WoleProstoHeader

23 maj 2012

Dobrowianka - Dobrze zrobić coś swojego WYNIKI!

Wczoraj otrzymałam Wasze zgłoszenia do konkursu Dobrowianki - Dobrze zrobić coś swojego. Przeczytałam je z naprawdę dużym zainteresowaniem i nie bez kłopotów wybrałam zwycięzcę.






Miło mi ogłosić, że nagrodę, czyli bon o wartości 200 złotych, zgarnia....

Dominika Rydz!

"Wszystko zaczęło się od przełomowego odkrycia: przekonałam się, że władam, na równi biegle, dwiema różnymi, choć uzupełniającymi się nawzajem, formami przekazu – mogę mówić, ale mogę też śpiewać. Urodziłam się z miłością do śpiewania i to uczucie do dziś we mnie wzrasta i dojrzewa. W 2008 roku, kiedy rozpoczęłam studia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, pomyślałam, że warto byłoby podzielić się pasją z innymi. Postanowiłam oddać się pracy z utalentowanymi muzycznie dziećmi i młodzieżą, również, a może zwłaszcza z tymi, którzy pochodzą z małych miejscowości i najczęściej jedynie marzą o śpiewaniu wpatrując się w ekran telewizora lub okładki gazet. Od tamtej pory staram się być jak zawsze otwarta książka, którą każdy może przeglądać w poszukiwaniu czegoś dla siebie. W Pabianicach (k.Łodzi), skąd pochodzę, w jednej z placówek oświatowych, powołałam do życia Studio Wokalne Ars Fabrica, które jest młodszą córką Impresariatu Edukacyjno-Artystycznego o tej samej nazwie, który założyłam wspólnie z mamą. Moje studio wokalne otwarte jest dla wszystkich bez żadnych wyjątków. Kształcą się tutaj soliści jak i zespoły. Moją “perełką” jest sekstet żeński “Nie-takt” złożony z sześciu zafascynowanych śpiewem, zaprzyjaźnionych ze sobą młodych wokalistek. Zespół wykonuje przede wszystkim piosenki polskie w nowoczesnych aranżacjach i wielogłosowych harmoniach. Poza prowadzoną przeze mnie małą szkołą wokalną, wraz z moją mamą organizuję Warsztaty Artystyczne “Śpiewaj I Tańcz”. W najbliższe wakacje odbędzie się dziewiąta już edycja tego przedsięwzięcia. Przez dwa tygodnie, które spędzamy zawsze w innym, wyjątkowym miejscu, organizujemy zajęcia wokalne, taneczne i aktorskie, a także nagrywamy płytę w studio nagrań i przygotowujemy koncert z udziałem wszystkich warsztatowiczów. Oczywiście, nie zawsze jest tylko różowo. Bywa, że marzenia są bezwzględnie tłumione przez rzeczywistość. Na realizację niektórych planów brakuje funduszy, czasami chęci ze strony innych ludzi. Czasami po prostu - brakuje czasu. Czasami muszę być dla swoich uczniów nie tylko instruktorem czy powierniczką, ale także swego rodzaju mentorem, który podtrzyma w grupie ducha mobilizacji. Bywa niełatwo. Czym byłoby jednak dążenie do marzeń bez towarzyszącym tej drodze przeszkód? W swojej pracy staram się przede wszystkim nauczyć innych, że piosenka to nie tylko przypadkowy zlepek nutek tak jak życie nie jest jedynie stosem przypadkowych zdarzeń. Każda piosenka ma swoją historię, tekst, który jest jak rola, w którą wciela się wykonawca. Chcę uczyć przekazu, który porusza serca. Dbam o to, by pielęgnować w sobie i innych pokorę – na scenie i w życiu oraz wytrwałość, która nie pozwala się poddać.Uważam, że pasja podnosi jakość życia. Wymagam dużo od innych, choć chyba jeszcze więcej od siebie. Kocham to, co robię bo daje mi to siłę. Kiedy mam poczucie straty, bądź porażki, moja pasja i związana z nią praca przekierunkowuje moje myśli na inny tor, każe działać, być dla siebie i dla innych. Dzięki temu, że robię “coś swojego” stale się rozwijam i codziennie czuję się potrzebna. A kiedy widzę, że moje starania owocują I kiedy patrzę na uśmiechy innych–jestem po prostu szalenie szczęśliwa."

Mail z informacją już do Ciebie poleciał :)

A Was wszystkie zapraszam na fanpage Dobrowianki na facebooku - akcja wciąż trwa :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

4 komentarze:

  1. Gratuluje. Jest mozliwosc przeczytania tej historii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wrzuciłam :) czekałam na odpowiedź Dominiki czy zgadza się na publikację na blogu :)

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...