WoleProstoHeader

30 kwi 2012

Lakierowo - pastele :)

Witam w ten jakże gorący i jakże z tego powodu męczący dzień. Jak mija Wam majówka? Też zdziwiło Was to lato, które zawitało do nas końcem kwietnia? :) Ja przyznam, że jestem zdziwiona, bo mimo, że prognozy pogody sprawdzałam, to podchodziłam do nich raczej z rezerwą ("tiaaa...30 stopni, panie Krecie coś się panu pomerdało, dopiero zima była"), a tu taka niespodzianka. Nie spodziewałam się też, że to słońce, które ten upał spowodowało, będzie tak wściekle opalać. Sobotnia wizyta na działce skończyła się dla mnie średnio przyjemnie - słońce, woda i szaleństwo z psem zrobiły swoje i moja skóra przybrała odcień soczystej czerwieni. Na szczęście zaczynam powoli brązowieć, niemniej jednak w sobotnią noc miałam wrażenie, że śpię na papierze ściernym, a nie na prześcieradle. Ałć.

Na blogu można zauważyć chwilowy zastój, spowodowane jest to niczym innym tylko lenistwem. Ale już się opamiętuję i wracam do Was, w taką pogodę absolutnie nie mam zamiaru ruszać się z domu, więc czas na nadrabianie się znajdzie :) Wczoraj właśnie, podczas nadrabiania zaległości, zostałam zainspirowana do zmycia paznokci i stworzenia czegoś, co lekko zgapiłam, ale na swoje usprawiedliwienie mam, że bardzo mi się ten mani spodobał (taki prosty, a taki efektowny) i zgapiłam go tak nie do końca. O co chodzi? O pastelowe skittles, które zobaczyłam na blogu Paramore :)

Jako baza pod lakiery wystąpiła oczywiście odżywka 8w1 Eveline (genialna, będę to powtarzać do znudzenia, mimo, że to co robi ze skórkami woła o pomstę do nieba, więc nie zwracajcie na nie uwagi). Lakiery to (od małego palca idąc): Esprit 502 Grapefruit pink, MIYO 13 Peacock, Essence LE you rock 03 Kings of mints, Colour Alike Świeżo malowane, Essence C&G 42 Dress for a moment.




Mam nadzieję, że do czwartku uda mi się jeszcze coś skrobnąć, natomiast w czwartek znikam na całe 4 dni, wraz z mym OPT jedziemy odpoczywać do domku w górach :)))

Pozdrawiam,
Na wpół stopiona Panna Joanna

41 komentarzy:

  1. mniam mniam mniam :D ! wyglądają świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. skittles mani to jest to co tygryski lubią najbardziej :D w dodatku pastelowe - mm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takich oczorzutnych różnokolorowych paznokci chyba bym się bała :)) ale pastele jak najbardziej :)

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądają te pastelki :) Udanego odpoczynku, Joasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) słyszałam, że pogoda ma się zepsuć od czwartku :)

      Usuń
  4. chcę je wszystkie.. :):) piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tych wszystkich to chyba najbardziej godny polecenia jest MIYO :) i Świeżo malowane, ale mi już zgęstniał po roku niestety

      Usuń
  5. fajnie to wygląda:) muszę u siebie takie coś zmalować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne masz pastelki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A tam zgapione... Ważne, że śliczne! :D
    Przyznam się, że trochę mnie zaskoczyły te upały. Nie lubię takiego skwaru, cieszę się, że chociaż lekki wietrzyk jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pasteLOVE ;d
    fajny, fajny mani ;) też odchodzę od malowania wszystkich paznokci na jeden kolor, trochę urozmaicenia zawsze spoko ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze wszystkie takie piękne, że aż nie wiem który kolor podoba mi się najbardziej :3 udanego wypoczynku Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny manicure, idealny na majowke :) radosnie nastawia

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak to jest szał tego lata wszystkie blogi o tym piszą ale uroczo wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  12. Też będę ciągle powtarzać, że ta odżywka Eveline jest świetna:)
    Ładne kolorki, kurde chce mi się tych pasteli. Muszę się znów wybrać na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne pastele ;) a zgadza się, odżywka z Eveline genialna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te lakiery z Essence i Barbry:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne! miłego wypoczynku !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. to te oblesne skorki ,które po jednym dniu mam jakbym zapuszczala cały rok to od 8 w !? aaaaaaa kurcze ostatnio się juz zaczełam denerwowac,że po jednym dniu paznokcie wygladaja koszmarnie (skorki)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie dobrane te kolory na paznokciach :) cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego leniuszkowania!A pastele na pazurkach uwielbiam na powiekach aż tak pięknie nie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja dziś też zmalowałam kolorowy mani, pastelowy :)
    super na taką piękną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też sobie taki wczoraj zmalowałam :> świetny efekt trzeba przyznać

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie pogoda nie zdziwiła w Polsce mamy taki dziki klimat, zima, lato, zima... :P
    Oooo, potrzebuję miętowego lakieru. A mani prezentuje się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie to wygląda:) Już nie raz miałam ochotę na taki manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pastele całkowicie mną ostatnio zawładnęły i zakochałam się w Twoich paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje paznokcie sa obecnie w kiepskiej formie, ulamałam jeden paznokiec i spiłowałam na zero :/ teraz zapuszczam od nowa ale ta odzywka Eveline bedzie to krotki i latwy proces :)

      Usuń
  25. Czy OPT to cos jakby TZ?

    Bardzo podoba mi sie Twoj mani :) moze zrobie sobie cos podobnego? zeby radosniej bylo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OPT to osobisty personel techniczny czyli mój chłopak we własnej osobie :) a mani naprawde jest bardzo radosny :)

      Usuń
  26. O wiele bardziej wolę pastele na paznokciach niż ubraniach ;D
    Super lakiery ;D
    Pozdrawiam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne zestawienie ! :) Kurcze, nigdy czegoś takiego nie próbowałam.. może w końcu powinnam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie dobrane kolory:) pozazdrościłam;) i zrobiłam sobie podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny pastelowy look :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...