WoleProstoHeader

14 kwi 2012

Same sławy i ja :)

Wczoraj miałam ogromną przyjemność po raz kolejny już spotkać się z moimi koleżankami blogerkami/youtuberkami. Spotkanie jak zwykle było bardzo sympatyczne, na pewno nie ostatnie ;)
Mam dla Was kilka zdjęć, no bo przecież muszę się pochwalić jakie sławy znam :D
Jakość niestety kiepska bo zdjęcia pstrykane komórką i w ciemnych warunkach gliwickiej piwiarni, ale liczę, że rozpoznacie kto jest kto :)



Od lewej: Agnieszka KLIK i KLIK, Gosia KLIK, ja i Ania KLIK KLIK :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

39 komentarzy:

  1. gliwice! to bliziutko mojego rodzinnego miasta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to o kolejnym spotkaniu trzeba będzie napisać posta, może wiecej się nas zbierze :)

      Usuń
  2. takie spotkania są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że to tak daleko od Mazur;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Wam fajnie:D tez bym chciala;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że atmosfera miła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są takie spotkania, widać, że się dobrze bawiłyście ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. spotkały się małpy i nic nie powiedziały :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ożesz w mordę, nie pomyślałam...gapa ze mnie!
      nadrobimy to, z tego co wiem to dziewczyny kolejne spotkanie planują więc tym razem obiecuje, że dam znać :)))

      Usuń
    2. Szykuje się fotoszopowe linczowanko od digg? :D

      Usuń
    3. mam nadzieję, że nie ;)))

      Usuń
    4. fotoszop to trochę zaawansowany program jak na moje możliwości :P

      Usuń
    5. o pardon, zapomniałam, ze Ty cuda w paincie tworzysz, po co Ci fotoszop :D

      Usuń
  8. na pewno świetnie się bawi.łyście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O nieeee Asia co Ty publikujesz ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nas kochana, nas :D nie marudź i wyślij mi jakoś resztę zdjęć :D może być mailem czy na jakiś serwer czy coś ;))

      Usuń
    2. Nie mam, to tamte aparatki robiły ale z ich szajsowych telefonów się na nasze zajebiste nic nie prześle ...

      Usuń
    3. a to dupa :P ale może jak dziewczyny gdzieś wrzucą to coś od nich skopiujemy (bez znaków wodnych najlepiej ;))

      Usuń
  10. Pewnie spotkanie było udane, zazdroszczę.
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    LADIES NIGHTS, więcej informacji na moim blogu. Serdecznie zapraszam !!!
    http://ekstrawagancka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja! zazdroszczę! super spotkanko :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym chciała tam do Was :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dlaczego nikogo nie ma w okolicach pomorza środkowego a bu:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Łooo, czyżby Aga miała nową fryzurkę? :)
    Miło, że spotkałyście się 'w realu'.

    Pozdrawiam, p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a owszem ma :) bardzo jej w niej ładnie :)

      Usuń
    2. Zgadza się, bardzo jej pasuje :)

      Usuń
  15. ale Wam zazdroszczę Dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...