwałe wizyty na uczelni, tyle dobrego. 

Ostatnie cztery dni spędziłam w Porąbce, więc oczywiście musiałam skorzystać z okazji i wstąpiłam do drogerii, którą bardzo miło wspominam z wakacji - wtedy odkryłam tam lakiery Barbry za oszałamiającą kwotę 8,90 zł, jak również wiele innych perełek. I tym razem skusiłam się na małe co nieco - do mojej kolekcji dołączył kolejne dwa lakiery Colour Alike i dzisiaj chciałabym Wam pokazać jeden z nich.

"Syrenkę" zobaczyłam kiedyś na blogu Agabil i od razu jej zapragnęłam. Kiedy więc zobaczyłam ją stojącą samotnie na półce (jakby w oczekiwaniu na mnie ;)), od razu wylądowała w moim koszyku.

Jest to piękny, dość nietypowy kolor - mieszanka niebieskiego, zieleni i szarości, to wszystko okraszone masą błyszczących drobinek. Nie mam pojęcia jak określić wykończenie tego lakieru - foil może? W każdym razie wygląda nieziemsko, najlepiej ten błysk prezentuje się w słońcu, ale również przy braku światła efekt jest nietuzinkowy. 

Na paznokciach mam dwie warstwy nałożone na odżywkę Eveline 8w1 - tyle wystarczy do pełnego krycia. Maluje się łatwo i przyjemnie, lakier mimo nietypowego wykończenia nie zostawia śladów po pociągnięciu pędzelkiem, sam pędzelek jest również bardzo wygodny. Co do trwałości - lakiery Colour Alike trzymają się na moich paznokciach świetnie (rekord to 6 dni bez malutkiego odprysku czy startych końcówek), więc przypuszczam, że Syrenka również nie będzie od nich odstawać jakością.


Syrenka ma numer 468, niestety na nalepce 6 się trochę starła.





Pozdrawiam,
Panna Joanna

36 komentarzy:

  1. Piękny lakier... Ja chcę lakiery Barby stacjonarnie, no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w mieście (Gliwice) są dostępne stacjonarnie, ale ich cena to około12-1 złotych jeśli dobrze pamiętam, więc przebitka cenowa niefajna...a w tej małej mieścinie gdzie je kupuje kosztują chyba tyle ile w sklepie internetowym Barbry, więc chwali się :)

      Usuń
    2. dzież w Gliwicach takie cudeńko można znaleźć? ;)

      Usuń
    3. w Gliwicach lakiery Colour Alike są dostępne (a przynajmniej jakiś czas temu były) w GCHu :) ale akurat ja się w te lakiery zaopatruję podczas wyjazdów w góry bo tam jest taniej :)

      Usuń
  2. efekt faktycznie trudny do opisania! bardzo ladniutki

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, toć panna spędzała majówkę niedaleko mnie (jakieś 15km) :)

    A lakier, o zgrozo, do mnie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że gdzieś mi w podświadomości mignęło, że ty chyba w pobliżu mieszkasz? w zeszłym roku byłam w parku miniatur, a to chyba jeszcze bardziej Twoja okolica :D jak będę tam w wakacje to musimy zorganizować jakieś spotkanie!:)))

      Usuń
    2. Park Miniatur jest 5 min samochodem ode mnie :D Koniecznie musimy zorganizować spotkanie!

      Usuń
  4. Bardzo ladna ta syrenka :D tez taka poprosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jaki piękny, bardzo przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor
    nie wiem czy już odpowiadałaś na ten tag więc otagowałam Cię:)
    http://promalami.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan-1.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda intensywnie, musi być porządnie nasycony. Rzeczywiście taki "syrenkowy" :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. jest piękny, ładne zdjęcia Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja siostra bardzo bardzo podobny kolor, z golden rose, seria miss selene. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba pora się skusić na lakier tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladny kolor. chyba mnie przekonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna ta wyczekana Syrenka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie to lakier obowiązkowy od pierwszego zobaczenia. Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Generalnie tego typu lakiery średnio mi się podobają, ale do Ciebie mi to jakoś pasuje i wygląda bardzo estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śwetny!! podobają mi się takie"bogate" paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...