WoleProstoHeader

4 kwi 2012

Nowości JOKO

Dzisiaj kurier trochę niespodziewanie wręczył mi małą, zgrabną paczuszkę. Nie do końca byłam pewna cóż w niej znajdę, ponieważ spodziewam się kilku przesyłek, ale gabarytowo coś mi się tu nie zgadzało. Moje wątpliwości szybko się rozwiały gdy tylko zobaczyłam taśmę, na której widniało logo JOKO. Jeszcze szybciej zaczęłam dobierać się do przesyłki, w pamięci mając nową kolekcję lakierów tejże firmy.
Zawartość spowodowała u mnie efekt karpika (znaczy siedzę, mam otwartą buzię i się gapię).


Lakiery mają genialne kolory, soczysta pomarańczka, kobalt i taki jeden...specyficzny. Coś w rodzaju oliwki, albo jakiegoś innego brązowo - zielonego koloru ze złotym połyskiem. Takiego jeszcze nie mam w swojej kolekcji.


Oprócz tego - puder mineralny oraz tusz, mający nadać rzęsom pogrubienia i długości. Tusz otrzymałam w kolorze "Deep blue" - na rzęsach wygląda na granat, dość ciekawy efekt.


Mineralny puder sypki z szafirem przywędrował do mnie w odcieniu J21, wg numeracji jest to drugi w kolejności odcień - J20 jest jaśniejszy, ale jednocześnie bardziej różowy. J21 wydaje się być odpowiedni do mojej cery, jest to dość neutralny i dość jasny beż. Opis, który możecie zobaczyć na zdjęciu prezentuje się bardzo zachęcająco. Tu moje pytanie do bardziej zaawansowanych minerałoholiczek - co sądzicie o składzie tego pudru?


Zabieram się ochoczo za testy, już teraz stoję przed nie lada decyzją - którym lakierem pomalować paznokcie?!;)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

37 komentarzy:

  1. Pomaluj na pomarańczowo :D
    Super paczka, bardzo jestem ciekawa tego pudru sypkiego i efektu granatowego tuszu na rzęsach ;) No i lakiery też z chęcią zobaczę w akcji - pomarańczowy i oliwkę na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie swatche i recenzje będą się pojawiać i to pewnie szybko bo sama aż jestem ciekawa :D

      Usuń
    2. Ja też chętnie zobaczę tusz w akcji :)

      Usuń
  2. Tym habrowym! czy jaki to tam jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg opakowania jest to indygo, ja ten kolor przeważnie nazywam kobaltem :D

      Usuń
  3. Maluj księżniczką! :DDD
    Dlaczego nie dostałam pudru, chlip? ;)))
    Mica na pierwszym miejscu składu, będzie się świecić. Dalej masz dwutlenek tytanu, tlenki żelaza i karmin. I chyba ten ostatni składnik jest syntetyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem czemu...z tego co widziałam tu i ówdzie to 3 lakiery+tusz+puder to taki standardowy zestaw...
      Księżniczka mnie kusi od samego początku, czuję się rozdarta między nią i indygo :)
      Świecić się mogę, przy mojej cerze to nie problem :) ale ten skład to faktycznie taki mineralny jest? w sensie mineralny czy "mineralny"? przyznam, że akurat w tym względzie to ja zielona jestem :D

      Usuń
    2. Moje wątpliwości budzi tylko karmin. To kontrowersyjny składnik, w wersji organicznej pozyskuje się go z pancerzy jakichś chrząszczy bodajże, ale mam nadzieję, że joko korzysta z syntetyku. W każdym razie czytałam, że może uczulać, raczej nie uświadczysz go dlatego w produktach do oczu czy ust.

      Usuń
  4. Granatowy lakier wymiata!
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
  5. ohhh alez ci zazdroszcze! szczegolnie kobaltowego lakieru, jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam go już na paznokciach, potwierdzam - jest boski :D

      Usuń
  6. Dostałam taką samą paczkę choć ja się zastanawiam jaki to kolor tuszu bo u mnie nie ma na dnie naklejki, J21 na oko mi się wydaje za ciemny dla mojej cery (a wiem że odcienie mamy podobne).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tych tuszach powinno być widać, jednak na szczotce ewidentnie się odznacza, że to niebieski, z brązowym pewnie będzie podobnie :) ale na oku mój niebieski wygląda dość ciemno
      co do pudru - na twarz go jeszcze nie nakładałam, ale w opakowaniu wydał mi się taki akurat :) dam znać jak się spisuje na twarzy :)

      Usuń
  7. ten granat! to mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lakierki cudne! maluj szybko i pokazuj tu nam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten pomarańczowy i oliwkowy lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory lakierów :) jestem ciekawa jak ten oliwkowy będzie wyglądał na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ta czerwien/pomarańcz jest bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na pomarańczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomaluj każdy paznokieć innym kolorem, bo wszystkie mi się mega podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten oliwkowy kolorek ciekawie się zapowiada,ciekawe jak na pazurkach będzie się prezentował ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. aleee kolorki piękne tych lakierów :) są super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Indygo boski kolor :) jestem ciekawa tego pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne takie niespodziewane paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu,fajne lakiery dostałaś,mnie tez wczoraj kurier kompletnie zaskoczył,super takie niespodzianki:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem ciekawa tej maskary ;) piękne lakiery ;)))

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...