WoleProstoHeader

13 kwi 2012

Todays look - pastele, morele ;)

Pastele rozpanoszyły się wszędzie - na paznokciach, w ubiorze i makijażu. Sama osobiście za takimi barwami na moich oczach nie przepadam, ale postanowiłam spróbować i dzisiaj pod kolor paznokci dorobiłam sobie lekko pastelowe oko. Użyłam cieni Sleeka (Monaco - Washed ashore, Moors treasure; OSS - Gateau, Ribbon) oraz cielistego cienia z Sensique (seria Velvet Touch, nr 117). Delikatna kreska, bardziej dla przyciemnienia linii rzęs niż dla samej kreski - żelowy liner Essence w kolorze fioletowym. Brwi to kredka Basic nr 01, rzęsy tusz Essence I<3extreme. Linię wodną rozjaśniłam cielistą kredką z Basic.
Na twarzy mam podkład mineralny Pixie w odcieniu Ayperi 1 - testowałam dzisiaj formułę Cover De Luxe i stwierdzam, że zdecydowanie potrzebuję mniejszego krycia :) Pod koniec przyszłego tygodnia możecie spodziewać się recenzji tegoż podkładu, konkretnie formuły Natural Finish wraz z porównaniem z pozostałymi formułami. Oprócz tego na buzi jest bronzer Catrice, rozświetlacz Catrice (LE Enter Wonderland). Na ustach gości mój ulubiony ostatnio błyszczyk - Essence Stay with me w kolorze 01 Me&my icecream.

Ps. Uwierzcie, że na żywo nie jestem aż tak jasna jak na tych zdjęciach :)





Pozdrawiam,
Panna Joanna

48 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :)
      ale ja jednak wolę zdecydowanie inne barwy - albo jakiś mocny akcent, brązowe cuś, albo jak już kolorowo to kolorowo, pastele mi się z takim wypłowieniem kojarzą ;)

      Usuń
  2. ładna morela :) ja lubię takie delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię delikatesy :) ale niekoniecznie w takiej tonacji :D

      Usuń
  3. zgadzam się z Kasią, to samo pomyślałam po zobaczeniu zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) Kasia ma zawsze rację :D

      Usuń
  4. Uważam, że wyglądasz w takiej tonacji bardzo korzystnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę skoro aż Was tyle to może się przekonam :)))

      Usuń
  5. sleek 217 to moj ulubiony cien ostatnich dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie kocham Sleeki :) wszystkie :D

      Usuń
  6. Pięknie. Lubię takie kolory :). Gdybym jeszcze potrafiła odtworzyć ten makijaż to byłoby całkiem miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż bardzo prosty, cienie są tylko mocno roztarte żeby spotęgować ten efekt "pastelowości" ;)

      Usuń
  7. Fajny makijaż :) Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) muszę się do niego przekonać ;)

      Usuń
  8. aaaaale cudownie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż i bardzo Ci pasują takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuniu gdybym ja umiała robić takie makijaże , przepiękny jest ;3
    Jeżeli miałabyś ochotę zajrzeć to zapraszam na mojego raczkującego bloga ;)
    www.oleska97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować, mi całość zajęła naprawdę niewiele czasu :)

      Usuń
  12. Moim zdaniem w takich kolorach Ci bardzo do twarzy :) Paznokcie piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedna paznokcie dostrzegła :D dziękuję :)

      Usuń
  13. Ładnie Ci też w takiej pastelowej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Ci do twarzy w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uroczo wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny subtelny makijaż na dzień bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny makijaż na wiosnę, bardzo mi się podoba ;D

    Pozdrawiam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroki robienia zdjęć w zimnym świetle, co? :)

    Niemniej, pasują Ci takie pastelki, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) w tym pokoju mam takie lodowo niebieskie ściany i nawet pomarańczowa narzuta jsko tło średnio pomogła ;)

      Usuń
  19. Moim zdaniem wyglądasz przepięknie w takim kolorze. Dziewczęco i świeżo. Nie dałabym rady zrobić takiej zgrabnej kreski, a dodaje ona wiele w tym makijażu. Pięknie po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kreska miała być tylko taka aby aby, żeby się trochę odgrodzić od tych kolorów ;)

      Usuń
  20. delikates pierwsza klasa! Ślicznie Ci w nim Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To chyba będziesz musiała się z tymi kolorami przeprosić. bo wyglądasz w nich rewelacyjnie. Uwielbiam takie delikatne makijaże, a ten wyjątkowo świeżo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobra, to przepraszam je ;) dzięki :)

      Usuń
  22. sliczny dzienniaczek :) tez lubie sobie czasami takiego strzelic jak mam czas na odrobine makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie pasuję do twoich oczu,piękny odcień tęczówki:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki cudnie subtelny i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie, świeżo, uroczo. :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...