WoleProstoHeader

12 maj 2012

Lakierowo - pastelowy marmurek

Naszło mnie ostatnio na jasne, pastelowe paznokcie. Nie mogłam się zdecydować na jeden kolor i jednocześnie miałam ochotę na jakiś wzorek. Za pomocą gąbki i czterech lakierów udało mi się wyczarować coś co bardzo mi się spodobało i co muszę Wam pokazać :)





Jak to zrobiłam? Pomalowałam paznokcie odżywką Eveline 8w1, następnie na kawałek gąbki naciapałam koło siebie kilka kropek lakierami. Potem tylko przycisnęłam gąbeczkę do paznokcia i kilka razy docisnęłam coby kolory się ładnie na siebie ponakładały. Użyłam następujących lakierów - żółty MIYO No 13 Peacock, miętowy MIYO No 28 Grape, różowo-fioletowy Essence C&g 42 Dress for a moment i koralowy Esprit 502 Grapefruit pink.Całość pomalowałam bezbarwnym topem i voila! Było z tym trochę zabawy, przed każdym paznokciem trzeba było te ciapki na gąbce porobić, ale nie to było najbardziej czasochłonne - miałam ubabrane całe skórki (nie wpadłam na taki genialny pomysł żeby je jakoś zabezpieczyć) i ich doczyszczenie mało mnie do nerwicy nie doprowadziło. Na przyszłość będę pamiętać o oliwce ;) A taki marmurkowy patent na pewno nie raz jeszcze wykorzystam, już mam wizję z kilkoma innymi wariantami kolorystycznymi.

Jak Wam się podoba taki manicure?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

64 komentarze:

  1. super:) też spróbuje zrobić sobie taki mani:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudeńko,, uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda! :) Ale nie ma moje nerwy ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo malowanie tych ciapek to w sumie chwila i szybko wyschło, gorzej z tymi skórkami, ale i z tym idzie sobie poradzić ;)

      Usuń
  4. Ciekawy efekt, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie to wymyśliłaś, nieomieszkam zrobić sobie takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawaj!:) i czekam potem na zdjęcia efektów :)
      dodaj więcej fioletowego to do włosów Ci będzie pasować :)

      Usuń
  6. hipstersko! zainspirowałaś mnie, pazury trochę podrosną & siadam do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oh myyyy... genialnie!!!! Oryginalnie ale subtelnie. Supeeeer :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne.. Ostatnio spodobały mi się wszelkie gradienty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, przypomina mi to porcelane:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest po prostu fantastyczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny efekt, ładnie dobrałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokcie są cudaśne! :))
    Sama pozwole sobie kiedyś wykorzystać pomysł jeśli będę miała chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny, oryginalny efekt :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt,na pewno sobie coś takiego spróbuję zrobić:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wygląda ten mani, tak lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. PIĘKNE!! Uwielbiam takie delikatne mani:))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny. muszę wypróbować : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przyjemny efekt i co najlepsze nieograniczone możliwości stosowania tej techniki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie ładne! :) może spróbuję... :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyszło, widzę że już mam co robić na paznokciach następnym razem :P

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknieee wyszło! :)) ja zawsze kombinuje nie z tymi kolorami co trzeba, pasteli nie lubię zbytnio ale widzę, że efekt dają powalający :D będę musiała zakupić kilka jasności ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi sie podoba:)!musze sobie kiedys cos podobnego zrobic:)

    OdpowiedzUsuń
  23. No pewnie, że się podoba <3 w najbliższym czasie sama spróbuję coś takiego zmajstrować :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się, ale nie wiem czy sama zdecydowałabym się na taki mani :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny, jeden z najładniejszych marmurków,jakie kiedykolwiek widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ladny. I dopiero wpadlam na to, ze moge chronic moje skorki oliwka jak maluje.... a nie liczyc, ze pod prysznicem zejda :P

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ladny marmurek, jak tylko zmyje moj obecny mani to chyba tez chwyce za gabeczke, zainspirowals mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. prześlicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. już wiem co zaraz nałożę na Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  30. niesamowite! a co myslisz o paznokciach calych wysadzaych w zlotych diamentach? chce takie zrobic, ale nie wiem czy nie zalatue wioską :D
    PS a u mnie rozdanie ;) zapraszam! to moje pierwsze :D, wiec jestem mega podekscytowana!

    OdpowiedzUsuń
  31. No bardzo mi sie podoba !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. jestem pod wrażeniem i czuję się zainspirowana - na pewno będę próbowała zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...